TimeShift: Etap 10 - Point of Impact cz.1
Aktualizacja:
Etap 10 - Point of Impact
Szczegółowy opis przejścia misji:
Po obejrzeniu filmiku przerywnikowego zaczniesz w tym samym miejscu, czyli w tunelu. Zaczekaj aż gra wyświetli parę nowych celów.
Nowy cel misji: Infiltrate Zeppelin crash site perimeter and proceed to the prison (Zbadaj miejsce awaryjnego lądowania sterowca i udaj się do więzienia)
Nowy cel misji: Flank the trenches via tunnel drainage system (Zaatakuj ukrywających się w okopach wrogów od flanki, wybierając tunele ściekowe)
Nowy cel misji: Utilize tower vantage point to clear out enemy defenses (Wykorzystaj wieżę obserwacyjną, tak aby oczyścić teren z oddziałów wroga)
Ruszaj prosto. Po kilku chwilach zbliżysz się do ukazanego na screenie wyjazdu z tunelu. Proponowałbym zostawić tu quada i zacząć biec w stronę widocznych w oddali żołnierzy.

Przeciwników tych nie musisz atakować z większej odległości. Spróbuj kucnąć, tak aby bezpiecznie się do nich zbliżyć. Następnie podbiegnij i zanim zdążą się obrócić aktywuj zatrzymanie upływu czasu. Skorzystaj z shotguna, tak aby ich wszystkich się naraz pozbyć. Pozbieraj ich amunicję.

Teoretycznie powinieneś teraz skierować się w prawo. Teren ten jest jednak pilnowany przez nowych przeciwników, a nie miałbyś się właściwie gdzie ukryć. Cofnij się więc do wyjścia z tunelu i ustaw się za betonowym murkiem. Z tego miejsca postaraj się zabić wszystkich nadbiegających przeciwników. Uważaj, gdyż będą oni wyposażeni w kusze. Radziłbym więc pomagać sobie spowolnieniem czasu.

Po zabiciu wszystkich widocznych przeciwników zacznij biec w stronę znajdującej się kawałek dalej zaparkowanej ciężarówki. Schowaj się za nią. Wychyl się teraz z włączonym spowolnieniem lub zatrzymaniem czasu. Musisz zabić ukazanego na screenie strzelca, stojącego wewnątrz innego pojazdu opancerzonego. Pozbieraj amunicję (szczególnie do kuszy) i zapisz stan gry.

Teraz błyskawicznie obróć się w lewo. Podejdź jeszcze bliżej do ciężarówki i załącz zatrzymanie czasu. Musisz zlikwidować przedstawionego na screenie snajpera, okupującego wieżę obserwacyjną. Po jego zabiciu udaj się w to miejsce, schodząc z głównej drogi. Nie wpadniesz tu na żadnych nowych wrogów.

Zbliż się do wieży. Odnajdziesz tu najprawdopodobniej wyrzutnię rakiet - Bloodhound. Broni tej chwilowo nie musisz brać, choć jeśli planujesz atakować przeciwników rakietami, możesz ją chwilowo zamienić za shotguna. Skorzystaj z drabinki, tak aby wejść na sam szczyt wieży. Po lewej stronie masz skrzynkę z nielimitowaną amunicję. Uzupełnij amunicję do snajperki, kuszy lub wyrzutni. Przygotuj się do akcji, zapisując jednak stan gry.

- TimeShift - poradnik do gry
- TimeShift: Poradnik do gry
- TimeShift: Etap 1 - Arrival cz.1
- TimeShift: Etap 1 - Arrival cz.2
- TimeShift: Etap 1 - Arrival cz.3
- TimeShift: Etap 1 - Arrival cz.4
- TimeShift: Etap 1 - Arrival cz.5
- TimeShift: Etap 2 - Back Again cz.1
- TimeShift: Etap 2 - Back Again cz.2
- TimeShift: Etap 2 - Back Again cz.3
- TimeShift: Etap 2 - Back Again cz.4
- TimeShift: Etap 2 - Back Again cz.5
- TimeShift: Etap 2 - Back Again cz.6
- TimeShift: Etap 3 - New Blood cz.1
- TimeShift: Etap 3 - New Blood cz.2
- TimeShift: Etap 3 - New Blood cz.3
- TimeShift: Etap 3 - New Blood cz.4
- TimeShift: Etap 4 - Infiltration cz.1
- TimeShift: Etap 4 - Infiltration cz.2
- TimeShift: Etap 4 - Infiltration cz.3
- TimeShift: Etap 4 - Infiltration cz.4
- TimeShift: Etap 4 - Infiltration cz.5
- TimeShift: Etap 5 - Ground Floor cz.1
- TimeShift: Etap 5 - Ground Floor cz.2
- TimeShift: Etap 5 - Ground Floor cz.3
- TimeShift: Etap 5 - Ground Floor cz.4
- TimeShift: Etap 5 - Ground Floor cz.5
- TimeShift: Etap 6 - Heist cz.1
- TimeShift: Etap 6 - Heist cz.2
- TimeShift: Etap 6 - Heist cz.3
- TimeShift: Etap 6 - Heist cz.4
- TimeShift: Etap 7 - Getaway cz.1
- TimeShift: Etap 7 - Getaway cz.2
- TimeShift: Etap 7 - Getaway cz.3
- TimeShift: Etap 7 - Getaway cz.4
- TimeShift: Etap 8 - Disputed Airspace cz.1
- TimeShift: Etap 8 - Disputed Airspace cz.2
- TimeShift: Etap 9 - Better Late... cz.1
- TimeShift: Etap 9 - Better Late... cz.2
- TimeShift: Etap 9 - Better Late... cz.3
- TimeShift: Etap 9 - Better Late... cz.4
- TimeShift: Etap 9 - Better Late... cz.5
- TimeShift: Etap 9 - Better Late... cz.6
- TimeShift: Etap 10 - Point of Impact cz.1
- TimeShift: Etap 10 - Point of Impact cz.2
- TimeShift: Etap 10 - Point of Impact cz.3
- TimeShift: Etap 10 - Point of Impact cz.4
- TimeShift: Etap 10 - Point of Impact cz.5
- TimeShift: Etap 10 - Point of Impact cz.6
- TimeShift: Etap 10 - Point of Impact cz.7
- TimeShift: Etap 11 - Liberation cz.1
- TimeShift: Etap 11 - Liberation cz.2
- TimeShift: Etap 11 - Liberation cz.3
- TimeShift: Etap 12 - Road Trip cz.1
- TimeShift: Etap 12 - Road Trip cz.2
- TimeShift: Etap 12 - Road Trip cz.3
- TimeShift: Etap 12 - Road Trip cz.4
- TimeShift: Etap 13 - Forced Entry cz.1
- TimeShift: Etap 13 - Forced Entry cz.2
- TimeShift: Etap 13 - Forced Entry cz.3
- TimeShift: Etap 13 - Forced Entry cz.4
- TimeShift: Etap 13 - Forced Entry cz.5
- TimeShift: Etap 14 - Test Labs cz.1
- TimeShift: Etap 14 - Test Labs cz.2
- TimeShift: Etap 14 - Test Labs cz.3
- TimeShift: Etap 14 - Test Labs cz.4
- TimeShift: Etap 15 - Factory Recall cz.1
- TimeShift: Etap 15 - Factory Recall cz.2
- TimeShift: Etap 15 - Factory Recall cz.3
- TimeShift: Etap 15 - Factory Recall cz.4
- TimeShift: Etap 16 - Some Assembly Required cz.1
- TimeShift: Etap 16 - Some Assembly Required cz.2
- TimeShift: Etap 16 - Some Assembly Required cz.3
- TimeShift: Etap 16 - Some Assembly Required cz.4
- TimeShift: Etap 17 - Sabotage cz.1
- TimeShift: Etap 17 - Sabotage cz.2
- TimeShift: Etap 17 - Sabotage cz.3
- TimeShift: Etap 17 - Sabotage cz.4
- TimeShift: Etap 17 - Sabotage cz.5
- TimeShift: Etap 18 - Exeunt cz.1
- TimeShift: Etap 18 - Exeunt cz.2
- TimeShift: Etap 18 - Exeunt cz.3
- TimeShift: Etap 18 - Exeunt cz.4
- TimeShift: Etap 19 - Drive-By cz.1
- TimeShift: Etap 19 - Drive-By cz.2
- TimeShift: Etap 19 - Drive-By cz.3
- TimeShift: Etap 19 - Drive-By cz.4
- TimeShift: Etap 19 - Drive-By cz.5
- TimeShift: Etap 20 - Gate Crashers cz.1
- TimeShift: Etap 20 - Gate Crashers cz.2
- TimeShift: Etap 20 - Gate Crashers cz.3
- TimeShift: Etap 21 - The Wind Tunnel cz.1
- TimeShift: Etap 21 - The Wind Tunnel cz.2
- TimeShift: Etap 21 - The Wind Tunnel cz.3
- TimeShift: Etap 22 - Repo Men cz.1
- TimeShift: Etap 22 - Repo Men cz.2
- TimeShift: Etap 22 - Repo Men cz.3
- TimeShift: Etap 23 - En Route cz.1
- TimeShift: Etap 23 - En Route cz.2
- TimeShift: Etap 23 - En Route cz.3
- TimeShift: Etap 23 - En Route cz.4
- TimeShift: Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.1
- TimeShift: Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.2
- TimeShift: Etap 24 - FINAŁ - Consequences cz.3
- TimeShift: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
I pomyslec ze wczesniej ci ludzie zrobili tylko Will Rocka, czyli w sumie klona Seroius Sama. Mi sie WR podobal ale ogol zrownal go z blotem. Tez niedoceniona gierka.
NAJBARDZIEJ NIEDOCENIANA GRA TEGO ROKU
na tle przereklamowanych tegorocznych shooterów robionych na megahity, ta gra wypada świetnie
grafika, optymalizacja, dźwięk, grywalnosc, bronie, lokacje
kuleje troche fabuła ale i tak pośród tegorocznych rozczarowań timeshift to było najmilsze zaskoczenie.
Właśnie skończyłem grać. Niesamowita gra. Takich emocji już dawno nie miałem. Najbardziej podobało mi się zakończenie - oznacza ono, że będzie druga, a może i nawet trzecia część tej gry.
Więcej na ten temat wyczytasz z recenzji. Polecam :)
https://www.gry-online.pl/recenzje/timeshift-recenzja-gry/ze11c9
Hej Stranger, jak długo zajeła Ci rozgrywka w TmieShifta? Może nie jest to gra wymagająca ekstremalnego skupienia, ale mam nadzieje że nadrabia liczba lokacji i zadań.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
