Moce Sił Dobra | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Punkty za które możemy wydawać na naukę poszczególnych czarów zdobywamy podczas walki. Im więcej trupów po stronie przeciwnika, tym lepszymi zaklęciami możemy się posługiwać. Podczas kampanii dla pojedynczego gracza dostępne moce niejednokrotnie okażą się niezastąpione w dążeniu do zwycięstwa.

W nawiasach umieściłem ilość niezbędnych punktów do wykupienia danego zaklęcia. Należy oczywiście pamiętać, iż do posiadania niżej ulokowanych mocy, niezbędne jest wykupienie tych powyżej.

Drzewo mocy dobra

(5) Grając elfami pierwszą mocą jaką powinniśmy posiąść jest Las Elfów - Moce Sił Dobra | Siły Dobra | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry

(5) Grając elfami pierwszą mocą jaką powinniśmy posiąść jest Las Elfów. Tworzy ona na wybranym obszarze okrąg porośnięty roślinnością, na którym jednostki sojusznicze otrzymują +50% do pancerza, wróg traci zaś premię do morale. Gdy użyjemy tego zaklęcia, można powiedzieć "walczymy na swoim terenie", do tego zresztą stopnia, iż słabe jednostki wrogą będą bać się wejść na zielone łąki Lasu Elfów.

(5) Średnio przydatna moc to Leczenie. Obejmuje ona mały obszar działania, możemy więc za jednym razem uleczyć tylko niewielką ilość żołnierzy. Magia ta nie ma dużego wpływu na losy starcia.

(5) Dary Elfów to moc bierna, czyli taka, która działa nieustannie. Gdy raz ją wykupimy, nasi bohaterowie do końca kampanii będą otrzymywać 50% premii do zadawanych obrażeń.

(5) Mało przydatną mocą jest Okrywająca Mgła. Co prawda, sama mgła maskuje nasze jednostki i negatywnie wpływa na wroga, nie daje jednak odczucia przydatności podczas starć.

(10) Dużo lepiej prezentuje się Okrzyk Bojowy. Zaznaczone jednostki otrzymują +50% do zadawania obrażeń i -50% do pancerza. Widać, iż okrzyk ten dodaje naszym wojownikom hartu ducha - moc dość przydatna.

(10) Przywołanie Toma Bombadila to jakże tanie i skuteczne w działaniu zaklęcie. Wesoło podskakujący popapraniec Tom bardzo skuteczni niszczy piechotę wroga. Wrzucony na tyły przeciwnika lub w sam środek jego armii, skutecznie zmniejszy jego liczebność.

(10) Krasnoludzkie Bogactwa to jedno z najważniejszych zaklęć, przydane na początku każdej misji. Rzucenie go na budynek produkujący zasoby, zwiesza ich wydobycie o 300%. Oczywiście jego zaklęcia są tym lepsze, im stosujemy je na budynki z wydajnością jak najbardziej zbliżoną do 100%.

(10) Przebudowa, czyli naprawa budynków - jakże mało przydatny czar.

(10) Samotna wieża (przywołanie wieży oblężniczej) to wyśmienita budowla jaką możemy postawić w niemal dowolnym miejscu na mapie. Czar ten przydaje się zarówno przy obronie własnej bazy jak i ataku na wrogie pozycje.

(15) Nawałnica pozwala ostrzelać zaznaczony obszar z niszczącej artylerii - czar bardzo przydatny.

(15) Podkop - umieszcza szyb kopalniany w dowolnym miejscu mapy, szyb zostaje połączony z siecią tuneli. Definicja mówi sama za siebie - idealne do ataków na tyły wroga.

(15) Rozproszenie chmur przerywa marznący deszcz lub ciemności i oszałamia jednostki przeciwnika. W teorii brzmi zachęcająco, w praktyce jakoś zapominałem o tym zaklęciu.

(15) Przywołanie Ludzi z Dali - zaklęcie wręcz wyśmienite. Przydatne przy atakach i obronie, przywołanie wojowników przydaje się m.in. przy potrzebie szybkiego wzmocnienia jednego z frontów bitwy. Ludzie z Dali dobrze radzą sobie także z niszczeniem katapult i łuczników stojących w drugiej linii wrogich wojsk, do których trudno jest przedrzeć się nacierającym od frontu naszym wojownikom.

(20) Powódź to efektowny wizualnie czar sprawdzający się w niszczeniu dużej liczy słabych jednostek.

(20) Trzęsienie ziemi to prawdziwy zabójca wśród dość defensywnych zaklęć elfów. Ogromny obszar działania i niemal 100% skuteczność destrukcyjna sprawiła, iż jest to najlepszy czar udostępniony siłom dobra. Jego działanie niejednokrotnie ilustrowane jest w solucji w tym poradniku.

(20) Niemniej skuteczną bronią jest Słoneczny Blask, który spopiela zaznaczone pole walki.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2006-04-04
19:41

zanonimizowany220333 Centurion

a ja zrobilem tak rozwalilme budyki, zrobilme fortece budynki i atakowalme okazalo sie ze wrog jest silniejszy wiec musialme zrobic nowe wojsko tmy razem wiedzialme gdzie jest tron - poslalem 5 pajakow + 2 troole bojowe i... glory!

Komentarz: zanonimizowany220333
2007-04-05
13:10

zanonimizowany448869 Junior

moze mi ktos podac keygen do tej gry, poniewaz scignalem ja i nigdzie nie moge znalezc do niej lodu.pozdrawiam

Komentarz: zanonimizowany448869
2008-07-05
10:57

smok wawelski Chorąży

😊

Ja lodu równiez nie moge znaleźć. Ale kod mam bo mam oryginał.

Komentarz: smok wawelski
2009-12-27
19:01

zanonimizowany695104 Junior

😊

zna ktoś kod instalacyjny do tej gierki :)

Komentarz: zanonimizowany695104
2013-01-21
14:06

zanonimizowany891402 Junior

Jak wybudowac tą strażnice?Gdyż mam z tym problem...

Komentarz: zanonimizowany891402

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl