Dawn of War Soulstorm: Gwardia Imperialna
Aktualizacja:
Gwardia Imperialna
Regularne wojska walczące ku chwale Imperium. Głównymi zaletami tej frakcji są liczebność formacji piechoty oraz ciężkie czołgi/pojazdy szturmowe.
![]() | ![]() |
Grupa dowodzenia (Command Squad) - zawiera Dowódcę Głównego Twojej armii Imperium. Pozwala przyzwać dwóch spośród trzech dodatkowych kompanów dla Twojego Dowódcy Głównego. Drużyna nieprzydatna w walce. Jednak skutecznie potrafi wesprzeć oddziały walczące zdolnościami specjalnymi.
![]() | ![]() |
Komisarz (Commissar) - Dowódca (dodatkowy), oficer przeznaczony do kierowania formacjami piechoty. Jest odpowiedzialny za to, by nikt nigdy nie załamywał formacji drużyny, utrzymuje względny spokój, wykorzystując niekonwencjonalną zdolnością specjalną.
![]() | ![]() |
Gwardziści (Guardsmen) - standardowa piechota Gwardii Imperium. Skład liczebny: od 4 do 13 ludzi. Piechota o uniwersalnym przeznaczeniu, podatna na miotacze płomieni. Potrafi przejmować punkty kontrolne. Można dołączyć bohatera. Podatna na ulepszenia pancerza, broni. Można dozbroić w:
- Grenade Launcher (granatnik), skuteczny przeciwko wrogiej piechocie.
- PLASMA GUN (broń plazmowa), skuteczna przeciwko ciężkiej piechocie.
![]() | ![]() |
Drużyna Ciężkiej Broni (Heavy Weapons Team) - jednostka przenosząca ciężką stacjonarną broń podatną na ulepszenia/modernizację. Potrafi rozpakować/okopać się w danej pozycji, po czym znowu się spakować. Formacja przydatna zarówno w ofensywie jak i w defensywie.
![]() | ![]() |
Ognisty Pies (Flamehound) - czołg wyposażony w miotacz ognia, posiada przydatną zdolność specjalną. Skuteczny przeciwko lekkiej piechocie.
![]() | ![]() |
Bombowiec Maruder (Marauder Bomber) - użyteczny wyłącznie dzięki przydatnym zdolnościom specjalnym, w walce otwartej jest bez szans.
![]() | ![]() |
Ogryni (Ogryns) - genetycznie "zmutowani" ludzie. Bardzo dobra wytrzymałość, przyzwoite obrażenia, skuteczni podczas walki wręcz. Radzą sobie z każdym typem wojsk nieprzyjaciela. Potrafią przejmować punkty kontrolne. Liczebność od 3 do 7 istot.
![]() | ![]() |
Kasrkin - oddziały specjalne. Bardzo dobra wytrzymałość, przyzwoite obrażenia z broni strzeleckiej. Skuteczne przeciwko każdej wrogiej jednostce. Liczebność od 4 do 10 ludzi. Mogą przejmować punkty kontrolne. Można dozbroić je w identyczną broń jak standardową piechotę. Można dodać bohatera.
![]() | ![]() |
Chimera - pojazd APC/Szturmowy jednocześnie. Bardzo dobre obrażenia, przyzwoita wytrzymałość + może przewozić oddziały piechoty. Prawdopodobnie najlepszy pojazd transportowy w całej grze.
![]() | ![]() |
Sentinel - mech kroczący, na pierwszy rzut oka widać, że konstrukcja zapożyczona ze StarWars. Bardzo dobre obrażenia + przyzwoita wytrzymałość. Zastosowanie - uniwersalne.
![]() | ![]() |
Artyleria Bazyliszek (Basilisk) - pojazd artyleryjski o bardzo dalekim zasięgu. Potrafi poradzić sobie z lekką piechotą na bliski dystans, poza tym powinien trzymać się z dala od bezpośredniego kontaktu z nieprzyjacielem.
![]() | ![]() |
Czołg bitewny Leman Russ (Leman Russ Battle Tank) - podstawowa jednostka szturmowa Imperium, przeznaczona do najcięższych walk. Bardzo dobra wytrzymałość oraz obrażenia.
![]() | ![]() |
Baneblade - superciężki czołg szturmowy. Przeznaczenie uniwersalne, superbroń Imperium. Potężna wytrzymałość oraz dobre obrażenia. Radzi sobie w najgorszych warunkach.
- Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - poradnik do gry
- Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - poradnik do gry
- Dawn of War Soulstorm: Rasy
- Dawn of War Soulstorm: Siostry Bitwy (cz.1)
- Dawn of War Soulstorm: Siostry Bitwy (cz.2)
- Dawn of War Soulstorm: Marines Kosmosu (cz.1)
- Dawn of War Soulstorm: Marines Kosmosu (cz.2)
- Dawn of War Soulstorm: Chaos (cz.1)
- Dawn of War Soulstorm: Chaos (cz.2)
- Dawn of War Soulstorm: Mroczni Eldarzy (cz.1)
- Dawn of War Soulstorm: Mroczni Eldarzy (cz.2)
- Dawn of War Soulstorm: Eldarzy (cz.1)
- Dawn of War Soulstorm: Eldarzy (cz.2)
- Dawn of War Soulstorm: Imperium Tau (cz.1)
- Dawn of War Soulstorm: Imperium Tau (cz.2)
- Dawn of War Soulstorm: Gwardia Imperialna
- Dawn of War Soulstorm: Orki (cz.1)
- Dawn of War Soulstorm: Orki (cz.2)
- Dawn of War Soulstorm: Nekroni
- Dawn of War Soulstorm: Rasy
- Warhammer 40,000: Dawn of War - Soulstorm - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany59755 Legend
A gdzie zdjęcie Blooddrinkera?
btw: mandrejk? jakiś chory wymysł tłumacza który nie poradził sobie z Mandrake Squad??
zanonimizowany327388 Centurion
Całkiem fajny ten poradnik. Gdybyście mogli, to zrobilibyście poradniki do pozostałych dodatków, szczególnie do Winter Assault.
Hellmaker Legend
Caine ---> Żeby było śmieszniej w wersji PL jest właśnie Mandrejk. Nie pytaj :D Nie wiem dlaczego, ale tak jest :)
zanonimizowany59755 Legend
hell- Oh noes!
Brakuje mi jeszcze jednego pojazdun Dark Eldarów - Ravagera.
zanonimizowany933729 Junior
Poradnik powinien się nazywać "Pobieżne przedstawienie ras i opis kampanii w Soulstorm"... Dlaczego?
- Nie ma opisanych wszystkich jednostek (powiedziałbym, że tych najważniejszych)
- Brakuje według mnie porad jak grać daną rasą w multiplayer, słabe i mocne strony poszczególnych ras
Ogólnie fajnie by było rozbudować poradnik pod kątem gry multiplayer - kampania się kiedyś kończy, multiplayer nigdy.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


























