The Lost Crown: Saxton 2 Dzień drugi
Aktualizacja:
Saxton II
![]() | ![]() |
Teraz wizyta w sklepie z antykami. Nazwisko na obrotowym szyldzie już Ci coś mówi, prawda? Pooglądaj co się da i przejdź w prawo. Potem prosto i przed rozmową z dziwakiem Gruelem obejrzyj inne dostępne przedmioty. Zauważ leżącą na blacie książkę z trzema koronami na okładce. Możesz ją zabrać, gdy antykwariusz zasłoni twarz laleczką. Wyjdź na ulicę i przejrzyj książkę. Oj, ma ona zamek. Kto może pomóc? Zapewne Bob. Idziemy zatem do niego. Zgodzi się zrobić to nieco później.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
- The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
- The Lost Crown: Dzień drugi
- The Lost Crown: Saxton 1 Dzień drugi
- The Lost Crown: Jaskinie Saxton Dzień drugi
- The Lost Crown: Saxton 2 Dzień drugi
- The Lost Crown: Sedge Marsh Northfield (1) Dzień drugi
- The Lost Crown: Sedge Marsh Northfield (2) Dzień drugi
- The Lost Crown: Saxton 3 (1) Dzień drugi
- The Lost Crown: Saxton 3 (2) Dzień drugi
- The Lost Crown: Dzień drugi
- The Lost Crown: A Ghosthunting Adventure - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




