The Darkness: Uwagi praktyczne
Aktualizacja:
Spis treści
Uwagi praktyczne
- Pamiętajmy, że The Darkness należy do gatunku FPS i nie dajmy się zmylić mocom Ciemności. Tutaj również trzeba chować się za ścianami, przeładowywać broń, a także starać się pozbywać wrogów strzałami w głowę.
- Skoro Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem, logiczne jest, że światło to wróg. Pamiętajmy więc, by niszczyć wszelkie lampy i żarówki, zanim przystąpimy do eliminacji przeciwników. Warto zawsze mieć w pobliżu jakiś ciemny zakamarek, gdzie można się wycofać i zregenerować siły.
- Otaczające nas macki to nie tylko ozdoba. Kiedy mamy je włączone, jesteśmy bardziej wytrzymali, ponieważ Ciemność przyjmuje na siebie większość obrażeń. Unikajmy sytuacji, kiedy znajdujemy się w środku strzelaniny bez przywołanych macek - wtedy nie pożyjemy zbyt długo.
- Od samego początku zjadajmy serca pokonanych wrogów. W ten sposób zwiększymy poziom Ciemności, co pozwoli nam szybciej regenerować siły czy też dłużej korzystać z poszczególnych mocy (na przykład z macki). Maksimum możliwości osiągniemy po zjedzeniu 180 serc, co następuje zazwyczaj gdzieś w trakcie eksploracji Tureckich Łaźni.
- Darklingi, wbrew swoim niewielkim rozmiarom, to bardzo cenni pomocnicy. O ile Berserkerzy nadają się głównie do odwracania uwagi wrogów, to już pozostali niejednokrotnie pomogą nam wyjść cało z opresji. Gunnerzy świetnie radzą sobie z ostrzeliwaniem grup przeciwników, natomiast Kamikadze możemy traktować jako inteligentne granaty - przywołujemy takiego, wysyłamy przed siebie albo do pobliskiego pomieszczenia i czekamy na huk. Zazwyczaj po takiej akcji możemy bezpiecznie wejść do środka. Nie zapominajmy również o LightKillerach; czasami warto puścić takiego przodem, by nieco zredukował liczbę świateł.
- Nasze moce są nie mniej przydatne. Pełzająca macka przydaje się w miejscach, do których nie dotarlibyśmy na piechotę: wąskich przejściach, szparach pod drzwiami czy otworach wentylacyjnych. Możemy za jej pomocą badać pobliskie pomieszczenia, zbierać amunicję, numery telefonów i listy, otwierać drzwi oraz zabijać napotkanych przeciwników. Demoniczne ramię jest niezastąpione przy gaszeniu świateł. Niestety niezbyt dobrze sobie radzi z rozbijaniem charakterystycznych żółtych lampek w piekielnym wymiarze. Poza tym przydaje się do zabijania wrogów z bliskiej odległości oraz przesuwania elementów otoczenia. Na końcu dostajemy zdecydowanie najpotężniejszą moc - czarną dziurę. Dzięki niej bardzo szybko uporamy się z większą grupką wrogów. Wystarczy na przykład otworzyć drzwi do pomieszczenia i aktywować dziurę. Po chwili będziemy mogli już spokojnie wejść do pokoju. Ta moc przydaje się również w walce na odległość - za jej pomocą pozbędziemy się trudnych do trafienia przeciwników. Ważne jest, by pamiętać o tym, że czarna dziura całkowicie absorbuje energię Ciemności, więc po użyciu jej natychmiast wycofujmy się do cienia, gdzie będziemy mogli zebrać siły i ponownie uaktywnić nasze moce.
- The Darkness - poradnik do gry
- The Darkness: Poradnik do gry
- The Darkness: Uwagi praktyczne
- The Darkness: Prolog
- The Darkness: Stacja Canal Street, Chinatown
- The Darkness: Lower East Side
- The Darkness: Hunterspoint Alley
- The Darkness: Stacja Canal Street, Stacja Fulton Street, Rzeźnia w Grinder's Lane
- The Darkness: Stacja Fulton Street, Sierociniec pod wezwaniem Św. Marii (St. Mary's Orphanage)
- The Darkness: Okopy
- The Darkness: Wioska, Wzgórza
- The Darkness: Wioska, Kanały
- The Darkness: Działo
- The Darkness: Stacja Canal Street, Chinatown, Stacja Canal Street, Lower East Side, Stacja Canal Street
- The Darkness: Stacja Fulton Street, Grinder's Lane, Stacja Canal Street, Lower East Side
- The Darkness: Zlecenie Vinny'ego, Przystań 19 (Pier 19), Stacja Fulton Street
- The Darkness: Gun Hill, Stacja Fulton Street
- The Darkness: Stacja Ratusz (City Hall)
- The Darkness: Tureckie Łaźnie (Turkish Baths), Stacja Ratusz (City Hall)
- The Darkness: Stacja Fulton Street, Kościół Świętej Trójcy (Trinity Church)
- The Darkness: Działo, Przejażdżka czołgiem
- The Darkness: Wejście do zamku, Zamek
- The Darkness: Stacja Fulton Street, Stacja Canal Street, Chinatown, Stacja Canal Street, Cmentarz, Stacja Fulton Street, Lower East Side
- The Darkness: Grinder's Lane, Lower East Side
- The Darkness: Przystań 19 (Pier 19), Lower East Side
- The Darkness: Przystań 19 (Pier 19), Finał
- The Darkness: Ubrania Darklingów
- The Darkness: Materiały bonusowe - cz. 1
- The Darkness: Materiały bonusowe - cz. 2
- The Darkness: Materiały bonusowe - cz. 3
- The Darkness: Materiały bonusowe - cz. 4
- The Darkness: Materiały bonusowe - cz. 5
- The Darkness: Materiały bonusowe - alternatywny sposób zdobycia
- The Darkness: Lista achievementów
- The Darkness: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dodaj komentarz
Ehh jaka szkoda, ze ta gra nie wyszła na PC, przeszedłem ją raz na PS3 i pod wzgledem historii i klimatu, pozycja TOP
"Saw (Piła) - Zgadzamy się pomóc Danie Cutrone (rozdział I) w wyeksmitowaniu jej byłego chłopaka. Wchodzimy do środka mieszkania. Na ścianie znajdziemy interesujący nas strój."
Błąd. Ona jest w III rozdziale.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
