Wojsko (misje główne) | Opis przejścia | State of Decay
Aktualizacja:
Wojsko (misje główne)
Podczas eksploracji napotkasz różną aktywność wojskową, którą musisz zbadać. Jak się okazuje wojsko wcale zbyt dobrze nie traktuje ocalałych i trzeba trzymać rękę na pulsie.
Namierzanie wojska
Gdy Lily poinformuje cię przez radio, że zauważono w okolicy armię udaj się w oznaczone zielonym kółkiem miejsce (na południowy zachód od kościoła) i porozmawiaj z wojskowymi. Nie będzie to najmilsza rozmowa i zakończy się tym, że będziesz musiał opuścić jak najszybciej teren w zamian za co sierżant Tan uda, że cię nie widział.

Po zakończeniu tej misji sędzia Lawton zacznie nadawać przez radio udostępniając tym samym nową grupę zadań, które możesz rozpocząć w mieście Marshall na południowy zachód od Spencer's Mill: Gmach sądu.
Aktywność wojskowa
O ponownym pojawieniu się wojska usłyszysz przez radio od kobiety imieniem Karen. Twoim zadaniem będzie udać się we wskazane miejsce, gdzie ponownie spotkasz się z sierżantem Tan, który tym razem dość ostro wygania dwójkę ocalałych ostrzegając ich, że może użyć wszystkich możliwych środków.

Na szczęście nie dochodzi do rozlewu krwi i sierżant puszcza parę ocalałych wolno (którzy od razu uciekają), a tobie sugeruje, że jeśli chcesz się na coś przydać powinieneś ich poszukać w okolicznych domach oznaczonych niebieskimi markerami na twojej mapie.
Gdy znajdziesz ocalałych (Karen Tolbert i Brett Rodgers) zabierz ich do kościoła, niedługo później sierżant Tan skontaktuje się z tobą rozpoczynając nową misję.
Oczy na niebie

Sierżant Tan poprosi cię o pomoc w znalezieniu hord zombie, wystarczy że wejdziesz na tę samą wieżę z nadajnikiem, na którą wspinałeś się na prośbę Lily zaraz po przybyciu do kościoła.Po wypatrzeniu dwóch hord zombie wojsko je zbombarduje i zakończysz misję.
Niesubordynacja

W tym zadaniu sierżant Tan zwraca się do ciebie o pomoc w uratowaniu domu pełnego ocalałych, ponieważ jego kapitan odmawia pomocy.
W odbiciu domu pomoże ci trzech wojskowych, których spotkasz na miejscu. Bądź przygotowany na zmasowany atak zombie, może nawet "Wielkiego Skurczybyka". Towarzysze znacznie ułatwiają walkę, nie wyrywaj się na pierwszy ogień tylko wspieraj ich działania.

Po zakończeniu misji w radiu dostępna stanie się opcja ostrzału z powietrza.
Sierżant Erik Tan
Gdy Lily informuje cię o problemach sierżanta Tana z przejściem przez most, udaj się z pomocą na wschodni most, na północ od Marshall i zachód od Spencer's Mill.

Na miejscu okazuje się, że sierżant ma problemy z przekroczeniem bramy, stara się skontaktować z wojskiem po drugiej stronie, ale (jak twój bohater słusznie zauważa) wydaje się, że nikogo tam nie ma.

Tan poprosi cię o ochronę, podczas gdy on podłoży ładunki wybuchowe i zrobi w bramie wyrwę. Gdy już możesz przejść na drugą stronę rzeki skorzystaj z pomocy wojskowych, którzy ci towarzyszą i przeszukaj okoliczne domki. Eskapadę najlepiej zacznij od wspięcia się na wieżę niedaleko helikoptera, żeby się rozejrzeć po okolicy.
Jeśli będziesz już gotowy udaj się do sierżanta Tana, który po stwierdzeniu, że armia opuściła teren całkowicie, zdecyduje się skontaktować z centrum dowodzenia. Po zakończeniu misji zachodni most również staje się dostępny.
Samotny żołnierz
Ta krótka i prosta misja polega na odpowiedzi na wezwanie sierżanta do bazy wojskowej, gdzie towarzyszący mu umierający żołnierz, mówi coś o zasobach wody.
Tan poprosi cię o chwilę sam na sam z żołnierzem, a gdy wyjdziesz zastrzeli go, aby nie zamienił się w zombie. Po tej scenie będziesz miał za zadanie udać się z sierżantem w stronę zasobów wody w okolicy.

Na miejscu zobaczycie przerażający widok martwych ciał w wodzie, odkrycie to z pewnością wzmocni chęć ucieczki z tego przeklętego miejsca.
Strategia ucieczki
Zapowiadającą koniec gry misją będzie odpowiedzią na wezwanie sierżanta Tana, przekaże on przez radio, że ma bardzo ważną sprawę.

Po dotarciu na północno-zachodni kraniec bazy wojskowej twoim oczom ukaże się wielka ściana, a pod nią znajomy sierżant z informacją, że jest to jedyna sensowna droga ucieczki. Problem jest tylko taki, że robienie w niej dziur będzie głośne i zwabi hordy najgorszych zombie. Lily wpada na pomysł, aby zrobić jeden, ale porządny huk i wysadzić zaporę a Tan się z nią zgodzi i poleci ocalałym, zebrać trochę zasobów i przygotować do ucieczki.
Zbrojownia

Tan wezwie cię przez radio z prośbą o pomoc w zdobyciu materiałów wybuchowych z bazy wojskowej, Lily jednak od razu ostrzega, że magazyn z ładunkami jest wypełniony po brzegi zombie. Przed wybraniem się na tę misję zadbaj by w twoim plecaku znalazły się spore ilości leków i kawy do regeneracji staminy, duża ilość naboi, przynajmniej jedna zapasowa broń do walki wręcz i najlepiej kilka porcji materiałów wybuchowych i petard dla odwrócenia uwagi przeciwnika.

Po dotarciu na miejsce dołączy do ciebie grupka żołnierzy, jednak droga do magazynu jest kręta, a za każdym rogiem czeka grupa zombie w towarzystwie "Screamera", Feral Zombie, albo Big Un'a, więc miej się na baczności. Staraj się eliminować Screamerów i wybuchające zombie w pierwszej kolejności, odwracaj uwagę grup przeciwników petardami i łykaj leki jak tylko twoje życie spadnie do 2/3, lub nawet 3/4 paska.
Gdy dotrzesz na miejsce sierżant Tan zbierze ładunki i misja się zakończy.
Zapora
Misję rozpoczynasz w towarzystwie Lily i dwóch innych ocalałych, wszyscy staracie się osłaniać sierżanta Tana, gdy ten podkłada ładunki pod zaporę.
Chociaż narażeni będziecie na liczne ataki zombie zadanie jest zdecydowanie łatwiejsze od Zbrojowni.

Po podłożeniu ładunków Tan rozkaże wycofanie się. Niestety coś poszło nie tak i nie będzie "wielkiego bum". Jedynym wyjściem z tej sytuacji jest ręczne zdetonowanie ładunku C4. Na ochotnika zgłasza się Lily informując, że z racji poważnej choroby autoimmunologicznej nie zostało jej zbyt wiele życia. Ostatecznie bohaterem zostaje sierżant Tan, który mając świadomość, że złapał "czarną gorączkę" i niedługo zamieni się w zombie postanawia poświęcić swoje życie dla innych.
Po wysadzeniu ściany dwójka towarzyszących wam ocalałych od razu przebiega przez zaporę, Lily zostawia jakiś przedmiot, zapewniając, że inni gdy go zobaczą, będą wiedzieli że wy tu byliście. Jeśli przekroczysz rozerwaną zaporę gra się zakończy.
0
- State of Decay - poradnik do gry
- State of Decay - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wstęp i nowe znajomości (misje główne) | Opis przejścia | State of Decay
- Wojsko (misje główne) | Opis przejścia | State of Decay
- Gmach sądu | Opis przejścia | State of Decay
- Wilkersonowie | Opis przejścia | State of Decay
- Sklep | Opis przejścia | State of Decay
- Ray Santos | Opis przejścia | State of Decay
- Inne zadania | Opis przejścia | State of Decay
- Opis przejścia
- State of Decay - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany984834 Junior
Big Bastard najlepiej go potraktowac granatem lub molotovem 1 a kilka strzalow i wogole nie jest straszny :D
zanonimizowany991738 Junior
mam pytanie , jak zebrać pożywienie z ogrodu ?
YxU Pretorianin

W zasadzie to można w tej grze spać/odpoczywać - należy przełączyć się na drugą postać, jeśli zrobisz to podczas rozmowy, otrzymasz info, że osoba, którą obecnie grasz pójdzie, cytuję: "lay rest" :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.