Tycoon City New York: Times Square Project
Aktualizacja:
[42][OPPS]: Times Square Project
Przed Tobą dość wymagające wyzwanie, z którym początkowo możesz mieć trochę problemów. Podstawowy problem związany będzie z wymaganą ilością Landmark Bonds. Będziesz musiał mieć ich prawie DWIEŚCIE, tak aby móc postawić wszystkie wymagane przez grę obiekty (Landmarks). Jeśli nie dysponujesz jeszcze odpowiednią ilością Landmark Bonds, proponowałbym wstrzymać się chwilowo z dalszym awansem i skupić wyłącznie na rozbudowie dotychczasowych biznesów. W nagrodę za osiągnięcie różnych progów zostaniesz bowiem obdarowany upragnionymi bonami.
Pierwszy cel tego wyzwania będzie od Ciebie wymagał postawienia sześciu monumentów (Landmarks), które uformują słynny Times Square. W ramach pocieszenia dodam, iż jednym z takich zabytków już dysponujesz. Oto na co musisz się zdecydować (w nawiasach podałem liczbę potrzebnych Landmark Bonds): Times Square Film Studio (40; screen), Times Square TV Studio (5), Times Square South East (AŻ 95!!), Toys"R"Us Times Square (5), Times Square Virgin Megastore (5) oraz Times Square North (10).
![]() |
To jeszcze nie wszystko! Teraz będziesz musiał każdy z tych budynków upiększyć, tak aby docelowo przyciągnąć w to miejsce co najmniej 2000 osób. Generalnie będzie tu chodziło o ogromne billboardy i neony, z których prawdziwy Times Square słynie najbardziej. Nie musisz oczywiście kupować wszystkich możliwych obiektów, szczególnie jeśli dysponujesz niewielką ilością Upgrade Points. Jest to jednak bardzo wskazane, gdyż w ten sposób nie tylko szybciej zaliczysz to wyzwanie, ale i wpłyniesz na bardziej pozytywny odbiór całej okolicy, dzięki czemu wszystkie stawiane w tym miejscu biznesy będą cieszyły się większym zainteresowaniem ze strony mieszkańców czy turystów. To by było na tyle, jeśli chodzi o to wyzwanie. W nagrodę za jego wykonanie otrzymasz 60 Landmark Bonds.
Komentarze czytelników
zanonimizowany325615 Junior
Jestem miłośnikiem gier ekonomiczno-strategicznych i kupuję każde nowości które spełniają moje wymagania. Jednymi z moich zainteresowań jest matematyka, logistyka, marketing, zarządzanie i jestem zdumiony ze jest mało gier które są wymagające pod względem ekonomicznym pod względem logicznym. TycoonCity jest jednym z tych płytkich gier Kupiłem simsy -własny biznes grafika jest ok ale reszte daje do życzenia Tycoon Cite po recęzji przeczytanej widać że jest to łatwa gra stawia się budynki odpowiednie dla dzielnicy i dalej człowieka nic nie interesuje to innaczej niż w prawdziwym życiu.Apel do przyszłych producentów gier jest nisza na rynku którą dobrze by było ją zaspokoić wiele gier skupia się na grafice ok są osoby których interesuje grafika mnie też i dlatego włańczam telewizor i oglądam , ale przy komputerze gdzie komputer ma dużą moc obliczeniową można by wykorzystać jego potęcjał i wyprodukować symulacjię-GRĘ w miarę zbliżoną do życia człowieka średniej klasy a takich osób jest najwięcej i chętni do kupowania może chętniej od bogaczy którzy zarządzają prawdziwymi nieruchomościami. Apel do przyszłych producętów możecie zaspokoić nisze grami które wymagają jednak aby zarządzać funduszami a nie grafiką.Zyczę owocnej pracy .W skrócie Tycoon City nie wymaga głębszejznajomości praw rządzących rynkiem. co stawiamna niską ocenę
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![To jeszcze nie wszystko - [42][OPPS] Times Square Project | Etap 9 Tycoon City New York - Tycoon City: New York - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/486/189072156.jpg)
