Etap 10 - Point of Impact cz.1 | TimeShift
Aktualizacja:
Etap 10 - Point of Impact
Szczegółowy opis przejścia misji:
Po obejrzeniu filmiku przerywnikowego zaczniesz w tym samym miejscu, czyli w tunelu. Zaczekaj aż gra wyświetli parę nowych celów.
Nowy cel misji: Infiltrate Zeppelin crash site perimeter and proceed to the prison (Zbadaj miejsce awaryjnego lądowania sterowca i udaj się do więzienia)
Nowy cel misji: Flank the trenches via tunnel drainage system (Zaatakuj ukrywających się w okopach wrogów od flanki, wybierając tunele ściekowe)
Nowy cel misji: Utilize tower vantage point to clear out enemy defenses (Wykorzystaj wieżę obserwacyjną, tak aby oczyścić teren z oddziałów wroga)
Ruszaj prosto. Po kilku chwilach zbliżysz się do ukazanego na screenie wyjazdu z tunelu. Proponowałbym zostawić tu quada i zacząć biec w stronę widocznych w oddali żołnierzy.

Przeciwników tych nie musisz atakować z większej odległości. Spróbuj kucnąć, tak aby bezpiecznie się do nich zbliżyć. Następnie podbiegnij i zanim zdążą się obrócić aktywuj zatrzymanie upływu czasu. Skorzystaj z shotguna, tak aby ich wszystkich się naraz pozbyć. Pozbieraj ich amunicję.

Teoretycznie powinieneś teraz skierować się w prawo. Teren ten jest jednak pilnowany przez nowych przeciwników, a nie miałbyś się właściwie gdzie ukryć. Cofnij się więc do wyjścia z tunelu i ustaw się za betonowym murkiem. Z tego miejsca postaraj się zabić wszystkich nadbiegających przeciwników. Uważaj, gdyż będą oni wyposażeni w kusze. Radziłbym więc pomagać sobie spowolnieniem czasu.

Po zabiciu wszystkich widocznych przeciwników zacznij biec w stronę znajdującej się kawałek dalej zaparkowanej ciężarówki. Schowaj się za nią. Wychyl się teraz z włączonym spowolnieniem lub zatrzymaniem czasu. Musisz zabić ukazanego na screenie strzelca, stojącego wewnątrz innego pojazdu opancerzonego. Pozbieraj amunicję (szczególnie do kuszy) i zapisz stan gry.

Teraz błyskawicznie obróć się w lewo. Podejdź jeszcze bliżej do ciężarówki i załącz zatrzymanie czasu. Musisz zlikwidować przedstawionego na screenie snajpera, okupującego wieżę obserwacyjną. Po jego zabiciu udaj się w to miejsce, schodząc z głównej drogi. Nie wpadniesz tu na żadnych nowych wrogów.

Zbliż się do wieży. Odnajdziesz tu najprawdopodobniej wyrzutnię rakiet - Bloodhound. Broni tej chwilowo nie musisz brać, choć jeśli planujesz atakować przeciwników rakietami, możesz ją chwilowo zamienić za shotguna. Skorzystaj z drabinki, tak aby wejść na sam szczyt wieży. Po lewej stronie masz skrzynkę z nielimitowaną amunicję. Uzupełnij amunicję do snajperki, kuszy lub wyrzutni. Przygotuj się do akcji, zapisując jednak stan gry.

0
- TimeShift - poradnik do gry
- TimeShift - poradnik do gry
- Poradnik do gry TimeShift - Etap 1 - Arrival cz.1
- Etap 1 - Arrival cz.2 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.3 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.4 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.5 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.1 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.2 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.3 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.4 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.5 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.6 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.1 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.2 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.3 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.4 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.1 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.2 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.3 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.4 | TimeShift
- Etap 4 - Infiltration cz.5 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.1 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.2 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.3 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.4 | TimeShift
- Etap 5 - Ground Floor cz.5 | TimeShift
- Etap 6 - Heist cz.1 | TimeShift
- Etap 6 - Heist cz.2 | TimeShift
- Etap 6 - Heist cz.3 | TimeShift
- Etap 6 - Heist cz.4 | TimeShift
- Etap 7 - Getaway cz.1 | TimeShift
- Etap 7 - Getaway cz.2 | TimeShift
- Etap 7 - Getaway cz.3 | TimeShift
- Etap 7 - Getaway cz.4 | TimeShift
- Etap 8 - Disputed Airspace cz.1 | TimeShift
- Etap 8 - Disputed Airspace cz.2 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.1 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.2 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.3 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.4 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.5 | TimeShift
- Etap 9 - Better Late... cz.6 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.1 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.2 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.3 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.4 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.5 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.6 | TimeShift
- Etap 10 - Point of Impact cz.7 | TimeShift
- Etap 11 - Liberation cz.1 | TimeShift
- Etap 11 - Liberation cz.2 | TimeShift
- Etap 11 - Liberation cz.3 | TimeShift
- Etap 12 - Road Trip cz.1 | TimeShift
- Etap 12 - Road Trip cz.2 | TimeShift
- Etap 12 - Road Trip cz.3 | TimeShift
- Etap 12 - Road Trip cz.4 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.1 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.2 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.3 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.4 | TimeShift
- Etap 13 - Forced Entry cz.5 | TimeShift
- Etap 14 - Test Labs cz.1 | TimeShift
- Etap 14 - Test Labs cz.2 | TimeShift
- Etap 14 - Test Labs cz.3 | TimeShift
- Etap 14 - Test Labs cz.4 | TimeShift
- Etap 15 - Factory Recall cz.1 | TimeShift
- Etap 15 - Factory Recall cz.2 | TimeShift
- Etap 15 - Factory Recall cz.3 | TimeShift
- Etap 15 - Factory Recall cz.4 | TimeShift
- Etap 16 - Some Assembly Required cz.1 | TimeShift
- Etap 16 - Some Assembly Required cz.2 | TimeShift
- Etap 16 - Some Assembly Required cz.3 | TimeShift
- Etap 16 - Some Assembly Required cz.4 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.1 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.2 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.3 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.4 | TimeShift
- Etap 17 - Sabotage cz.5 | TimeShift
- Etap 18 - Exeunt cz.1 | TimeShift
- Etap 18 - Exeunt cz.2 | TimeShift
- Etap 18 - Exeunt cz.3 | TimeShift
- Etap 18 - Exeunt cz.4 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.1 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.2 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.3 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.4 | TimeShift
- Etap 19 - Drive-By cz.5 | TimeShift
- Etap 20 - Gate Crashers cz.1 | TimeShift
- Etap 20 - Gate Crashers cz.2 | TimeShift
- Etap 20 - Gate Crashers cz.3 | TimeShift
- Etap 21 - The Wind Tunnel cz.1 | TimeShift
- Etap 21 - The Wind Tunnel cz.2 | TimeShift
- Etap 21 - The Wind Tunnel cz.3 | TimeShift
- Etap 22 - Repo Men cz.1 | TimeShift
- Etap 22 - Repo Men cz.2 | TimeShift
- Etap 22 - Repo Men cz.3 | TimeShift
- Etap 23 - En Route cz.1 | TimeShift
- Etap 23 - En Route cz.2 | TimeShift
- Etap 23 - En Route cz.3 | TimeShift
- Etap 23 - En Route cz.4 | TimeShift
- Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.1 | TimeShift
- Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.2 | TimeShift
- Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.3 | TimeShift
- TimeShift - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Stranger. Senator

Więcej na ten temat wyczytasz z recenzji. Polecam :)
https://www.gry-online.pl/recenzje/timeshift-recenzja-gry/ze11c9
Jim Hawkins Centurion

Właśnie skończyłem grać. Niesamowita gra. Takich emocji już dawno nie miałem. Najbardziej podobało mi się zakończenie - oznacza ono, że będzie druga, a może i nawet trzecia część tej gry.
zanonimizowany271205 Pretorianin
NAJBARDZIEJ NIEDOCENIANA GRA TEGO ROKU
na tle przereklamowanych tegorocznych shooterów robionych na megahity, ta gra wypada świetnie
grafika, optymalizacja, dźwięk, grywalnosc, bronie, lokacje
kuleje troche fabuła ale i tak pośród tegorocznych rozczarowań timeshift to było najmilsze zaskoczenie.
john_himself Senator

I pomyslec ze wczesniej ci ludzie zrobili tylko Will Rocka, czyli w sumie klona Seroius Sama. Mi sie WR podobal ale ogol zrownal go z blotem. Tez niedoceniona gierka.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.