The Crew: Linia przejazdu
Aktualizacja:
Linia przejazdu
Na obrazkach kolorem czerwonym zaznaczona została strefa hamowania, kolorem żółtym strefa, w której ani nie hamujesz, ani nie dodajesz gazu. Natomiast w strefach oznaczonych kolorem zielonym jedziemy z gazem dociśniętym "do deski". Oczywiście wszystko zależy od danego zakrętu oraz prędkości i samochodu.
Wyścigi uliczne

Podczas wyścigów ulicznych możesz zyskać przewagę nad przeciwnikami odpowiednio ścinając zakręty. Odległość od zakrętu, na jakiej należy rozpocząć hamowanie zależy przede wszystkim od prędkości oraz samochodu, jakim jedziemy. Można jednak hamowanie zakończyć podczas skręcania. Zwykle na trasach ulicznych można ścinać zakręty, przejeżdżając przez chodnik lub trawnik. Często trzeba też przejechać latarnie lub słupy. Trzeba jednak pamiętać o tym, że samochód prawdopodobnie zostanie podbity na krawężniku, więc zasadniczą część skrętu trzeba wykonać przed wjazdem na niego. Na wyjściu z zakrętu od razu dodajemy gazu i nitra.
Wyścigi szutrowe

W wyścigach szutrowych zwykle jeździ się samochodami o specyfikacji off-roadowej. Pojazdami tymi z łatwością możemy ścinać zakręty tak bardzo, jak pozwala nam na to ułożenie punktów kontrolnych. Często podczas takich manewrów nie musimy nawet używać hamulca, a wystarczy odpuścić gaz na sam moment przejechania zakrętu. W samym zakręcie powinno przejechać się za często ustawionym tam słupem.
Wyścigi na torze

Podczas ścigania się na torach wyścigowych nie ma już możliwości tak swobodnego ścinania zakrętów. Początek manewru wygląda tak samo, jak w przypadku wyścigów ulicznych. Dohamowanie do zakrętu może odbywać się również podczas skręcania. Na krawężnik możemy tu jednak najechać maksymalnie dwoma kołami, ponieważ samochody, którymi się tu jeździ mają twarde zawieszenie. Podczas jazdy niektórymi samochodami z napędem na tylne koła trzeba uważać na wyjściu z zakrętu i nie dodawać od razu gazu do oporu.
Komentarze czytelników
Speciale jest najlepszy!
Mustang jest najlepszy!
Agera R jest najlepszy!
RUF RT 35 jest najlepszy!
Skyline jest najlepszy!
Cos mi nie pasuje w tym poradniku zwłaszcza w platynowych częściach.
Jest jakiś sposób żeby w misjach fabularnych grać innym niż domyślny samochód? Mam 2 wyczynowe auta, oba na poziomie 350 i gra ustawia mi na misję Dodge'a Viper a chciałbym spróbować Chevroletem Impale.
Clash01 zanim wjedziesz na misje musisz w telefonie zmienić auto na wybrane przez cb bo w misji wybiera to z większym poziomem ;)
Na wszystkich misjach pościgowych aby wbić platyne, najlepiej jest robić to z ekipą jeśli masz takich, którzy też chcą platyny to najlepiej jest się ugadaći robić w 4 wtedy jest szybko i platyna wpada
Co do list samochodów to porażka!!! Musicie mieć "The Crew:Wild Run. Po prostu macie złe informacje!!
Nie lubię gier wyścigowych ale the crew wymiata
spoko poradnik, naprawdę pomocny. Teraz tylko grać :P
kurde te wymagania takie ze na 4 letnim lapku mi pójdzie xD tylko pytanie czy fajnie ze takie male , mysle ze nie bo na te czasy grafika jednak musi miec jakies standardy .
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
