Kiedy najlepiej inwestować w marketing w Two Point Hospital?
Aktualizacja:
W Two Point Point Hospital, bardzo ważną rolę odgrywa reputacja szpitala. Wpływa na nią wiele czynników, takich jak np. zadowolenie pacjentów czy stan finansowy szpitala. Istotnym elementem, który ma wpływ na wzrost reputacji twojego szpitala jest marketing.

Marketing pozwala na prowadzenie trzech różnych typów promocji szpitala. Pierwsze dwie dobrze sprawdzają się do podniesienia reputacji szpitala. Z tą różnicą, że ogólna kampania reklamuje cały szpital [1], a kampania specjalistyczna pozwala na wskazanie oddziału, który chcesz promować[2]. Drugi typ kampanii spowoduje wzrost liczby pacjentów, tylko ze schorzeniami ze wskazanej dziedziny. Obie te kampanie są dobre na początku rozgrywki, kiedy nie masz jeszcze wypracowanej reputacji. Dodatkowo druga kampania pozwala w tym przypadku dobrać ci pacjentów, którzy będą pojawiać się w szpitalu. Unikniesz w ten sposób napływu pacjentów, których nie będziesz w stanie wyleczyć ze względu na brak odpowiedniego sprzętu. Kampania ogólna sprawdza się także w późniejszych etapach rozgrywki, gdy twój szpital wpadnie w jakieś wizerunkowe kłopoty związane np. z dużą śmiertelnością pacjentów.
Trzeci typ kampanii ma za zadanie zachęcić pracowników z określonej specjalizacji do zgłoszenia się do pracy w twoim szpitalu [3]. Ten typ kampanii jest przydatny w momencie, w którym brakuje ci specjalistów, w konkretnej dziedzinie i z jakiś powodów nie jesteś w stanie doszkolić sobie pracowników.
0
Komentarze czytelników
aiks Junior
Fajny początek, jednak uzupełnijcie te wszystkie informacje szpitale/pokoje/choroby o te z dodatków bo teraz jest to tylko początek
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.