Porady ogólne | Wyścigi w The Crew
Aktualizacja:
Porady ogólne
Nitro
Odpowiednio używane nitro daje nam dużą przewagę nad przeciwnikiem. Bardzo pomóc mogą tu również premie "Dopalacz" i "Daj ognia". Nitra możemy używać najefektowniej na dwa sposoby.
Na krętych i ciasnych torach najlepiej używać nitra w małych ilościach, na wyjściu z każdego zakrętu. Najefektywniej działa to na biegu 2. i 3. Dzięki temu będziemy zyskiwać nad przeciwnikiem przewagę na każdym krótkim odcinku pomiędzy zakrętami. Nie ma sensu jednak używać całego nitra tuż przed zakrętem, ponieważ tracimy energię podczas hamowania.
Druga opcja to używanie nitra do rozpędzania się na długich prostych. W tym wypadku musimy jednak oszczędzić nitro przed manewrem. Używamy go na ostatnim lub przedostatnim biegu, co pozwala nam rozpędzić się do prędkości maksymalnych samochodu i jechać bardzo szybko na określonym odcinku. Oczywiście obie techniki można łączyć, ponieważ w jednym wyścigu może być zarówno część krętej drogi, np. w mieście oraz szybki odcinek np. autostrada.
Wyskoki
Na mapach w The Crew pojawia się bardzo dużo wybojów i innych okazji do wyskoków. Mogą one czasem stanowić duży problem. Najważniejsza zasada to mieć wyprostowane koła zarówno podczas momentu wybicia, jak i lądowania. Z tego powodu musisz ustawić samochód prosto już przed rampą. Problemy można mieć również jeżdżąc niektórymi samochodami o specyfikacji rajdowej. Mają one tendencję do obracania się podczas lądowania. Dlatego najlepiej odpuścić również gaz w momencie lądowania, a w razie możliwości ominąć skocznię.
Ruch uliczny
Rzeczą, która kosztuje nas najwięcej podczas wyścigu jest zderzenie z samochodem, będącym częścią generowanego ruchu ulicznego. Aby tego uniknąć, trzeba stosować się do kilku ważnych zasad. Po pierwsze, gdy samochód pojawia się przed nami na zakręcie, musimy bardzo szybko podjąć decyzję, z której strony go objechać. Bezpieczniejszą wersją jest jazda od strony zewnętrznej zakrętu, ponieważ pomaga nam w tym wypadku siła odśrodkowa. Szybszym rozwiązaniem jest objechanie samochodu poboczem, od wewnętrznej strony, lecz czasem można nie wyrobić i dojdzie wtedy do zderzenia. Poza tym tracimy energię na wyhamowanie, aby zmieścić się obok innego samochodu. Trzeba być więc pewnym, a w razie wątpliwości po prostu jechać zewnętrzną stroną. Po drugie trzeba nie bać się hamować, bo nawet na prostej drodze mniej stracimy czasu przez wyhamowanie, niż przez kraksę. Podczas jazdy po autostradzie lub innej szybkiej drodze, należy trzymać się pomiędzy dwoma pasami, ponieważ zawsze jest tam wystarczająca ilość miejsca, aby zmieścił się samochód.
0
Komentarze czytelników
Clash01 Centurion
Jest jakiś sposób żeby w misjach fabularnych grać innym niż domyślny samochód? Mam 2 wyczynowe auta, oba na poziomie 350 i gra ustawia mi na misję Dodge'a Viper a chciałbym spróbować Chevroletem Impale.
Anael Legionista
Misja "Cios na Korpus" mnie pokonała nie mogę tego przejść a próbuje od premiery :(
zanonimizowany1223828 Chorąży
Cos mi nie pasuje w tym poradniku zwłaszcza w platynowych częściach.
zanonimizowany1260792 Legionista
Skyline jest najlepszy!
zanonimizowany1260792 Legionista
RUF RT 35 jest najlepszy!
zanonimizowany1260792 Legionista
Agera R jest najlepszy!
zanonimizowany1260792 Legionista
Mustang jest najlepszy!
zanonimizowany1260792 Legionista
Speciale jest najlepszy!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
