Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 8, 9, 10
Aktualizacja:
Walka 8
Tryb: Capture the Flag (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 3 punkty
Poziom trudności: średni
Mapa: Hydrosis
![]() | ![]() |
Opis: Dwie bazy leżące naprzeciw siebie, oraz dwa mosty - tak głównie prezentuje się plansza. Na środku mały budynek ze snajperską w środku [1], co pomaga przy asekuracji botów, gdy te zdobędą flagę, a przeciwnik ruszy w szaleńczą pogoń. Jednak najtrudniejszym zadaniem na tej mapie jest lokalizacja flagi wroga. Serpentyna korytarzy doprowadza do zawrotów głowy. Pamiętaj, aby skorzystać z lewego wejścia do budynku. Przechadzając się wężykiem powinieneś wreszcie do niej dotrzeć [2]. W ciasnych przejściach pomoże Ci Flak i Karabin Biologiczny.
Walka 9
Tryb: Warfare (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: średni
Mapa: Torlan
![]() | ![]() |
Opis: Na tym etapie przyda się zdobyta wcześniej karta "Dywersja Taktyczna". Ograniczając szeregi przeciwnika możemy szybko przejąć inicjatyw na polu bitwy. Najważniejsza jest szybkość, a więc do transportu używaj Manty i zakładaj węzły [1]. Obok węzłów znajdują się teleporty, w razie kłopotów przenieś się z jednego węzła na drugi. Atak na rdzeń to oczywiście domena Mant, które potrafią siać spustoszenie w bazie wroga [2]. Godnym zainteresowania jest także Goliath oraz Raptor, którego ciężko ustrzelić z ziemi. Oba pojazdy prezentują ponadprzeciętną wytrzymałość i dobrą siłę ogniową.
Walka 10
Tryb: Capture the Flag (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 3 punkty
Poziom trudności: średni
Mapa: Suspense
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Opis: Poziom wbrew pozorom bardzo ciasny. Między bazami rozlokowana jest dwupasmówka z mostem oraz kilka dróg poniżej. To powoduje, iż starcia są bardzo intensywne. Warto wykorzystać tu potęgę Goliata i Manty, a także Zbawiciela umieszczonego na dole [1], pod mostem. Zwinność Manty powinna dac Ci przewagę w walce z czołgiem przeciwnika [2]. Warto również asekurować przyjazne boty. AI kradnąc flagę nie podjeżdża do niej bezpośrednio pojazdem, tylko "parkuje" kilkadziesiąt od niej, co ułatwia obronę. Dozbrój się także w Rakietnicę umiejscowioną nad flagą [3]. Pamiętaj, że deskolotka nie działa na wodzie! W razie zdobycia flagi uciekaj drogami alternatywnymi [4]. Gdyby zaczęli do Ciebie strzelać, zejdź z deski i biegnij - nic gorszego od straty flagi nie ma.
0
- Unreal Tournament III - poradnik do gry
- Unreal Tournament 3: Poradnik do gry
- Unreal Tournament 3: Kampania
- Unreal Tournament 3: FAQ
- Unreal Tournament 3: Rozdział 1 - Walka 1
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 2, 3, 4
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 5, 6, 7
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 8, 9, 10
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 11, 12, 13
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 14, 15
- Unreal Tournament 3: Rozdział 3 - Walka 16, 17, 18
- Unreal Tournament 3: Rozdział 3 - Walka 19, 20, 21
- Unreal Tournament 3: Rozdział 3 - Walka 22, 23, 24
- Unreal Tournament 3: Rozdział 4 - Walka 25, 26, 27
- Unreal Tournament 3: Rozdział 4 - Walka 28, 29, 30
- Unreal Tournament 3: Rozdział 4 - Walka 31, 32, 33
- Unreal Tournament 3: Rozdział 5 - Walka 34, 35, 36
- Unreal Tournament 3: Rozdział 5 - Walka 37, 28, 39
- Unreal Tournament 3: Rozdział 5 - Walka 40, 41
- Unreal Tournament 3: Kampania
- Unreal Tournament 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Frosciak Chorąży
Moim zdaniem ten poradnik jest beznadziejny i zbędny. Pierwszy podstawowy błąd autora to tam gdzie jest opisany Przeciwnik - to jest wogóle bez sensu bo wszędzie pisze że walczymy z Necrisami a tak naprawde nie jest. Przecież najpierw mordujemy Axon Corporation a Necrisów spotykamy dopiero później. Lepiej jakby zrobili szczegółowy opis każdej mapy gdzie co jest a nie jakieś pierdoły!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








