The Settlers 4: Siły magiczne

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Siły magiczne

Żeby skorzystać z czarów kapłańskich, potrzebujemy co najmniej dwóch Świątyń - Dużej i Małej. Pierwsza jest domem dla kapłanów, druga jest miejscem składania ofiar z alkoholu i powstawania energii magicznej (many). Bogowie każdej z ras preferują inny rodzaj trunku, inne zatem będą warunki jego pozyskiwania. W najdogodniejszej sytuacji są Rzymianie, gdyż wytwarzają alkohol w jednym etapie (w Winnicy), pozostałe rasy produkują alkohol w dwóch etapach. Warto też zwrócić uwagę na wymogi odnośnie terenu, na którym budowle te powinny być stawiane. Jeśli wymogów tych nie spełnimy, produkcja nie będzie wydajna lub nawet w skrajnych przypadkach może w ogóle się nie powieźć - najczęściej następuje to właśnie w przypadku Winnicy.

Zwróćmy uwagę na czar "Skrót" - będzie on niezwykle przydatny w niektórych misjach

Podobało się?

0

The Settlers IV

16 lutego 2001

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2024-06-20
22:34

bondye Junior

stron w poradniku jest 10 a nie 21

Komentarz: bondye

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl