Ghost Recon Future Soldier: Nimble Guardian (2)
Aktualizacja:

Przed metalową bramą uzupełniamy zapasy amunicji i zajmujemy wyznaczone miejsce (biały okrąg na ziemi).

Po przejściu przez drzwi wychodzimy po drabinie i przemykamy dachem przykrytym niebieską plandeką.

Gdy dostaniemy informacje, że w pomieszczeniu po lewej znajdują się przeciwnicy wrzucamy przez okno sensor by uzyskać dodatkowe informacje o liczebności i rozłożeniu wrogów.

Po dokonaniu rozpoznania zajmujemy pozycję oznaczoną okręgiem, a następnie wpadamy do pomieszczenia i korzystając ze "spowolnienia" eliminujemy zaskoczonych przeciwników.

Podążając za kompanami pokonamy metalowe wrota i wyjdziemy na ulicę pełną cywili. Udając się naprzód wpadniemy na przeciwników czających się na piętrze budynku przed nami. Jest to idealna okazja by skorzystać z samouczka i wypróbować granty (przeciwnicy znajdują się z dala od cywili).

Posuwając się wzdłuż ulicy, zaatakowani zostaniemy przez pojazd z działkiem. Musimy pod niego podejść biegnąc od zasłony do zasłony. Gdy znajdziemy się blisko pojazdu ten odjedzie kawałek dalej a my podążymy za nim w prawo.

Po dojściu do końca budynku spoglądamy w lewo i ściągamy przeciwnika obsługującego działko.

Biegnąc w górę ulicy wypatrujemy zasłon i chowamy się za nimi jak tylko pojawią się wrogowie.

Posuwając się wzdłuż drogi torujemy sobie przejście zabijając przeciwników ostrzeliwujących nas z budynków lub chowających się za zasłonami.

Gdy oczyścimy ulicę biegniemy do punktu nawigacyjnego. Po drodze natrafimy na nisko zawieszoną belkę. Kucamy by pod nią przejść a następnie zeskakujemy na kolejną uliczkę.

Posuwając się naprzód wpadniemy na grupkę przeciwników. Dwóch z nich uzbrojonych jest w wyrzutnie rakiet. Są oni rozstawieni na dachach budynków po prawej i po lewej. Z pozycji zajmowanej przez nas zaraz po przerywników rzucamy sensor i pozbywamy się wrogów w tym jednego uzbrojonego w wyrzutnię rakiet.

By pozbyć się następnych przeciwników musimy przemknąć w pobliże pozycji strzeleckiej wroga. Podbiegać należy, gdy przeciwnik zajęty jest przeładowywaniem wyrzutni. Z Dogodniejszej pozycji dobijamy resztę przeciwników i udajemy się za kompanami.
- Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - poradnik do gry
- Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - poradnik do gry
- Ghost Recon Future Soldier: Opis przejścia
- Ghost Recon Future Soldier: Prolog
- Ghost Recon Future Soldier: Nimble Guardian (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Nimble Guardian (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Nimble Guardian (3)
- Ghost Recon Future Soldier: Subtle Arrow (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Subtle Arrow (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Subtle Arrow (3)
- Ghost Recon Future Soldier: Noble Tempest (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Noble Tempest (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Noble Tempest (3)
- Ghost Recon Future Soldier: Tiger Dust (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Tiger Dust (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Silent Talon (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Silent Talon (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Firefly Rain (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Firefly Rain (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Firefly Rain (3)
- Ghost Recon Future Soldier: Ember Hunt (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Ember Hunt (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Ember Hunt (3)
- Ghost Recon Future Soldier: Deep Fire (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Deep Fire (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Deep Fire (3)
- Ghost Recon Future Soldier: Valiant Hammer (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Valiant Hammer (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Valiant Hammer (3)
- Ghost Recon Future Soldier: Gallant Thief (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Gallant Thief (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Gallant Thief (3)
- Ghost Recon Future Soldier: Invisible Bear (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Invisible Bear (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Invisible Bear (3)
- Ghost Recon Future Soldier: Shattered Mountain (1)
- Ghost Recon Future Soldier: Shattered Mountain (2)
- Ghost Recon Future Soldier: Opis przejścia
- Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier - poradnik do gry
Komentarze czytelników
el.kocyk Legend
Rzucenie sensora pomorze nam w szybkiej lokalizacji kolejnych celów.
bledy piekne:)
jampa Pretorianin
wyzwań towarzyszących poszczególnym misją
poprawcie, bo aż kłuje w oczy
Rammi Pretorianin
Również na pierwszej stronie wyzwań - LMG z małą szybko strzelnością - wtf?
Niżej - Pierwszym dobrym miejsce na wykonanie - MIEJSCEM
Niżej - wychylamy się z za zasłony - lepiej się wychylać ZZA osłony.
należy zająć pozycje - pozycję, Wyzwanie to zakończmy krótko - zakończymy, Nie wolna nam przy tym - nie wolno, oddajemy synchronizowany strzał - w tym przypadku zsynchronizowany, pod który stoi - pod którym.
Pod czas eliminacji - litości!
Autor poradnika spieszył się jak głupi albo powinien zakupić słownik przed pisaniem - ortograficzny jak i gramatyczny. Do tego interpunkcja kuleje prawie w każdym zdaniu.
W pozostałych misjach i wyzwaniach jest jeszcze więcej kwiatków. Literówek jest tak wiele, że aż głowa boli przy czytaniu. Gdybym miał przepisać tu błędy z całego poradnika to brakłoby miejsca w komentarzu.
zanonimizowany850977 Junior
Podczas misji "Invisible Bear" na dachu w momencie kiedy wychodze po schodach i mam zabić dwóch snajperów wywala mi bład "Device is removed : Hardware device removed." Moze ktoś spotkal sie z takim problemem i wie jak mu zaradzić.Wdzięczny bede za pomoc ;-)
zanonimizowany900978 Junior
Mam problem przeskoczy przez te murki.I nie wiem jak bo jak staje obok tej ścianki to wyskakuje zmień osłonę i klikamy Shift i nie wiemy jak dalej bo jak przez mały to przeskoczy a jak trzeba przez duży to już nie skacze chciałbym się dowiedzieć jak przeskoczyć . Czy to może być wina klawiatury czy gry???,czy ktoś z was miał taki problem. Przestawiałem na inne klawisze to wyskakuje Enter skocz i klikamy ale nie skacze. Chciałbym się dowiedzieć o co w tym chodzi. Dajcie jak najszybszą odpowiedz. Będę bardzo wdzięczny jak pomożecie
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
