Too Human: Aesir
Aktualizacja:
Aesir
Mapa Asgardu

![]() | ![]() |
Pora na pierwszą wizytę w Asgardzie. Choć nie ma tu zbyt wiele do roboty (bogowie muszą się naprawdę nudzić), to spędzisz tu sporo czasu. Po każdej z misji Baldur znajduje się na lądowisku, więc skieruj swoje kroki w dół, w stronę lśniących wrót oznaczonych stylizowaną literą A. W środku przeżyjesz swoiste deja vu - pojawią się kojarzone do tej pory głównie z Half-Life 2 automaty sprawdzające tożsamość nowoprzybyłych.
![]() | ![]() |
Najpierw musisz udać się do laboratorium Iduny. Znajduje się ono na prawo od wejścia, w pierwszej z hal. Kiedy tam dotrzesz, musisz wybrać, czy chcesz naszpikować Baldura cyberwszczepami, czy też nie zamierzasz go odhumanizować. Od Twojego wyboru zależy późniejszy rozwój głównego bohatera. W laboratorium, stając pośrodku i wciskając przycisk A na padzie, możesz również zakupić nowe zbroje lub naprawić te noszone obecnie.
![]() | ![]() |
W kilkunastu miejscach w Asgardzie znajdziesz terminale wyświetlające mapę i kierunek, w którym powinieneś udać się w następnej kolejności. Dwa największe stoją pośrodku obu sal. W tym miejscu w przyszłości będziesz mógł też dowolnie przeskakiwać pomiędzy już raz odwiedzonymi poziomami. Po zapoznaniu się z działaniem systemu udaj się do biura Heimdalla.
![]() | ![]() |
Choć w tej chwili nie jest to konieczne, możesz wejść do wielkiej sali, w której korzenie zapuściło cybernetyczne drzewo Yggdrasil. Tuż obok wielkiego konaru znajdziesz studnię prowadzącą do cyberprzestrzeni. W przyszłości, kiedy Baldur nauczy się nowych umiejętności poza pchnięciem, będziesz mógł dowolnie zwiedzić Sieć. W chwili obecnej wchodzenie do środka nie ma większego sensu, gdyż co najwyżej sporo się nabiegasz, a niewiele z tego wyniknie. Jednakże podczas kolejnego pobytu w Asgardzie nie zaszkodzi, a nawet trzeba skorzystać z Sieci.
![]() | ![]() |
Drugim najważniejszym po laboratorium Iduny miejscem w Asgardzie jest warsztat Tyra. Tutaj za opłatą możesz naprawić lub zakupić broń.
![]() | ![]() |
W warsztacie znajdziesz też strzelnicę i miejsce, w którym możesz wypróbować działanie swojej nowej broni. Są to właściwie jedynie bajery i poza tym, że po prostu są, nie pełnią żadnej funkcji w grze.
![]() | ![]() |
Po odwiedzinach w warsztacie udaj się do wyjścia z Asgardu i idź na lądowisko. Czas na misję drugą. Pamiętaj, że jeżeli podczas kolejnych pobytów w halach zamieszkanych przez bogów nie będziesz wiedział, gdzie skierować swe kroki, użyj jednego z wyświetlaczy mapy. Strzałka wskaże Ci kierunek.
- Too Human - poradnik do gry
- Too Human: Poradnik do gry
- Too Human: Solucja
- Too Human: Garść porad
- Too Human: Misja 01 - Hall of Heroes (cz.1)
- Too Human: Misja 01 - Hall of Heroes (cz.2)
- Too Human: Aesir
- Too Human: Misja 02 - Ice Forest (cz.1)
- Too Human: Misja 02 - Ice Forest (cz.2)
- Too Human: Misja 03 - World Serpent (cz.1)
- Too Human: Misja 03 - World Serpent (cz.2)
- Too Human: Misja 04 - Helheim (cz.1)
- Too Human: Misja 04 - Helheim (cz.2)
- Too Human: Ukryte areny
- Too Human: Solucja
- Too Human: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
z pogranicza slasherów oraz gatunku hack & slash
Czym się różni slasher od hack & slash?
na chuj piszecie FIRST? zreszta to tylko swiadczy o waszym IQ... :|
[2nd]
poradnik nawet spoko
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














