9. Badania w Tropico 5

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Czasy kolonialne

W czasach kolonialnych masz do wynalezienia dziewięć technologii, prowadzących do podstawowych budynków, dekretów i ulepszeń - 9. Badania w Tropico 5 - Tropico 5 w 10 prostych krokach

W czasach kolonialnych masz do wynalezienia dziewięć technologii, prowadzących do podstawowych budynków, dekretów i ulepszeń.

Kilka z nich jest obiektem zadań, zarówno korony jak i rewolucjonistów, więc warto poświęcić trochę czasu i wynaleźć je wszystkie.

Jedynym budynkiem pozwalającym gromadzić punkty rozwoju jest biblioteka, która daje standardowo tylko 50 PR, ale nie powinno to stanowić większej przeszkody w zdobywaniu kolejnych technologii. Zawsze też można wybudować ich więcej, jednak raczej nie znajdziesz wystarczającej liczby geniuszy do ich obsadzenia.

Najlepszą drogą jest wynalezienie: Sierpa, Kowbojów, Łopaty, Deski, Przodownika, Konstytucji i potem wszystkiego jak leci. Taka kolejność zapewni zaliczenie wszystkich zadań (zapewne) oraz da spory bonus do rewolucyjnych zapędów.

Czasy Wojen światowych

Teraz jest dwanaście technologii - 9. Badania w Tropico 5 - Tropico 5 w 10 prostych krokach

Teraz jest dwanaście technologii. Pojawia się pierwszy przemysł oraz elektryczność, którą trzeba wynaleźć.

W tej erze masz możliwość wybudowania kilku dodatkowych budynków dających punkty rozwoju takich jak Uczelnie wyższe i Obserwatoria. Warto, gdyż koszt zwiększa się z każdym kolejnym poziomem technicznym.

W tej erze pojawia się także jedna z najważniejszych technologii - Kompas odkrywający całą mapę przez co nie musisz tracić pieniędzy na eksplorację. Powinien być wynaleziony jak najwcześniej.

Najlepiej na początku skoncentrować się na Kompasie, więc kolejność powinna być zbliżona do tej: Elektryczność, Biała flaga, Stal, Czołgi, Kompas, a potem Socjalizm, Konta, Łapówki, Świecidełka. Lub wedle własnego uznania.

Czasy zimnej wojny

Kolejnych dwanaście technologii - 9. Badania w Tropico 5 - Tropico 5 w 10 prostych krokach

Kolejnych dwanaście technologii. Pojawia się nowy przemysł oraz przetwórstwo petrochemiczne.

Do przejścia do kolejnej ery potrzebujesz jednej z dwóch technologii: Przestrzeni lub Wrogiego atomu. Warto więc skoncentrować się na dotarciu do jednego z tych dwóch celów.

Ścieżka powinna wyglądać mniej więcej tak: Ropa, Demokracja, Lot, Krojony chleb, Koło, Pokojowy atom i na końcu jedna z dwóch - Przestrzeń lub Wrogi atom.

Wszystko zależy jednak od tego, jak szybko się rozwijasz.

Czasy współczesne

Era, która trwa najdłużej ale ma najmniej technologii do wynalezienia, bo zaledwie sześć - 9. Badania w Tropico 5 - Tropico 5 w 10 prostych krokach

Era, która trwa najdłużej ale ma najmniej technologii do wynalezienia, bo zaledwie sześć.

Warto budować Laboratoria naukowe, gdyż dają dużo punktów rozwoju oraz ulepszają przemysł w pobliżu.

Trzy ostatnie to zamienniki punktów nauki. Po ich ukończeniu dostaniemy coś za poświęcony czas: Pieniądze na konto w Szwajcarii, pieniądze na konto państwa lub dowolny darmowy budynek.

Najbardziej pożądana jest pierwsza opcja, gdyż za prywatne fundusze można rozwijać postaci z rodziny. Druga i trzecia są istotne, kiedy nie możesz związać końca z końcem.

Droga rozwoju technologii w tej erze jest całkowicie dowolna, gdyż lwia część ekonomii już jest wynaleziona. Zwróć jednak uwagę na dwie technologie - Kompleks niższości i Wodociągi, które pozwolą ci zbudować nowe, ciekawe budynki.

Podobało się?

0

Tropico 5

23 maja 2014

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2014-07-03
03:54

Mellygion Generał

Mellygion

TO nazywacie poradnikiem?!

Komentarz: Mellygion
2016-06-30
18:27

Bushineko Junior

😍

A co Ci w nim się nie podoba? Poradnik jest wykonany sumiennie. Wszedłeś Ty w ogóle w menu nawigacji u góry po prawej? Masz poszczególne kroki opisane. Wystarczy kliknąć...

Komentarz: Bushineko
2017-07-02
22:50

teoyaomqui Junior

😍

Aż przykro czytać. Tyle błędów ostatnio widziałam w podstawówce. Totalny brak szacunku do odbiorcy. Ktoś sobie wystawił niezłą wizytówkę.

Komentarz: teoyaomqui

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl