The Next Big Thing: Rozdział 6 - Liz

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 6 - Liz

Dzięki kamieniowi otrzymanemu od Dana-Tarzana Liz-Jane udaje się zbić szybę oddzielającą ją od niej samej i porozmawiać ze swoją wersją znajdującą się pod wpływem FitzRandolpha. Niestety, żadne argumenty nie trafiają do drugiej Liz. Liz-Jane musi wymyślić jakiś sposób, by dotrzeć do samej siebie.

Otrzymać pomoc od Anne-Marie

1 - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Przejdź do windy po prawej - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Przejdź do windy po prawej. Wjedź na piętro z czerwonym guzikiem. Zabierz stojący po lewej tam-tam. Teraz przenieś się na piętro 30. Trafisz do galerii Allaire, którą zarządza druga siostra Liz - Anne-Marie. Porozmawiaj z nią o obrazie o tematyce voodoo i o tym, co zdarzyło się w Nowym Orleanie. Zapytaj też siostrę, czy gra na innym instrumencie niż fortepian. Na koniec wręcz Anne-Marie tam-tam i poproś, by na nim zagrała. Okaże się, że potrzebna jest partytura.

2 - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Przenieś się windą do Dana i porozmawiaj z nim na temat jego przyjaciela szamana i partytury do tam-tamu - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Przenieś się windą do Dana i porozmawiaj z nim na temat jego przyjaciela szamana i partytury do tam-tamu. Cóż... oczywiste jest, że nie da jej ot tak. Jedź zatem na 41 piętro, do studia, w którym siedzi Liz. Zapytaj ją o makijażystkę - Liz pójdzie sprawdzić, czy kobieta już wróciła (jeśli jeszcze nie rozmawiałyście na ten temat, po skończonym dialogu zapytaj ją o to ponownie). Tę chwilę, kiedy jej nie ma, wykorzystaj na poszperanie w jej torebce, leżącej na stołku tuż obok. Znajdziesz bransoletkę i bilety na zwierzęcą walkę.

3 - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
4 - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
5 - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Wróć do Dana-Tarzana i wręcz mu bilety - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Wróć do Dana-Tarzana i wręcz mu bilety. Otrzymasz partyturę do tam-tamu. Jedź na 30 piętro i daj partyturę siostrze. W trakcie kiedy Anne-Marie będzie grać na tam-tamie, wskocz do obrazu Quennie (po lewej). Kapłan voodoo zajęty jest tańcem w rytm tam-tamowej muzyki i Liz uda się skraść laleczkę.

Przejść próbę rzucania nożem

6 - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Teraz przenieś się do Dana-Tarzana do dżungli - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Teraz przenieś się do Dana-Tarzana do dżungli. Pogadaj z nim o dużym nożu. Nastąpi scenka rodem z Wilhelma Tella. Musisz trafić nożem w jabłko na głowie Dana, ale jakoś nie jest to możliwe. Po nieudanej próbie zyskasz jabłko.

Tym razem wybierz w windzie piętro 41 i zbadaj zawartość pudełka stojącego na posadzce na prawo od Liz. Znajdziesz klamrę i magnes.

7 - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Magnes wetknij w jabłko i udaj się do Dana - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Magnes wetknij w jabłko i udaj się do Dana. Powiedz, że chcesz raz jeszcze rzucić nożem. Tym razem bez problemu trafisz w jabłko. W ten sposób zdobędziesz nóż.

Uwolnić inną Liz od jarzma FitzRandolpha

8 - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry
Wreszcie wjedź na 68 piętro - Rozdział 6 - Liz | Opis przejścia The Next Big Thing - The Next Big Thing - poradnik do gry

Wreszcie wjedź na 68 piętro. Ujrzysz doktora Zelssiusa dyrygującego dwoma robotami. Podejdź do niego i nożem otrzymanym od Dana odetnij mu kawałek zielonego fartucha. Przyodziej w niego laleczkę voodoo. Żeby ją bardziej upodobnić do Zelssiusa, nałóż jej zabraną z torebki bransoletkę Liz, która świetnie zastąpi opaskę na oko. Następnie unieruchom jej ręce znalezioną w pudełku klamrą. W ten sposób Liz uwolni swoje alter ego od negatywnego wpływu FitzRandolpha.

The Next Big Thing

22 lutego 2011

PC Mobile
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Przygodowe
2011-05-04
12:25

Matekso Generał

Matekso

poradnik wspaniały ale gdzie ta gra jest do kupienia po polsku?

Komentarz: Matekso
2013-04-02
16:21

zanonimizowany907897 Junior

😃

ja tam kupiłem po polsku w gazecie CD-action w 2012 roku...

Komentarz: zanonimizowany907897

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl