The Sims 3 Skok w Przyszłość: Plumboty
Aktualizacja:
Plumboty
Plumboty to Simowie będący robotami. Możesz zakupić takowego w Markecie Botów w Oasis Landing lub skonstruować samodzielnie w warsztacie botów. Boty się nie starzeją i bez chipów cech wyposażone są w stosunkowo niewiele funkcji. W zależności od poziomu budowy botów swego twórcy plumbot posiada od 3 do 7 slotów na chipy cech. Jakość botów oceniana jest w skali od 1 do 10, im wyższa, tym rzadziej potrzebują one regulacji i ładowania mocy.

Plumbot pozbawiony chipów potrafi jedynie regulować siebie i inne boty, dostosowywać chipy cech, wyłączać zasilanie, korzystać z holofonu, skanować, rozmawiać o byciu człowiekiem i wyjaśniać swoje działanie oraz zabawiać Sima. Posiada także dwie podstawowe potrzeby: moc akumulatora i konserwację. Moc akumulatora to odpowiednik energii, boty zwiększają ją, używając opcji "ładuj" w stacji ładowania lub "ściągnij moc" w kapsule sypialnej oraz w stacji ładowania. Sim może nakazać botowi wyłączenie się - aby przywrócić jego działanie, trzeba go ponownie włączyć. Konserwacja wymaga regulacji (samodzielnych lub dokonywanych przez Simów czy inne boty), a jej zaniedbanie skutkuje tymczasowym popsuciem robota.
Pozostałe potrzeby: zabawa i towarzystwo są odblokowywane tylko dzięki posiadaniu odpowiednich chipów. Zabawa dzięki chipowi samoświadomość, a towarzystwo dzięki chipom przyjazne funkcje, poczucie humoru, złowieszcze obwody, dostosowanie nastroju, zdolność do miłości, symulowane emocje i samoświadomość. Funkcje wszystkich chipów zostały omówione w rozdziale dotyczącym umiejętności budowa botów. Tylko od Ciebie zależy, czy zechcesz uczynić plumbota swoją nianią, służącym, kucharzem, ogrodnikiem, majstrem, przyjacielem, czy może nawet partnerem. Sim i bot mogą być w związku i wziąć ślub, ale opcja "bara-bara" zarezerwowana jest wyłącznie dla dwóch botów. Rzecz jasna plumboty się nie rozmnażają. Mogą natomiast uczyć się umiejętności - dzięki chipowi nauka bez ograniczeń lub osiągać mistrzostwo w danych dziedzinach za sprawą odpowiednich chipów. Robienie kariery jest opcją dostępną wyłącznie dla botów z chipem robot biurowy.
Zawody na Arenie Botów

Plumboty oraz Simowie posiadający cechę fan botów i z aktywnym trybem robota mogą brać udział w zawodach na Arenie Botów. Zawody dzielą się na 3 kategorie, a każda z nich ma 3 poziomy: dla początkujących, zaawansowanych i poziom międzynarodowy. Poniżej tabela przedstawiająca wymagania niezbędne, by uczestniczyć w danym konkursie.
Zawody botów bojowych
Poziom | Wymagania |
Początkujący | Brak |
Zaawansowany | Chip cechy nauka bez ograniczeń, 3 poziom umiejętności sport |
Międzynarodowy | Chip cechy nauka bez ograniczeń, 7 poziom umiejętności sport |
Zawody w budowie botów
Poziom | Wymagania |
Początkujący | Brak |
Zaawansowany | Chip cechy nauka bez ograniczeń, 3 poziom umiejętności budowa botów |
Międzynarodowy | Chip cechy nauka bez ograniczeń, 7 poziom umiejętności budowa botów |
Zawody emobotów
Poziom | Wymagania |
Początkujący | Brak |
Zaawansowany | Chip cechy nauka bez ograniczeń, 3 poziom umiejętności charyzma |
Międzynarodowy | Chip cechy nauka bez ograniczeń, 3 poziom umiejętności charyzma |
Jak widać, w zawodach dla początkujących może wziąć udział każdy bot, nawet pozbawiony chipów. Każdy konkurs przebiega w ten sam sposób - masz do wyboru 3 opcje postępowania. "Nie ryzykuj" daje przeciętne wyniki, ale jest najbardziej bezpieczna, "ryzykuj" przynosi lepsze rezultaty, ale istnieje możliwość spadku na niższe miejsce w rankingu. Opcja "idź na całość" powoduje, że - jeśli masz szczęście - łatwo awansujesz na wyższe miejsca, w przeciwnym wypadku szybko przegrywasz. Warto korzystać z opcji "idź na całość", a kiedy osiągnie się wysoki wynik (np. 3 miejsce), a czasu jest jeszcze dość dużo, lepiej zmienić taktykę na "nie ryzykuj". Szanse na zwycięstwo to kombinacja umiejętności, wybranej taktyki i zwykłego szczęścia. Na zawodach lepiej radzą sobie wydajne boty. Dodatkowo boty mogą wziąć udział w kursach treningowych dla każdej kategorii, kurs podnosi poziom umiejętności o jedno oczko.
- The Sims 3: Skok w Przyszłość - poradnik do gry
- The Sims 3: Skok w Przyszłość - poradnik do gry
- The Sims 3 Skok w Przyszłość: Miasto przyszłości
- The Sims 3 Skok w Przyszłość: Oasis Landing
- The Sims 3 Skok w Przyszłość: Simowie
- The Sims 3 Skok w Przyszłość: Nowe środki lokomocji i nowości w trybie kupowania
- The Sims 3 Skok w Przyszłość: Oasis Landing - 3 wersje przyszłości
- The Sims 3 Skok w Przyszłość: Plumboty
- The Sims 3 Skok w Przyszłość: Potomkowie
- The Sims 3 Skok w Przyszłość: Inne nowości w The Sims 3 Skok w Przyszłość
- The Sims 3 Skok w Przyszłość: Miasto przyszłości
- The Sims 3: Skok w Przyszłość - poradnik do gry
Komentarze czytelników
madziorex Legionista
teraz jest jakiś konkurs w Media Expert do niedzieli i można wygrać tę grę :) Na Funpage'u jest info jakby co.
remik553 Junior
Witam chciałem się was zapytać skąd mogę wziąć duży, pusty procesor? Gdzie można kupić lub z jakiego nanita można wyciągnąć?
zanonimizowany980596 Junior
Czy to koniec poradnika czy coś jeszcze będzie? Oraz opiszecie każdy dodatek czy tylko wybrane?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
