Unreal Tournament: Tryby gry
Aktualizacja:
Tryby gry
DEATHMATCH - Sprawa jasna - każdy zabija każdego do czasu kiedy jeden z graczy nie uzyska określonej ilości fragów. Oczywiście aby nie było zbyt łatwo za każde "samobójstwo" ilość twoich fragów spada o jedno oczko.
DOMINATION - Jest to tryb drużynowy polegający na zajmowaniu określonych punktów kontrolnych, na każdej z plansz są trzy określone miejsca, które należy jak najdłużej utrzymać w swoim posiadaniu.
CAPTURE THE FLAG - Kolejny tryb drużynowy sprowadzający się do wykradnięcia flagi przeciwnikowi i przetransportowania jej do własnej bazy. Jednocześnie nie można dopuścić do utraty własnej flagi. Wszystko wydawałoby się dziecinnie proste, jest tylko ten jeden problem, flagi są ukryte w prawdziwych fortecach, które może zdobyć tylko doświadczony gracz.
ASSAULT - Tym razem ze swoimi kompanami zabawisz się w jednostkę specjalną. Masz określony czas na wykonanie zadań np. dojście do jakiegoś punktu, zniszczenie pewnego obiektu. Aby całość nie była zbyt łatwa wszystkie cele twojej wyprawy są ukryte w trudno dostępnych miejscach. Ale nie znaczy to, iż zadania są niewykonalne. Kiedy uda ci się wykonać zlecone zadanie w określonym czasie, przechodzisz na drugą stronę barykady. To znaczy, iż teraz to ty nie możesz dopuścić do wykonania twojego wcześniejszego zadania przez boty przeciwnika.
TEAM DEATHMACH - Identyczny tryb jak Deathmatch tylko tym razem grasz drużyną.
LAST MAN STANDING - Jak sama nazwa wskazuje gramy tu do ostatniego "żywego". Każdy z graczy ma określoną ilość "żyć" i gra się do momentu gdy na mapie zostanie jeden gracz. Jest to trudny, ale zarazem bardzo interesujący tryb rozgrywki.
TOURNAMENT - Tym razem przechodzisz kolejne mapy walcząc z coraz to lepszymi przeciwnikami - botami. Tutaj wygrywają tylko najlepsi, którzy nie mają skrupułów aby fragować wszystko co się rusza.
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
