LotR Battle for Middle Earth 2: Moce Sił Zła
Aktualizacja:
Jednostki bojowe sił złą są dość słabe jakościowo, w pewnym sensie rekompensują to dość ofensywne moce armii ciemności. Moce sił dobra i zła są bardzo zbliżone działaniem, mimo to zaklęcia armii ciemności wydają się dużo potężniejsze.
Drzewo mocy zła

(5) Moc bierna o nazwie Czyściel to wręcz niezbędne zaklęcie, które skutecznie wzmocni naszą gospodarkę. Za każdego zabitego wroga dostajemy surowce, moc należy do mocy biernych, działa więc ciągle, nie trzeba go co jakiś czas aktywować.
(5) Splugawiona Ziemia to odpowiednik Lasu Elfów: +50% do obrażeń i +50% do pancerza dla naszych jednostek - zaklęcie bardzo przydatne.
(5) Przywołanie Dzikich Ludzi z Dunlandu to kolejne warte uwagi zaklęcie. Podobnie jak elfickie przywołanie Ludzi z Dali, Dzicy Wojownicy przydadzą się m.in. do ataków na tyły wroga.
(5) Pieśń Bojowa działa podobnie jak Splugawiona Ziemia, daje +50% do obrażeń i +50% do pancerza dla zaznaczonych wojowników naszej armii.
(5) Nietoperze Jaskiniowe to niezbyt przydatne zaklęcie, które rozwiewa mgłę i wykrywa zamaskowane jednostki, zmniejsza też pancerz oraz obrażenia zadawane przez wrogów.
(10) Przywołanie Czatownika - dziw bierze, iż jest to zaklęcie dostępne już na wczesnym etapie rozgrywki. Przywołanie tak potężnego potwora zmienia losy niemal każdej z bitew. Działanie i siła rażenia tego zaklęcia niejednokrotnie ilustrowane jest w solucji sił zła w tym poradniku. Warto aktywować owy czar w samym środku wrogiej armii.
(10) Barykada przywołuje wieżę obronną z łucznikami - bardzo przydatne.
(10) Ciemność to tymczasowe pogrążenie mapy w ciemnościach. Sojusznicy otrzymują +50% do zadawanych obrażeń i do pancerza - przydatne przy dużych bitwach.
(10) Unicestwienie przerabia drzewa bezpośrednio w zasoby - typowy "wspomagacz" gospodarki.
(10) Całkowita lojlność - gdy rzucimy ten czar na wrogie legowiska, przejmujemy nad nim kontrolę. Czar o ile średnio przydatny do walki, o tyle niezbędny do wypełnienia sporej części dodatkowych celów misji podczas kampanii.
(10) Przywołanie pajęczaków przywołuje dość słabą hordę przerośniętych pająków.
(15) Oko Saurona odkrywa niewidocznych wrogów, a sojusznicy dostają +50% do zadawanych obrażeń i +50% do pancerza, dwukrotnie szybciej zdobywają też doświadczenie. W praktyce zaklęcie jest średnio użyteczne.
(15) Przemysł pozwala na zwiększenie produkcji zasobów w zaznaczonym budynku o 300% - bardzo ważny czar, niemal niezbędny.
(15) Podsycenie ognia daje +100% do zasobów zbieranych z drzew, moc bardzo przydatna bo bierna, czyli działająca nieustannie.
(15) Salwa strzał wystrzeliwuje zabójcze strzały w dowolne miejsce na mapie. Nie jest to broń masowego rażenia, ale pewne straty w szeregach wroga poczynić może.
(15) Przebudzenie żmija - zabójcza poczwara idealna do walki z licznymi jednostkami przeciwnika.
(20) Przywołanie smoka jak łatwo się domyśleć przywołuje ziejącą ogniem bestię. Potwór jest dość silny, niemniej jednak mało "kumaty" i jakby nie potrafi odnaleźć się na polu walki. Mimo to, warto go przywoływać.
(20) Dużo potężniejszą i efektownie wyglądającą bestią jest Balrog.
(20) Deszcz ognia przywołuje grad płonących kamieni na wskazany obszar.
(20) Uderzenie smoka przywołuje ziejącego ogniem smoka, bardzo przydatne przy dużych bitwach.
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II
28 lutego 2006
- Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
- Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
- LotR Battle for Middle Earth 2: Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Moce Sił Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 1 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 2 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 3 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 4 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 5 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 6 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 7 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 8 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Siły Zła
- Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
napster92 Senator
WIEM JAK SZYBCIEJ PRZEJŚĆ EREBOR W 5 MINUT W SIŁACH ZŁA. MUSIMY MIEĆ KUPIONĄ MOC PRZYWOŁANIA DZIKICH LUDZI. NISZCZYMY BUDYNKI DALI ( PRZEDE WSZYSTKIM WIEŻE STRAŻNICZE ). PO PRZYBYCIU NAZGULI I RZECZNIKA SAURONA BUDUJEMY FORTECĘ. PO KILKU CHWILACH PRZYBYWA KRÓL DAIN Z KRASNOLUDAMI, UŻYWAMY MOCY RZECZNIKA SAURONA I KATAPULT ( NAJLEPIEJ MIEĆ TROLLE BOJOWE ). PO ZNISZCZENIU PRZYWÓDCY KRASOLUDÓW I JEGO ODZIAŁU POWINNIŚMY MIEĆ 10 - 15 PUNKTÓW. WTEDY KUPUJEMY MOC: OKO SAURONA. OD RAZU WYKORZYSTUJEMY NOWĄ MOC I KIERUJEMY OKO NA KONIC MAPY POD SAM TRON EREBORU. NASTĘPNIE PRZYZYWAMY DZIKICH LUDZII NA OBSZARZE OKA I NISZCZYMY TRON. PODCZAS NISZCZENIA MOŻNA WYKORZYSTAĆ MOC PAJĘCZAKÓW. POWINIŚMY ZNISZCZYĆ TRON BEZ TRUDU. JEŚLI PRZYBĘDĄ NOWE ODZIALY NISZCZYMY JE ŻMIJEM ALBO CZATOWNIKIEM. KONIEC MISJI
zanonimizowany220333 Centurion
a ja zrobilem tak rozwalilme budyki, zrobilme fortece budynki i atakowalme okazalo sie ze wrog jest silniejszy wiec musialme zrobic nowe wojsko tmy razem wiedzialme gdzie jest tron - poslalem 5 pajakow + 2 troole bojowe i... glory!
zanonimizowany448869 Junior
moze mi ktos podac keygen do tej gry, poniewaz scignalem ja i nigdzie nie moge znalezc do niej lodu.pozdrawiam
smok wawelski Chorąży
Ja lodu równiez nie moge znaleźć. Ale kod mam bo mam oryginał.
zanonimizowany695104 Junior
zna ktoś kod instalacyjny do tej gierki :)
zanonimizowany891402 Junior
Jak wybudowac tą strażnice?Gdyż mam z tym problem...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
