The Settlers 4: Siły magiczne
Aktualizacja:
Siły magiczne
Żeby skorzystać z czarów kapłańskich, potrzebujemy co najmniej dwóch Świątyń - Dużej i Małej. Pierwsza jest domem dla kapłanów, druga jest miejscem składania ofiar z alkoholu i powstawania energii magicznej (many). Bogowie każdej z ras preferują inny rodzaj trunku, inne zatem będą warunki jego pozyskiwania. W najdogodniejszej sytuacji są Rzymianie, gdyż wytwarzają alkohol w jednym etapie (w Winnicy), pozostałe rasy produkują alkohol w dwóch etapach. Warto też zwrócić uwagę na wymogi odnośnie terenu, na którym budowle te powinny być stawiane. Jeśli wymogów tych nie spełnimy, produkcja nie będzie wydajna lub nawet w skrajnych przypadkach może w ogóle się nie powieźć - najczęściej następuje to właśnie w przypadku Winnicy.
Zwróćmy uwagę na czar "Skrót" - będzie on niezwykle przydatny w niektórych misjach
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
