LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 2 Siły Zła
Aktualizacja:
Siły Zła 2 - Szara Przystań
Cele misji:
- Zdobądź stocznie.
- Zbuduj trzy czarne okręty.
- Zatop elfickie konwoje uciekające z Szarej Przystani.
- Zniszcz elfickie wieże bojowe broniące plaży.
- Ochraniaj swoje transportowce.
- Pokonaj elfy broniące plaży.
- Zniszcz trzy fortece.
- Zajmij posterunek.
Za pomocą korsarzy przejmij dwie widoczne stocznie. Aby to zrobić wystarczy najechać jednym z oddziałów na flagę stojącą przed budynkiem #1 . Następnie stwórz flotę trzech czarnych okrętów korsarzy #2 , które stanowią podstawową jednostkę do walki na morzu. Przy pomocy zbudowanych statków niszczymy nadpływające z północnego-wschodu statki elfów.
![]() | ![]() |
Naszym kolejnym zadaniem jest przygotowanie plaży (na północnym-zachodzie) do inwazji. Znajdują się tam wieże bojowe, które niszczymy przy użyciu okrętu artyleryjskiego zbudowanego w zdobytych na początku misji dokach. Statki z siłami zła zbliżają się do plaży, musimy chronić owe transportowce, aby bezpiecznie dotarły do celu. Będą je chciałby zniszczyć statki elfów, które przybędą z północnego wschodu. Wybudowane dotychczas cztery statki nie poradzą sobie z siłami wroga. Musimy stworzyć więcej takich jednostek, najlepiej kilka sztuk czarnych okrętów korsarzy (nie żałujemy pieniędzy na ich budowę, statki te przydadzą się w dalszej części misji).
Gdy zaczną kończyć nam się zapasy, otrzymamy dodatkowe zadanie - zdobyć posterunek wroga znajdujący się w południowo-wschodniej części mapy, ukryto tam sporo surowców. Korsarzy znajdujących się obok doków wysyłamy do przejęcia kontroli nad tym budynkiem #3 .
![]() | ![]() |
Gdy nasze okręty dotrą na plażę #4 przejmujemy kontrolę nad atakującymi oddziałami i niszczymy stacjonujące tam siła wroga. Warto wspomóc nasze oddziały magią, czyli dostępnymi mocami. Gdy uporamy się z pierwszą linią obrony elfów, trzeba jak najszybciej zniszczyć znajdującą się na wzgórzu wieże i broniące je Enty #5 .
![]() | ![]() |
Po przejęciu kontroli nad piaszczystym terenem, rozbudowujemy na nim bazę, budujemy ulepszenia w skarbcu i szkolimy armię (jakieś osiem oddziałów). Żołnierzami wyruszamy na północny-wschód, gdzie znajdują się nasze kolejne cele - trzy fortece wroga. Nim do nich dotrzemy, po drodze stoczymy kilka nietrudnych do wygrania potyczek. Poważniejsza bitwa będzie mieć miejsce w mieście elfów. Przed zaatakowaniem tego miejsca sugeruję, aby posiąść moc o nazwie - przywołanie czatownika #6 . Potwór z wielkimi mackami bardzo znacząco zmniejszy liczebność elfickich wojowników #7 . Przejęcie kontroli nad miasteczkiem nie powinno sprawić większego kłopotu.
![]() | ![]() |
Niestety, siłami lądowymi nie zniszczymy trzeciej fortecy - nie da się do niej dotrzeć pieszo. Musimy więc wybudować całkiem sporą flotę i zaatakować wroga od strony morza. Do walki przydadzą się zarówno czarne okręty korsarzy jak i okręty artyleryjskie. Przy pomocy pływającej artylerii należy zniszczyć pilnujące wjazdu do portu wieże. Następnie z dużej odległości, atakować na pałac #8 . Aby szybko obrócić budynek w gruzowisko, niezbędne jest posiadanie co najmniej trzech okrętów artyleryjskich - to one najszybciej zniszczą cel. Okręty korsarzy stanowią jedynie ochronę artylerii, przed wrogimi statkami. Misja zakończy się, gdy zniszczymy ostatni pałac.
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II
28 lutego 2006
- Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
- Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
- LotR Battle for Middle Earth 2: Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Moce Sił Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 1 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 2 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 3 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 4 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 5 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 6 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 7 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Misja 8 Siły Zła
- LotR Battle for Middle Earth 2: Siły Zła
- Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - poradnik do gry
Komentarze czytelników
napster92 Senator
WIEM JAK SZYBCIEJ PRZEJŚĆ EREBOR W 5 MINUT W SIŁACH ZŁA. MUSIMY MIEĆ KUPIONĄ MOC PRZYWOŁANIA DZIKICH LUDZI. NISZCZYMY BUDYNKI DALI ( PRZEDE WSZYSTKIM WIEŻE STRAŻNICZE ). PO PRZYBYCIU NAZGULI I RZECZNIKA SAURONA BUDUJEMY FORTECĘ. PO KILKU CHWILACH PRZYBYWA KRÓL DAIN Z KRASNOLUDAMI, UŻYWAMY MOCY RZECZNIKA SAURONA I KATAPULT ( NAJLEPIEJ MIEĆ TROLLE BOJOWE ). PO ZNISZCZENIU PRZYWÓDCY KRASOLUDÓW I JEGO ODZIAŁU POWINNIŚMY MIEĆ 10 - 15 PUNKTÓW. WTEDY KUPUJEMY MOC: OKO SAURONA. OD RAZU WYKORZYSTUJEMY NOWĄ MOC I KIERUJEMY OKO NA KONIC MAPY POD SAM TRON EREBORU. NASTĘPNIE PRZYZYWAMY DZIKICH LUDZII NA OBSZARZE OKA I NISZCZYMY TRON. PODCZAS NISZCZENIA MOŻNA WYKORZYSTAĆ MOC PAJĘCZAKÓW. POWINIŚMY ZNISZCZYĆ TRON BEZ TRUDU. JEŚLI PRZYBĘDĄ NOWE ODZIALY NISZCZYMY JE ŻMIJEM ALBO CZATOWNIKIEM. KONIEC MISJI
zanonimizowany220333 Centurion
a ja zrobilem tak rozwalilme budyki, zrobilme fortece budynki i atakowalme okazalo sie ze wrog jest silniejszy wiec musialme zrobic nowe wojsko tmy razem wiedzialme gdzie jest tron - poslalem 5 pajakow + 2 troole bojowe i... glory!
zanonimizowany448869 Junior
moze mi ktos podac keygen do tej gry, poniewaz scignalem ja i nigdzie nie moge znalezc do niej lodu.pozdrawiam
smok wawelski Chorąży
Ja lodu równiez nie moge znaleźć. Ale kod mam bo mam oryginał.
zanonimizowany695104 Junior
zna ktoś kod instalacyjny do tej gierki :)
zanonimizowany891402 Junior
Jak wybudowac tą strażnice?Gdyż mam z tym problem...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








