Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 11, 12, 13
Aktualizacja:
Walka 11
Tryb: Warfare (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: średni
Mapa: Serenity
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Opis: Atutem na tej mapie jest zdobycie Lewiatana. Znajduje się on na neutralnym węźle po prawej stronie [1]. Respawn pojazdu trwa dosyć długo, ale przewaga nim zdobyta w zupełności rekompensuje czas oczekiwania. Pierwsze dwa węzły powinny pójść gładko. Kiedy tylko opanujesz środek i neutralną część weź Lewiatana i pilnuj pozostałych węzłów [2]. Kiedy twoi chłopcy zbudują kolejny, odkrywając rdzeń wroga - zbliż się do bazy [3]. Rozstaw działo i 5 strzałami rozpraw się z rdzeniem [4]. Pojedyncze jednostki wroga nic Ci nie zrobią, gdyż Lewiatan ma standardowo aż 8000 punktów pancerza. Mógłby go zniszczyć co najwyżej drugi Lewiatan, którego raczej nie znajdziemy.
Walka 12
Tryb: Warfare (5 vs 5)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: zniszczyć rdzeń przeciwnika
Poziom trudności: średni
Mapa: Downtown
![]() | ![]() |
Opis: Opuszczona dzielnica miasta to system ulic, korytarzy, skrótów i... ciasno położonych węzłów. Przebijanie się przez kolejne stanowi nie lada wyzwanie. Bierz się szybko do roboty i zajmij pierwszy i drugi. Największa bitwa rozgrywa się zazwyczaj o środkowy, położony na dużym placu. Czwarty umiejscowiony jest tuż przy kanałach, w ciasnym pomieszczeniu [1]. Natomiast sam rdzeń przeciwnika znajduje się w budynku z jednym, dobrze strzeżonym wejściem [2]. Mając na uwadze, iż 30 metrów od niego znajduje się spawn wroga oraz pojazdów, możesz się domyślić co się tam dzieje. Dużo także zależy od posiadaczy orbów. Jeżeli ustrzelisz takowego z drużyny przeciwnej, ale nie rozwalisz kuli budowa nowego węzła i kontratak będą znacznie spowolnione.
Walka 13
Tryb: Team Deathmatch (4 vs 4)
Przeciwnik: Necresi
Wymagania: 50 punktów
Poziom trudności: łatwy
Mapa: Defiance
![]() | ![]() |
Opis: Dosyć prosta do opanowania mapa. Dwa główne punkty to Rakietnica [1] znajdująca się w budynku po prawej oraz dodatkowy pancerz w kanałach [2]. Tuż obok pancerza znajdziecie zerówko i schody prowadzące do amunicji ASMD.
UWAGA! Po tej walce otrzymasz kartę "Żelazna Gwardia" (+2 osoby z Żelaznej Gwardii w twojej drużynie).
0
- Unreal Tournament III - poradnik do gry
- Unreal Tournament 3: Poradnik do gry
- Unreal Tournament 3: Kampania
- Unreal Tournament 3: FAQ
- Unreal Tournament 3: Rozdział 1 - Walka 1
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 2, 3, 4
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 5, 6, 7
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 8, 9, 10
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 11, 12, 13
- Unreal Tournament 3: Rozdział 2 - Walka 14, 15
- Unreal Tournament 3: Rozdział 3 - Walka 16, 17, 18
- Unreal Tournament 3: Rozdział 3 - Walka 19, 20, 21
- Unreal Tournament 3: Rozdział 3 - Walka 22, 23, 24
- Unreal Tournament 3: Rozdział 4 - Walka 25, 26, 27
- Unreal Tournament 3: Rozdział 4 - Walka 28, 29, 30
- Unreal Tournament 3: Rozdział 4 - Walka 31, 32, 33
- Unreal Tournament 3: Rozdział 5 - Walka 34, 35, 36
- Unreal Tournament 3: Rozdział 5 - Walka 37, 28, 39
- Unreal Tournament 3: Rozdział 5 - Walka 40, 41
- Unreal Tournament 3: Kampania
- Unreal Tournament 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Frosciak Chorąży
Moim zdaniem ten poradnik jest beznadziejny i zbędny. Pierwszy podstawowy błąd autora to tam gdzie jest opisany Przeciwnik - to jest wogóle bez sensu bo wszędzie pisze że walczymy z Necrisami a tak naprawde nie jest. Przecież najpierw mordujemy Axon Corporation a Necrisów spotykamy dopiero później. Lepiej jakby zrobili szczegółowy opis każdej mapy gdzie co jest a nie jakieś pierdoły!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.








