Poziomy 16-20 | Opis przejścia SUPERHOT
Aktualizacja:
Poziomy 16-20
Poziom 16

Sytuacja w windzie, możesz to rozwiązać na kilka sposobów. Jest jednak pewna bardzo wygodna technika: szybko schowaj się za gościem po lewej bez atakowania. Zginie od kuli gościa pośrodku, więc podnieś broń z martwej ręki i strzel do gościa po prawej (jako, że teraz jego kolej na strzał), a w gościa pośrodku rzuć pistoletem.

Możesz spróbować go zastrzelić, jednak lepiej najpierw wyceluj w gościa za drzwiami windy - są po obu stronach, zabij przynajmniej jednego, żeby móc się schować w rogu, i dopiero wtedy bezpieczniej będzie wykończyć ostatniego gościa w windzie (no i potem drugiego za drzwiami).
Poziom 17

I znów dość proste zadanie. Zeskocz ze schodów trzymając katanę w ręce - nie potrzebuje ona czasu na wykonanie zamachu, dlatego zdążysz szybko zabić dwóch gości i rzucić w trzeciego. Teraz podnieś broń palną. Od góry, tam skąd zeskoczyłeś nadbiegać będzie pięciu czerwonych. Zajmij się najpierw tymi z karabinami, na walczących katanami możesz zaczekać, aż podejdą.
Poziom 18

Zaczynasz z krótkofalówką w ręce. Patrząc na ścianę korytarza, dostrzeżesz sylwetki przeciwników. Zaczekaj aż pierwszy nadejdzie, pochwyć jego broń po rzucie radiem i szybko zabij drugiego nadchodzącego oponenta. Trzeci jest za szybą po prawej - pozwól mu strzelić pierwszemu, by rozbił szkło. Na końcu korytarza po prawej stronie stał będzie gość ze strzelbą, a gdy podejdziesz drzwi się otworzą i zmierzysz się z czwórką czerwonych.

Na koniec od korytarza przybędzie jeszcze sześciu gości z różną bronią. Dobrym pomysłem jest zaczajenie się przy drzwiach wewnątrz pomieszczenia, jednak z inną bronią niż strzelba (abyś nie musiał się wychylać po coś z dodatkową porcją amunicji).
Poziom 19

Od teraz posiadasz nową umiejętność - tzw. Hotwsitch. Dzięki tej umiejętności możesz przełączać się na przeciwników po załadowaniu zdolności. Najważniejsze jest jednak to, że po przełączeniu automatycznie wyrzucasz broń.

Najpierw przełącz się zgodnie ze wskazówką na gościa w pokoju. Rzuć czymś w gościa biegnącego z pałką i równie szybko czym w gościa za filarem - ze strzelbą. Po ich eliminacji przyjdzie z tej samej strony jeszcze trójka - przełącz się wtedy na ostatniego z przybywających, by zaskoczyć resztę od tyłu.
Poziom 20

Kolejny poziom nie powinien stanowić problemu. Przełącz się najpierw na gościa naprzeciwko, który do ciebie strzela. Schowaj się za rogiem i podnieś łom, czekając na gościa ze strzelbą, który wychyli niebawem zza rogu (drugim się nie przejmuj).
Teraz z dołu nadleci dwóch gości, jeden powinien pojawić się za twoimi plecami. Oczekuj jeszcze trzech pozostałych czerwonych na schodach z dołu. Na koniec musisz zejść po schodach do wnęki po prawej, gdzie ukrył się jeden z gości na początku rundy - załatw go na koniec (uważaj, gdyż będzie wcelowany).
0
Komentarze czytelników
DM Legend
na poziomie 3 też kryje się sekret :) ale trzeba z glicza skorzystać
oraz w łączniku między poziomami, gdy idziemy ciągle prosto długim korytarzem
YxU Pretorianin
@DM - Dzięki ;) Przeczesałem każdy poziom, wyskakiwałem przez okna, i widać jeszcze nie wszystko znalazłem :P
DM Legend
Z tymi dwoma mogę pomóc szczegółowo jakbyś nie znalazł :)
Osobiście podejrzewam, że chyba są w każdym - przed 5 levelem jest też ten z alejką, gdzie różne graty są tak poustawiane, że można wskoczyć do góry, ale znalazłem tam na razie jedynie wentylator uakywniający tekst FAN czy coś..
JohnZ Legionista
SUPERHOT - Sekrety
Zawartość wszystkich terminali i wszystkie możliwe "spoilery", które mogą się pojawić, gdy prośby o więcej informacji pod koniec gry.
www.pastebin.com/NYiXvsht
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
