Gatunki pinat cz.9 | Viva Pinata
Aktualizacja:
Sparrowmint
![]() | Nazwa: Sparrowmint Zwierzę: Wróbel Wartość podstawowa: 300 monet Koszt domu: 165 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie mieszka 1 Whirlm.
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie mieszkają 2 Whirlmy.
Wymagania - zamieszkanie: Para Whirlmów doczekała się potomka.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 1 Whirlma i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu kwiatu rukwi wodnej robi się zielony, lilii wodnej - różowy, a kwiatu ostu - fioletowy. Kiedy natomiast zje jaskra, zmienia się w Candary.
Squazzil
![]() | Nazwa: Squazzil Zwierzę: Wiewiórka Wartość podstawowa: 1000 monet Koszt domu: 550 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie mieszka jakakolwiek pinata na poziomie 3.
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest leszczyna.
Wymagania - zamieszkanie: Zjadł 3 orzechy laskowe.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 2 jeżyny i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu nasiona lilii wodnej robi się różowy, kwiatu lwiej paszczy - fioletowy , a nasiona rukwi wodnej - zielony.
Swanana
![]() | Nazwa: Swanana Zwierzę: Łabędź Wartość podstawowa: 2800 monet Koszt domu: 1540 monet |
Wymagania - pojawienie się: Jesteśmy na 27 poziomie lub wyższym.
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest 200 pinometrów kwadratowych wody (20%). Ogród jest warty 20 000 czekoladowych monet.
Wymagania - zamieszkanie: W ogrodzie jest 250 pinometrów kwadratowych wody (25%). Zjadł 2 kanapki.
Wymagania - romansowanie: W ogrodzie jest 300 pinometrów kwadratowych wody (30%) i fontanna z łabędziem. Zjadł 3 kwiaty lilii wodnej, ma ubrany diadem i wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu kwiatu lwiej paszczy robi się fioletowy, nasiona agrestu - zielony, a lekarstwa - różowy.
Dodatkowe informacje: Będzie walczyć z Pigxie, Quackberry i Juicygoose. Podlewanie wodą z konewki zwiększy jego poziom szczęścia.
Sweetooth
![]() | Nazwa: Sweetooth Zwierzę: Bóbr Wartość podstawowa: 2100 monet Koszt domu: 1155 monet |
Wymagania - pojawienie się: Jesteśmy na 21 poziomie lub wyższym.
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest 120 pinometrów kwadratowych wody (12%) oraz 1 lilia wodna lub 1 jodła.
Wymagania - zamieszkanie: W ogrodzie jest 140 pinometrów kwadratowych wody (14%). Zjadł 3 szyszki i 3 kwiaty lilii wodnej.
Wymagania - romansowanie: W ogrodzie jest 140 pinometrów kwadratowych wody (14%). Zjadł 3 kwiaty sitowia i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu dzwonka robi się fioletowy , słonecznika - żółty, a lekarstwa - różowy.
Dodatkowe informacje: Podlewanie wodą z konewki zwiększy jego poziom szczęścia.
Syrupent
![]() | Nazwa: Syrupent Zwierzę: Wąż Wartość podstawowa: 300 monet Koszt domu: 165 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie jest 10 pinometrów kwadratowych trawy (1%).
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest 10 pinometrów kwadratowych trawy (1%).
Wymagania - zamieszkanie: W ogrodzie jest 20 pinometrów kwadratowych trawy (2%). Zjadł Mousemallowa.
Wymagania - romansowanie: W ogrodzie jest 30 pinometrów kwadratowych trawy (3%). Zjadł 1 Lickatoada i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu kwiatu jaskra robi się złoty, nasiona dzwonka - niebieski, a lekarstwa - różowy.
Dodatkowe informacje: Będzie walczyć z Badgesicle i Mousemallowem.
Taffly
![]() | Nazwa: Taffly Zwierzę: Mucha Wartość podstawowa: 300 monet Koszt domu: 165 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie jest jakikolwiek kwiat.
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie są 2 jakiekolwiek kwiaty.
Wymagania - zamieszkanie: Zjadł 1 jakikolwiek kwiat.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 1 mak i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu kwiatu trującego bluszczu robi się zielony, nasiona jaskra - żółty, a nasiona jeżyny - fioletowy. Po podpaleniu za pomocą pochodni i szybkim zgaszeniu wodą z konewki zamienia się w Reddhotta.
Dodatkowe informacje: Skierowanie Taffly na owoc zadziała jak nawóz (jednocześnie odblokujemy achievement).
Twingersnap
![]() | Nazwa: Twingersnap Zwierzę: Dwugłowy wąż Wartość podstawowa: 1500 monet Koszt domu: 825 monet |
Wymagania - pojawienie się: Aby stworzyć Twingersnapa, należy sprawić, by dwa Syrupenty ze sobą romansowały, a następnie dokładnie obserwować jajko. Kilkakrotnie lekko podskoczy, po czym wykona duży skok. Kiedy to nastąpi, trzeba uderzyć je łopatą, a pojawi się mały Twingersnap.
Wymagania - romansowanie: Zjadł 1 Squazzila, 2 nasiona maku i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu nasiona lwiej paszczy robi się fioletowy, lekarstwa - różowy, a pinatołapki - żółty.
Dodatkowe informacje: Squazzile będą trzymać się z daleka od ogrodu, jeśli będzie w nim Twingersnap.
Whirlm
![]() | Nazwa: Whirlm Zwierzę: Dżdżownica Wartość podstawowa: 100 monet Koszt domu: 55 monet |
Wymagania - pojawienie się: W ogrodzie jest 10 pinometrów kwadratowych ziemi lub trawy (1%). Whirlm jest pierwszą pinatą, jaka pojawia się w naszym ogrodzie po przekopaniu kawałka ziemi łopatą.
Wymagania - odwiedziny: W ogrodzie jest 10 pinometrów kwadratowych ziemi lub trawy (1%).
Wymagania - zamieszkanie: W ogrodzie jest 10 pinometrów kwadratowych ziemi lub trawy (1%).
Wymagania - romansowanie: W ogrodzie jest 10 pinometrów kwadratowych ziemi lub trawy (1%). Ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu tulipana robi się fioletowy, nasiona lilii wodnej - czerwony, a nasiona rukwi wodnej - zielony.
Dodatkowe informacje: Podlewanie wodą z konewki zwiększy jego poziom szczęścia.
Zumbug
![]() | Nazwa: Zumbug Zwierzę: Zebra Wartość podstawowa: 3600 monet Koszt domu: 1980 monet |
Wymagania - pojawienie się: Zumbug powstaje, kiedy Horstachio zje jeżyny i stokrotki.
Wymagania - romansowanie: W ogrodzie jest 300 pinometrów kwadratowych wysokiej trawy (30%). Zjadł 3 orchidee, 1 słoik dżemu i ma wybudowany swój dom.
Warianty: Po zjedzeniu nasiona dzwonka robi się niebieski, nasiona lilii wodnej - różowy, a deseru bananowego i ciasta marchewkowego - żółty i pomarańczowy.
Dodatkowe informacje: Będzie walczyć z Chewnicornem, Horstachio i Ponockym.
0
- Viva Pinata - Xbox 360 - poradnik do gry
- Viva Pinata - Xbox 360 - poradnik do gry
- Poradnik do gry Viva Pinata - Projektowanie i utrzymanie ogrodu
- Projektowanie i utrzymanie ogrodu cd. w Viva Pinata
- Pinaty - porady hodowcy | Viva Pinata
- Gatunki pinat cz.1 | Viva Pinata
- Gatunki pinat cz.2 | Viva Pinata
- Gatunki pinat cz.3 | Viva Pinata
- Gatunki pinat cz.4 | Viva Pinata
- Gatunki pinat cz.5 | Viva Pinata
- Gatunki pinat cz.6 | Viva Pinata
- Gatunki pinat cz.7 | Viva Pinata
- Gatunki pinat cz.8 | Viva Pinata
- Gatunki pinat cz.9 | Viva Pinata
- Lista achievementów | Viva Pinata
- Nagrody i poziomy | Viva Pinata
- Kody do dodatkowych akcesoriów | Viva Pinata
- Viva Pinata - Xbox 360 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany931367 Junior
A jezeli pinata musi coś zjeść zeby np. Romansowac to musimy ja skierowac na dany obiekt.
zanonimizowany931367 Junior
Jak macie jakieś pytania to śmiało . Uzupełnie wam ten poradnik i nie musicie brać abonamentu.
zanonimizowany993036 Junior
A jak zdobyć owcę? (u mnie jest tak że wpierw zdobywam zwierze a puźniej pojawia się w tym sklepie możliwośc jego zakupu)
zanonimizowany966026 Legionista
prosiaczek owca jest udomowioną pińatą kupisz ją za 2310 jakoś tak w sklepie papierowe zwierzaki i mam jeszcze jedno pytanie nagrody mistrza romantyzmu ( te które potrzebujemy do zadomowienia macarona jakoś tak ) to nagrody mistrza hodowli bo nie wiem bo jak sie romansuje to jest pokazana ta nagroda ???
Izis2024 Junior
Cześć
Kupiłam gry Rare Replay na xbox one w tym pakiecie jest viva piniata . proszę powiedzcie jak założyć konto na tej grze żeby się gra zapisywała a nie zaczynała od nowa po każdym włączeniu. Próbowaliśmy z mężem ale to nas przerasta. Pomocy
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.