Reputacja w Two Point Hospital
Aktualizacja:
Każdy twój szpital ma określony wskaźnik reputacji. W Two Point Hospital od reputacji zależy ilość pacjentów, którzy przybywają na oddział. Im wyższa reputacja tym większa ilość pacjentów, a co za tym idzie większe zyski. Reputacja zależy od wielu czynników, które wpływają na nią pozytywnie jak i negatywnie. W poniższym rozdziale opisane zostały najważniejsze aspekty wpływające na reputację.
Głównym czynnikiem, który pozytywnie wpływa na reputację szpitala jest jego wielkość. Im więcej budynków posiada cały kompleks i im więcej gabinetów się w nim znajduje tym większa jest reputacja szpitala. Liczy się także to jaki rodzaj pomieszczenia stawiasz. Im wyższa jest jego cena tym większy wzrost reputacji. Do tego bardzo istotny jest także prestiż pomieszczenia. Im wyższy on jest tym bardziej wzrasta reputacja szpitala.

Bardzo ważna jest także opinia klientów. Jeśli ich leczenie powiodło się, a ich potrzeby były stale zaspokajane, to wyjdą oni ze szpitala zadowoleni. Zwiększy to prawdopodobieństwo że polecą oni twój szpital. Oznacza to wzrost reputacji szpitala. W przypadku natomiast gdy pacjent umrze w twoim szpitalu, to twoja reputacja spada. Dlatego istotnym jest dbanie o kompetencje pracowników szpitala oraz o ulepszanie sprzętu medycznego. W ten sposób szansa na wyleczenie wzrośnie, a twoja reputacja nie ucierpi.
Na twoją reputację mają wpływ także tzw. Nagłe przypadki oraz wizytacje. Są to zadania, które pojawiają się raz na jakiś czas i których nie musisz się podejmować. W przypadku nagłych wypadków chodzi o przyjęcie i wyleczenie określonej liczby pacjentów z określonym schorzeniem w określonym czasie. Jeśli uda ci się wyleczyć przynajmniej 50% pacjentów zadanie zakończy się sukcesem i otrzymasz określoną sumę gotówki oraz określoną ilość punktów reputacji. W przypadku gdy nie uda ci się osiągnąć celu, twoja reputacja spadnie. Podobnie jest w przypadku wizytacji. Tutaj jednak chodzi o zaimponowanie VIP-owi szpitalem. Im wyższy prestiż pomieszczenia i ładniejszy wystrój tym większe zadowolenie VIP-a. Jeśli opuści on szpital zadowolony to twoja reputacja wzrośnie. Jeśli natomiast twój szpital mu się nie spodoba to twoja reputacja spadnie.

Ostatnim aspektem, który znacząco wpływa na reputację jest marketing. Możesz przeprowadzać dwa typy akcji, które pozwolą ci poprawić reputację szpitala: ogólną oraz podkreślającą określoną specjalizację. Skuteczność kampanii zależy od wybranej opcji oraz jej długości. Oczywiście wydłużenie czasu trwania kampanii będzie kosztować dodatkowe pieniądze. Nie warto więc decydować się na zbyt długie kampanie. W szczególności, że przyrost reputacji nastąpi dopiero po zakończeniu kampanii. Dlatego wybieraj kampanie, które trwają maksymalnie 4 miesiące. Nie obciążą cię one zbyt mocno pod względem finansowym, ale zapewnią solidny przyrost reputacji.
0
- Two Point Hospital - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Mechanika gry
- Pracownicy, lekarze, pielęgniarki w Two Point Hospital
- Gabinety i pomieszczenia w Two Point Hospital
- Finanse i pieniądze w Two Point Hospital
- Reputacja w Two Point Hospital
- Pacjenci w Two Point Hospital
- Choroby w Two Point Hospital
- Kontrola parametrów szpitala w Two Point Hospital
- Epidemia w Two Point Hospital
- Mechanika gry
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
aiks Junior
Fajny początek, jednak uzupełnijcie te wszystkie informacje szpitale/pokoje/choroby o te z dodatków bo teraz jest to tylko początek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.