Etap 13 - Forced Entry cz.1 | TimeShift
Aktualizacja:
Etap 13 - Forced Entry
Szczegółowy opis przejścia misji:
Zaczynasz w tym samym miejscu. Zapoznaj się z wytycznymi.
Nowy cel misji: Locate the Munitions Plant underground entrance (Odszukaj wejście prowadzące do fabryki)
Nowy cel misji: Proceed through minefield to reach rendezvous point (Przejdź przez pole minowe w celu dotarcia do punktu zbiórki)
Ruszaj prosto. Warto oczywiście skorzystać ze skrzyni z kuszą. Skieruj się na większą polanę. Osobiście proponowałbym schować się za ukazanymi na screenie obiektami. Przygotuj się, gdyż przeciwnicy wkrótce przystąpią do ataku. Będą znajdowali się po lewej stronie.

Najwięcej problemów sprawi ci zapewne ukatrupienie ukazanego na screenie nowego typu przeciwnika. Z oczywistych względów w tarczę nie masz nawet co strzelać, gdyż jest to strata czasu. Masz tu dwa wyjścia. Jeśli posiadasz tylko kuszę - celuj w głowę lub nogi. W przeciwnym wypadku używaj wyrzutni rakiet lub granatnika karabinu maszynowego. Postaraj się zabić co najmniej jednego takiego przeciwnika z większej odległości.

Proponowałbym teraz ustawić się przy ukazanym na screenie głazie i z tego miejsca zabijać pozostałych przeciwników. Będzie to już zdecydowanie prostsze. Jeden pocisk z kuszy w każdym z tych przypadków załatwi sprawę. Po zabiciu widocznych wrogów zapisz stan gry i skieruj się w stronę wzniesienia, na którym się znajdowali.

Otrzymasz ostrzeżenie, co będzie oznaczało, iż w okolicy znajduje się drugi gostek z tarczą. Proponowałbym korzystać tu z najmocniejszych giwer, przez cały czas pozostając w ruchu. Warto też celować w nogi, gdyż tarcza tak daleko nie jest w stanie zasłonić ciała przeciwnika. Po wygranej walce zapisz stan gry.

Równolegle powinieneś zainteresować się używanymi przez przeciwników z tarczami giwerami. Podnieś jedną z tych broni. Będzie to Hell-Fire. Chwilowo nie masz dużo amunicji, ale w przyszłości broń ta będzie mogła zastąpić shotguna. Podstawowy tryb ostrzału przypomina mocny karabin maszynowy. Tryb alternatywny to miotacz ognia, mało przydatny lecz bardzo skuteczny na niewielkie dystanse. Zdecydowanie radziłbym zabrać ze sobą jedną z takich giwer.

Zacznij kierować się w stronę swojego celu. Chwilowo nie powinieneś spotkać żadnych przeciwników. Po dotarciu do ukazanego na screenie obniżenia skręć w lewo, gdyż tylko tak będziesz mógł zbliżyć się do swojego celu. Docelowo powinieneś dotrzeć do torów kolejowych. Skręć tu w prawo, zapisując też aktualny stan gry.

0
- TimeShift - poradnik do gry
- TimeShift - poradnik do gry
- Poradnik do gry TimeShift - Etap 1 - Arrival cz.1
- Etap 1 - Arrival cz.2 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.3 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.4 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.5 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.1 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.2 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.3 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.4 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.5 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.6 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.1 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.2 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.3 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.4 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.1 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.2 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.3 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.4 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.5 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.1 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.2 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.3 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.4 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.5 | TimeShift
- Etap 6 - Heist cz.1 | TimeShift
- Etap 6 - Heist cz.2 | TimeShift
- Etap 6 - Heist cz.3 | TimeShift
- Etap 6 - Heist cz.4 | TimeShift
- Etap 7 - Getaway cz.1 | TimeShift
- Etap 7 - Getaway cz.2 | TimeShift
- Etap 7 - Getaway cz.3 | TimeShift
- Etap 7 - Getaway cz.4 | TimeShift
- Etap 8 - Disputed Airspace cz.1 | TimeShift
- Etap 8 - Disputed Airspace cz.2 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.1 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.2 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.3 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.4 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.5 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.6 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.1 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.2 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.3 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.4 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.5 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.6 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.7 | TimeShift
- Etap 11 - Liberation cz.1 | TimeShift
- Etap 11 - Liberation cz.2 | TimeShift
- Etap 11 - Liberation cz.3 | TimeShift
- Etap 12 - Road Trip cz.1 | TimeShift
- Etap 12 - Road Trip cz.2 | TimeShift
- Etap 12 - Road Trip cz.3 | TimeShift
- Etap 12 - Road Trip cz.4 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.1 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.2 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.3 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.4 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.5 | TimeShift
- Etap 14 - Test Labs cz.1 | TimeShift
- Etap 14 - Test Labs cz.2 | TimeShift
- Etap 14 - Test Labs cz.3 | TimeShift
- Etap 14 - Test Labs cz.4 | TimeShift
- Etap 15 - Factory Recall cz.1 | TimeShift
- Etap 15 - Factory Recall cz.2 | TimeShift
- Etap 15 - Factory Recall cz.3 | TimeShift
- Etap 15 - Factory Recall cz.4 | TimeShift
- Etap 16 - Some Assembly Required cz.1 | TimeShift
- Etap 16 - Some Assembly Required cz.2 | TimeShift
- Etap 16 - Some Assembly Required cz.3 | TimeShift
- Etap 16 - Some Assembly Required cz.4 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.1 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.2 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.3 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.4 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.5 | TimeShift
- Etap 18 - Exeunt cz.1 | TimeShift
- Etap 18 - Exeunt cz.2 | TimeShift
- Etap 18 - Exeunt cz.3 | TimeShift
- Etap 18 - Exeunt cz.4 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.1 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.2 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.3 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.4 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.5 | TimeShift
- Etap 20 - Gate Crashers cz.1 | TimeShift
- Etap 20 - Gate Crashers cz.2 | TimeShift
- Etap 20 - Gate Crashers cz.3 | TimeShift
- Etap 21 - The Wind Tunnel cz.1 | TimeShift
- Etap 21 - The Wind Tunnel cz.2 | TimeShift
- Etap 21 - The Wind Tunnel cz.3 | TimeShift
- Etap 22 - Repo Men cz.1 | TimeShift
- Etap 22 - Repo Men cz.2 | TimeShift
- Etap 22 - Repo Men cz.3 | TimeShift
- Etap 23 - En Route cz.1 | TimeShift
- Etap 23 - En Route cz.2 | TimeShift
- Etap 23 - En Route cz.3 | TimeShift
- Etap 23 - En Route cz.4 | TimeShift
- Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.1 | TimeShift
- Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.2 | TimeShift
- Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.3 | TimeShift
- TimeShift - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Stranger. Senator

Więcej na ten temat wyczytasz z recenzji. Polecam :)
https://www.gry-online.pl/recenzje/timeshift-recenzja-gry/ze11c9
Jim Hawkins Centurion

Właśnie skończyłem grać. Niesamowita gra. Takich emocji już dawno nie miałem. Najbardziej podobało mi się zakończenie - oznacza ono, że będzie druga, a może i nawet trzecia część tej gry.
zanonimizowany271205 Pretorianin
NAJBARDZIEJ NIEDOCENIANA GRA TEGO ROKU
na tle przereklamowanych tegorocznych shooterów robionych na megahity, ta gra wypada świetnie
grafika, optymalizacja, dźwięk, grywalnosc, bronie, lokacje
kuleje troche fabuła ale i tak pośród tegorocznych rozczarowań timeshift to było najmilsze zaskoczenie.
john_himself Senator

I pomyslec ze wczesniej ci ludzie zrobili tylko Will Rocka, czyli w sumie klona Seroius Sama. Mi sie WR podobal ale ogol zrownal go z blotem. Tez niedoceniona gierka.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.