Tony Tough 2: Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ziarnko do ziarnka aż zbierze się...

1 - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry
Ponieważ nawoływanie niesfornego psiaka nie przynosi rezultatu, Tony maszeruje w górę uliczki, w stronę szpitala i wciąż przeklinającego na poboczu listonosza - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry

Ponieważ nawoływanie niesfornego psiaka nie przynosi rezultatu, Tony maszeruje w górę uliczki, w stronę szpitala i wciąż przeklinającego na poboczu listonosza. Wyciąga ze swej przepastnej torby klucz nasadowy i już ma zająć się rowerem, gdy przychodzi mu do głowy, że mógłby ubić z pocztylionem interes. Wynegocjowawszy więc cenę za naprawę, nareszcie przystępuje do dzieła. Odkręca przy pomocy klucza uszkodzone koło, następnie tym samym kluczem traktuje drugie - od przewróconego obok wózka inwalidzkiego, po czym bierze je i instaluje przy rowerze. Teraz pozostaje już tylko przypomnieć o obiecanej zapłacie i tak oto nasz zuch zarabia całe 80 centów.

2 - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry
Gdy listonosz odjeżdża, Tony kieruje się w ulicę Arroyo (w lewo) i doszedłszy niemal do jej końca, zauważa bawiące się na placu budowy dzieci - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry

Gdy listonosz odjeżdża, Tony kieruje się w ulicę Arroyo (w lewo) i doszedłszy niemal do jej końca, zauważa bawiące się na placu budowy dzieci. To jego kolega i koleżanka ze szkoły: Philip i Jessica. Chłopak ma zagwozdkę z dość przewrotną sztuczką z gwoździami. Tony zagaduje go i po chwili dyskusji panowie ubijają interes: 40 centów za rozwiązanie zagadki.

3 - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry
To typowa łamigłówka logiczna - w dwu ruchach należy z 5 kwadratów zrobić 4 - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry

To typowa łamigłówka logiczna - w dwu ruchach należy z 5 kwadratów zrobić 4. Wciśnięty LPM przenosi gwoździe, PPM je obraca, a kliknięcie LPM zatwierdza ruch. Należy wziąć górny prawy poziomy gwóźdź (1) i położyć go obok, zaczynając u góry po prawej nowy kwadrat, po czym zabrać dolny środkowy poziomy gwóźdź (2), obrócić go do pionu (2xPPM) i dołączyć do poprzedniego. W ten sposób powstanie układ 4 usytuowanych na przemian kwadratów: górny, dolny, górny, dolny.

4 - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry
Tony inkasuje uzgodnione 40 centów i wędruje do sklepiku w białym budynku naprzeciwko placu (wejście od strony parkingu) - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry

Tony inkasuje uzgodnione 40 centów i wędruje do sklepiku w białym budynku naprzeciwko placu (wejście od strony parkingu). To drogeria, w której pracuje Alexis - mama Seymoura. Chłopak pyta ją o perukę, ogląda blond cudo, dowiaduje się, że kosztuje ono całe 5 dolarów i próbuje wytargować jakąś ulgę dla zdesperowanych początkujących detektywów. Ale Alexis nie daje się trącić.

5 - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry
Opuściwszy sklepik, nasz wisus dociera do prowadzących do kościoła schodów (po lewej) - Ziarnko do ziarnka aż zbierze się... (cz.1) | Ulice, 13:42 | Tony Tough 2 - Tony Tough 2: A Rakes Progress - poradnik do gry

Opuściwszy sklepik, nasz wisus dociera do prowadzących do kościoła schodów (po lewej). Obok stoi tablica z ogłoszeniami parafialnymi, tworzonymi na niej przy pomocy magnetycznych literek. Tony, przestudiowawszy z uwagą kościelny "rozkład jazdy", zabiera spośród nich "F". Wdrapawszy się na górę, otwiera wrota świątyni. Natychmiast pojawia się w nich ksiądz, który po chwili rozmowy, daje gagatkowi do zrozumienia, by ten sobie poszedł.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl