LotR The Fellowship of the Ring: Część 2a Moria
Aktualizacja:
2. Find safe passage through Moria (Znajdź bezpieczną drogę przez kopalnię Morię)
Wychodząc przez jedyne otwarte drzwi znajdziesz się w długim korytarzu. Na samym już początku trafisz na orka i łucznika. Dalej będzie stało dwóch łuczników, do których dołączą trzej wojownicy. Razem z [Gimlim] nie powinniście mieć problemów z przedarciem się przez tą linię obrony.
![]() | ![]() |
Na końcu korytarza natkniesz się na drzwi. Otworzysz je pociągając dźwignię po prawej stronie. Domyślnie jest to klawisz [E]. Dalej trafisz do owalnego pomieszczenia. Tam również znajdziesz drzwi z dźwignią.
![]() | ![]() |
Znajdziesz się w długim pomieszczeniu z kilkoma orkami. Na jego końcu po prawej stronie znajdziesz chodniki. Ciebie interesuje ten prowadzący w lewo. Droga zakończona jest wejściem na most.
![]() | ![]() |
Na końcu owego mostu czeka na Ciebie dwuosobowa linia defensywna. Dalej idąc prosto wchodzisz na kolejny chodnik. W jego połowie dojdziesz do kolistego balkonu. Ma on tylko jedną drogę wyjściową, która musisz ruszyć dalej.
![]() | ![]() |
Dojdziesz do komnaty, w której skręcisz w lewo do kolejnego pomieszczenia. Tam skręcisz w prawo. Wejdziesz do ogromnego pomieszczenia, z którego wychodzą cztery wyjścia. Przy czym przez jedno właśnie wszedłeś. Ty musisz iść do wejść naprzeciw tego, przez które ty wszedłeś. Czyli musisz iść prosto przed siebie.
![]() | ![]() |
Otworzą się przed Tobą drzwi do korytarza. W korytarzu skręcisz w prawo i dojdziesz do pomieszczenia z dużą platformą na środku. Wchodząc na nią zjedziesz na dół na niższy poziom. W komnacie znajdują się przejście prowadzące do następnego korytarza. Przy pierwszej okazji skręcasz w prawo i trafiasz do identycznego pomieszczenia jak wcześniej o tyle innego, że jest ono na niższym poziomie.
![]() | ![]() |
Tym razem w centralnej części komnaty skręcasz w prawo. Znajdziesz się w wyżłobionym w skale górniczym chodniku. Dojdziesz do kompleksu przypominającego katakumby. Na końcu znajdziesz kolejne drzwi.
![]() | ![]() |
W następnym pomieszczeniu zobaczysz dużą studnię. Idź dalej przez jedyne możliwe przejście. Dotrzesz do pomieszczenia z dużą wyrwą na środku - uważaj abyś nie spadł. Po drugiej stronie stoi łucznik broniący drzwi. Zabij go i wejdź do pomieszczenia, którego bronił.
![]() | ![]() |
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
24 września 2002
Komentarze czytelników
Czarny Ogon Junior
A powie mi ktoś, jak mam w kurhanach znaleźć resztę hobbitów? Bo chyba wybiłem wszystkie upiory i byłem wszędzie, gdzie się da i nic.
frodowładca Legionista
suchajcie żeby pokonać latającego stań na tronie i strzelaj w smoka
frodowładca Legionista
aby przejść kurchany musisz chodzić po górach jak nie śniłeś isprawdzić każdy kurchan do jedneko na końcu się wchodzi
zanonimizowany663248 Junior
gdzie jest pierścień z bek endu
zanonimizowany694634 Junior
ej ludzie jak przejsc przez drzwi do trzeciej sali w morii
zanonimizowany731577 Junior
jak wygrać Balroga bo nie wiem?
zanonimizowany742038 Junior
bossowie:Aby pokonać dzewca nalerzy walić laską w gałęzie którymi atakuje tylko nie idzcie do przodu lub całkiem do tyłu bo wam sie coś stanie unikajcie uderzeń!!. Aby pokonać stwora z kurhanów trzeba wziąć miecz ze skrzyni i napyrzać w niego.Aby pokonać stwora z morii nalerzy strzelać łukiem aragorna w boczne głowy stwora. Aby pokonać barloga trzeba walić tymi piorunami czyli mocą gandalfa w stwora a potem podejść do niego i z miecza i tak do skutku aż go zabijemy. Aby pokonać nazgula należy też lukiem nawalać aż zleci na ziemie wtedy akurat trzeba uderzać go mieczem i tak do skutku jak z barlogiem.
zanonimizowany742038 Junior
moje gg 23683598 PISZCIE JAK BĘDZIE JAKIŚ PROBLEM
AllegroFan Junior
Dzięki za informację o ghulu w kurhanach. Czarni Jeźdźcy mogą dla gracza grającego 1. raz być super trudni, ale jak ktoś już ich raz przeszedł to się nauczył do końca życia.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















