The Darkness: Stacja Ratusz (City Hall)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Stacja Ratusz (City Hall)

1 - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Na końcu tunelu stoi porzucony wagon - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Na końcu tunelu stoi porzucony wagon. Wewnątrz znajdziemy ubranie dla Darklinga. Wychodzimy z niego i wchodzimy po schodach.

Rozmawiamy z napotkanym włóczęgą (Emerson Darke) i wypytujemy o stację i pobliskie Tureckie Łaźnie. Idąc korytarzem zostaniemy zaatakowani przez dwójkę przeciwników. Załatwiamy ich i ruszamy dalej.

2 - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Gdy dotrzemy do portalu, przywołujemy Kamikadze i wysyłamy go w głąb przejścia - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Gdy dotrzemy do portalu, przywołujemy Kamikadze i wysyłamy go w głąb przejścia. W ten sposób wyeliminujemy kolejnych napastników. Przy następnym portalu ponawiamy powyższe czynności.

3 - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Za drzwiami natkniemy się na schody - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Za drzwiami natkniemy się na schody. Przy ich końcu ktoś zastawił pułapkę (charakterystyczne sznurki). Spoglądamy w górę i za pomocą demonicznego ramienia dezaktywujemy ją. Idziemy korytarzem aż do kolejnej pułapki (znowu sznurki). W podobny sposób eliminujemy zagrożenie.

4 - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Po chwili dotrzemy do zalanego wodą przejścia - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Po chwili dotrzemy do zalanego wodą przejścia. Nie wchodzimy do niej! Jak się okazuje, zerwany kabel jest wciąż pod napięciem, co powoduje, że każdego, kto wejdzie do wody, czeka niechybna śmierć. Stajemy na schodkach i wysyłamy mackę, by pełznąc po ścianie dotarła na drugą stronę. Teraz kierujemy ją w ten sposób, by dotarła do miejsca, z którego wychodzi zerwany kabel i przegryzamy go. Droga wolna.

5 - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
W pewnym momencie dotrzemy do przejścia, w pobliżu którego zerwie się jedna z rur - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

W pewnym momencie dotrzemy do przejścia, w pobliżu którego zerwie się jedna z rur. Tutaj czeka na nas kolejna pułapka. Schodzimy na dół i spoglądamy w kierunku drzwi z wymalowanym na nich pentagramem. Gasimy światło i za pomocą demonicznego ramienia otwieramy kratkę wentylacyjną ponad nimi. Wbiegamy w sznurki, a po uaktywnieniu pułapki wycofujemy się w bezpieczne miejsce.

6 - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Wysyłamy mackę, by przedostała się przez kratkę nad drzwiami i odblokowała je z drugiej strony - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Wysyłamy mackę, by przedostała się przez kratkę nad drzwiami i odblokowała je z drugiej strony. Wchodzimy do środka. Wewnątrz znajdujemy czczącego szatana szaleńca, brata Mitcha Duvala. Mężczyzna zablokuje przejście, a sam schowa się za kuloodporną tarczą i będzie rzucał w naszym kierunku koktajle Mołotowa.

Podbiegamy do jednej ze znajdujących się po bokach krat i niszczymy wszystkie łańcuchy. Kiedy brama się otworzy, zabijamy przeciwnika. Następnie podstawiamy sobie leżącą nieopodal skrzynkę i po niej wskakujemy na górę.

7 - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Zjadamy serce szaleńca, zdobywając w ten sposób wielce przydatną moc generowania czarnej dziury - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Zjadamy serce szaleńca, zdobywając w ten sposób wielce przydatną moc generowania czarnej dziury. Wykorzystujemy ją na bramie w głębi, by odblokować przejście.

8 - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry
Idziemy jeszcze kawałek korytarzami (uwaga na przeciwników - Rozdział III - Stacja Ratusz (City Hall) | The Darkness - The Darkness - poradnik do gry

Idziemy jeszcze kawałek korytarzami (uwaga na przeciwników!). Zeskakujemy na dół i po chwili jesteśmy już przed drabiną prowadzącą do Tureckich Łaźni.

The Darkness

25 czerwca 2007

PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2022-10-24
17:29

Last_Redemption Senator

Last_Redemption

Ehh jaka szkoda, ze ta gra nie wyszła na PC, przeszedłem ją raz na PS3 i pod wzgledem historii i klimatu, pozycja TOP

Komentarz: Last_Redemption
2022-10-24
16:36

raziel88ck Legend

raziel88ck

"Saw (Piła) - Zgadzamy się pomóc Danie Cutrone (rozdział I) w wyeksmitowaniu jej byłego chłopaka. Wchodzimy do środka mieszkania. Na ścianie znajdziemy interesujący nas strój."

Błąd. Ona jest w III rozdziale.

Komentarz: raziel88ck
2008-07-22
02:44

sztu3 Pretorianin

bardzo dobra gra!

Komentarz: sztu3

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl