Misja 4 Tiger Dust | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
Aktualizacja:
Misja 4 Tiger Dust
Weapon Challenge
Body Count: Zabij ośmiu przeciwników w ciągu 30 sekund korzystając z karabinu szturmowego ACR, 417, TAR-21, AK-200, AN-94, A-91, Mk14, AK 47, F2000, S805.

Do wykonania tego wyzwania potrzebujemy jedną z wymienionych powyżej broni. Karabin 417 możemy zabrać ze sobą na misję podczas wybierania ekwipunku. AK 47 możemy podnieś ze zwłok przeciwników zabitych podczas potyczki na ulicach miasta. Najlepszym momentem do zaliczenia wyzwania jest obrona handlarza bronią. Podczas rozprawiania się z pierwszą falą przeciwników przebiegamy przez ulice, biegniemy w prawo i ustawiamy się tak by mieć idealną pozycję do eliminacji przeciwników wysiadających z ciężarówki oraz pojazdu z działkiem. Niszczymy uzbrojony pojazd i zabijamy w pośpiechu jak największą ilość żołnierzy trzymając w rękach odpowiednią broń. Zadanie nie jest proste i dobrze jest ze sobą zabrać 417 zoptymalizowany pod kątem obrażeń i celności (najlepiej bez tłumika).
Tactical Challenge
Clean Kills: Podczas szturmowania kwatery głównej zabij przeciwników bez pudłowania.

Wyzwanie rozpoczyna się na początku misji, a kończy zaraz po złapaniu pierwszego celu. Do wykonania wyzwania najlepiej nadaje się snajperka. Momentem, w którym najłatwiej spudłować jest atak na przeciwników ogłuszonych przy pomocy drona.

Wyzwanie rozpoczyna się w momencie napotkania pierwszych przeciwników. W pobliżu nas znajdziemy pięciu wrogów: jednego pod wieżą po lewej i czterech na dachach przed nami w tym dwóch wyżej i dwóch niżej. Oznaczamy przeciwnika z lewej i dwóch przeciwników przed nami umiejscowionych wysoko. Ściągamy przeciwników i podchodzimy do krawędzi dachu.

Mając idealny widok na pozostałych dwóch przeciwników oznaczamy ich i eliminujemy. Schodzimy schodami po prawej i przechodzimy przez oczyszczony teren.

Gdy przejdziemy wąskim przesmykiem między budynkami idziemy w prawo. Po chwili dostrzeżemy żołnierza na dachu budynku przed nami. Bezszelestnie go ściągamy i posuwamy się naprzód w kierunku punktu nawigacyjnego.

Trafimy tak na przeciwnika obserwującego teren z wieży. Jest on pilnowany przez żołnierza umiejscowionego na dachu po lewej. Oznaczamy oba cele i jednocześnie eliminujemy wrogów. Do oznaczenia celów najlepiej użyć drona.

Następnie podchodzimy pod wieżę, z której ściągnęliśmy ostatniego przeciwnika. Dostrzeżemy stąd czterech żołnierzy pilnujących terenu wokół podwórka. Oznaczamy trzech przeciwników na dachu i jednego na balkonie, a następnie wykonujemy synchronizowany strzał.

Do eliminacji pozostanie nam dwóch ostatnich przeciwników czających się trochę dalej na budynkach koło wieży po lewej, ich również pozbywamy się jednoczesnym strzałem.

Po oczyszczeniu terenu razem z kompanami ustawiamy się dookoła świetlika i wypuszczamy drona. Kierujemy się nim na balkon i przełączamy go w tryb pojazdu naziemnego.

Podjeżdżamy do punktu kontrolnego, a następnie zjeżdżamy w dół schodami po prawej. Ustawiamy drona w wyznaczonym punkcie i ogłuszamy przeciwników. Uwaga, jeżeli nasz dron zostanie wykryty przez przeciwnika koło schodów to cofamy się, wyjeżdżamy z powrotem schodami na górę i korzystamy z drugich schodów. Gdy ponownie zjedziemy w dół przekradamy się pod stołami do oznaczonego punktu i detonujemy ładunek ogłuszający.

W tym momencie wraz z kompanami wpadniemy do pomieszczenia przez świetlik. Naszym zadaniem jest zabicie dwóch uzbrojonych przeciwników, każdego z nich ściągamy jednym celnym strzałem. W tym miejscu zakończymy wyzwanie.
Killer Pursuit: Zniszcz wszystkie pojazdy podczas strzelania z działka zamontowanego na śmigłowcu.

Wyzwanie rozpoczyna się, gdy zasiądziemy za działkiem śmigłowca a kończy zaraz po zestrzeleniu wrogiego śmigłowca. Jest to jedno z łatwiejszych wyzwań. Należy pamiętać, że interesują nas głównie pojazdy, więc możemy sobie podarować pieszych przeciwników, którzy i tak nie stanowią dużego zagrożenia.
Bird in the Air: Na poziomie trudności "Elite" zabij żołnierza z RPG zanim twój śmigłowiec oberwie.

Wyzwanie to rozpoczynamy pod koniec misji, tuż po przelocie śmigłowcem. Aby pomyślnie zakończyć to wyzwanie musimy jak najszybciej pozbyć się pierwszej fali przeciwników podczas obrony handlarza broni. Najważniejszym elementem jest pozbywanie się przeciwników uzbrojonych w RPG będą oni zaznaczani na czerwono. Dobrze jest wspomóc się kompanem oznaczając cele priorytetowe.
0
- Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - poradnik do gry
- Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - poradnik do gry
- Wyzwania
- Misja 1 Nimble Guardian | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 2 Subtle Arrow (1) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 2 Subtle Arrow (2) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 3 Noble Tempest (1) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 3 Noble Tempest (2) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 4 Tiger Dust | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 5 Silent Talon | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 6 Firefly Rain (1) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 6 Firefly Rain (2) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 6 Firefly Rain (3) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 7 Ember Hunt (1) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 7 Ember Hunt (2) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 7 Ember Hunt (3) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 8 Deep Fire | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 9 Valiant Hammer | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 10 Gallant Thief (1) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 10 Gallant Thief (2) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 10 Gallant Thief (3) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 11 Invisible Bear | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 12 Shattered Mountain (1) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 12 Shattered Mountain (2) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Misja 12 Shattered Mountain (3) | Wyzwania w Ghost Recon - Future Soldier
- Wyzwania
- Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - poradnik do gry
Komentarze czytelników
el.kocyk Legend
Rzucenie sensora pomorze nam w szybkiej lokalizacji kolejnych celów.
bledy piekne:)
jampa Pretorianin
wyzwań towarzyszących poszczególnym misją
poprawcie, bo aż kłuje w oczy
Rammi Pretorianin

Również na pierwszej stronie wyzwań - LMG z małą szybko strzelnością - wtf?
Niżej - Pierwszym dobrym miejsce na wykonanie - MIEJSCEM
Niżej - wychylamy się z za zasłony - lepiej się wychylać ZZA osłony.
należy zająć pozycje - pozycję, Wyzwanie to zakończmy krótko - zakończymy, Nie wolna nam przy tym - nie wolno, oddajemy synchronizowany strzał - w tym przypadku zsynchronizowany, pod który stoi - pod którym.
Pod czas eliminacji - litości!
Autor poradnika spieszył się jak głupi albo powinien zakupić słownik przed pisaniem - ortograficzny jak i gramatyczny. Do tego interpunkcja kuleje prawie w każdym zdaniu.
W pozostałych misjach i wyzwaniach jest jeszcze więcej kwiatków. Literówek jest tak wiele, że aż głowa boli przy czytaniu. Gdybym miał przepisać tu błędy z całego poradnika to brakłoby miejsca w komentarzu.
zanonimizowany850977 Junior
Podczas misji "Invisible Bear" na dachu w momencie kiedy wychodze po schodach i mam zabić dwóch snajperów wywala mi bład "Device is removed : Hardware device removed." Moze ktoś spotkal sie z takim problemem i wie jak mu zaradzić.Wdzięczny bede za pomoc ;-)
zanonimizowany900978 Junior
Mam problem przeskoczy przez te murki.I nie wiem jak bo jak staje obok tej ścianki to wyskakuje zmień osłonę i klikamy Shift i nie wiemy jak dalej bo jak przez mały to przeskoczy a jak trzeba przez duży to już nie skacze chciałbym się dowiedzieć jak przeskoczyć . Czy to może być wina klawiatury czy gry???,czy ktoś z was miał taki problem. Przestawiałem na inne klawisze to wyskakuje Enter skocz i klikamy ale nie skacze. Chciałbym się dowiedzieć o co w tym chodzi. Dajcie jak najszybszą odpowiedz. Będę bardzo wdzięczny jak pomożecie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.