TimeShift - poradnik do gry
Wszystkie 24 misje. Poradniku do strzelaniny „TimeShift” w całości składa się z bardzo dokładnego opisu przejścia wszystkich 24 misji tej gry, ze szczególnym uwzględnieniem najtrudniejszych zagadek wymagających zastosowaniu ściśle określonych mocy kombinezonu.
Aktualizacja:
TimeShift - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do strzelaniny "TimeShift". Tekst ten w całości składa się z bardzo dokładnego opisu przejścia wszystkich 24 misji tej gry. "TimeShift" jest stosunkowo liniową produkcją, choć z racji dodania opcji zabawy z czasem można sobie niekiedy pozwolić na większą swobodę działania. Wszystkie tego typu atrakcje starałem się oczywiście uwidocznić. Jeśli chodzi o właściwy opis, szczególną uwagę przywiązałem do opisu najtrudniejszych zagadek. Ich pokonywanie jest w większości przypadków możliwe dopiero po zastosowaniu ściśle określonych mocy kombinezonu. Korzystając z okazji pragnę też przypomnieć o kilku ważnych rzeczach. Z racji zawarcia opcji wykonywania quicksave'ów proponowałbym odważniej przystępować do boju, gdyż do miejsc tych będzie można się bezproblemowo wrócić. Warto jednak mieć na uwadze pasek energii, wycofując się w ostatnim momencie, tak aby nie utracić niepotrzebnie życia. W trakcie zabawy wykorzystuje się kilka różnych giwer. Postarałem się każdą z nich nieco bliżej przedstawić. Oczywiście możecie tu mieć tu inne preferencje odnośnie używanych broni. Ja najczęściej używałem kuszy oraz karabinów maszynowych - zwykłego i Hell-Fire.
Nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko życzyć udanej gry.
Jacek "Stranger" Hałas

Autor: Jacek Hałas
Z GRYOnline.pl współpracuje od czasów „prehistorycznych”, skupiając się na opracowywaniu poradników do gier dużych i gigantycznych, choć okazjonalnie zdarzają się i te mniejsze. Oprócz ponad 200 poradników, w swoim dorobku autorskim ma między innymi recenzje, zapowiedzi oraz teksty publicystyczne. Prywatnie jest graczem niemal wyłącznie konsolowym, najchętniej grywającym w przygodowe gry akcji (najlepiej z dużym naciskiem na ciekawą fabułę), wyścigi i horrory. Ceni również skradanki i taktyczne turówki w stylu XCOM. Gra dużo, nie tylko w pracy, ale także poza nią, polując – w granicach rozsądku i wolnego czasu – na trofea i platyny. Poza grami lubi wycieczki rowerowe, a także dobrą książkę (szczególnie autorstwa Stephena Kinga) oraz seriale (z klasyki najbardziej Gwiezdne Wrota, Rodzinę Soprano i Supernatural).

GRYOnline
Gracze
Steam
- Etap 3 - New Blood cz.4 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.3 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.2 | TimeShift
- Etap 3 - New Blood cz.1 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.6 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.5 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.4 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.3 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.2 | TimeShift
- Etap 2 - Back Again cz.1 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.5 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.4 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.3 | TimeShift
- Etap 1 - Arrival cz.2 | TimeShift
- Poradnik do gry TimeShift - Etap 1 - Arrival cz.1
Komentarze czytelników
Stranger. Senator

Więcej na ten temat wyczytasz z recenzji. Polecam :)
https://www.gry-online.pl/recenzje/timeshift-recenzja-gry/ze11c9
Jim Hawkins Centurion

Właśnie skończyłem grać. Niesamowita gra. Takich emocji już dawno nie miałem. Najbardziej podobało mi się zakończenie - oznacza ono, że będzie druga, a może i nawet trzecia część tej gry.
zanonimizowany271205 Pretorianin
NAJBARDZIEJ NIEDOCENIANA GRA TEGO ROKU
na tle przereklamowanych tegorocznych shooterów robionych na megahity, ta gra wypada świetnie
grafika, optymalizacja, dźwięk, grywalnosc, bronie, lokacje
kuleje troche fabuła ale i tak pośród tegorocznych rozczarowań timeshift to było najmilsze zaskoczenie.
john_himself Senator

I pomyslec ze wczesniej ci ludzie zrobili tylko Will Rocka, czyli w sumie klona Seroius Sama. Mi sie WR podobal ale ogol zrownal go z blotem. Tez niedoceniona gierka.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.