Ruiny na Ashar w Starlink Battle for Atlas
Aktualizacja:
W Starlink na każdej planecie znajdziesz kilkanaście ruin, które możesz przejąć na własność Inicjatywy. Dodatkowo znajdziesz w nich wiele ulepszeń dla twojego statku. Poniżej znajdziesz listę wszystkich ruin jakie możesz spotkać na Ashar.
- Izolatka
- Miasto Pyroklast
- Skład Mafis
- Miasto Basal
- Miasto Caustia
- Antena Caldera
- Blok Tektonik
- Blok Termit
- Czujniki Metamor
- Wioska Volcanis
- Blok Magma
- Bryg Cinder
- Antena Popioły
- Silos Lithic
- Ruiny Dymki
- Skład Mafis
Izolatka
Przejęcie Izolatki wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Ognioganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zastoju i zimna. Utrzymuj swój statek w ciągłym ruchu, aby uniknąć nadmiernych obrażeń.

Miasto Pyroklast
Przejęcie Miasta Pyroklast, będzie wymagać pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy.. Napotkasz jedynie tutaj Ognioganty. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna. Pod żadnym pozorem nie stój z nim na jednej linii. Możesz bowiem otrzymać z tego tytułu dużą ilość obrażeń.

Znajduje się tutaj dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz w nich skrzynie zawierające Pancerz grawitacyjny III i Amunicje dowódcy III.
Skład Mafis
Przejęcie Składu Mafis, będzie wymagać pokonania wszystkich wrogich jednostek znajdujących się w okolicy. Napotkasz tutaj Ognioganty i Cyklopy ogniowe. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna.

Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Rdzeń myśliwca II.
Miasto Basal
Miasto Basal może zostać przejęta tylko wtedy jeśli zabijesz wszystkie wrogie jednostki jakie w nim stacjonują. Napotkasz tutaj Ognioganty i Grawiganty. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Utrzymuj statek w ciągłym ruchu i wykorzystuj elementy otoczenia oraz tracze statku, by uchronić się przed ich atakami.

Znajduje się tutaj schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą ciepła oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Amunicję dowódcy III.
Miasto Caustia
Odbicie Miasta Caustia będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce jest Ogniogant. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna. Nie stój z nim na jednej linii. Możesz bowiem otrzymać z tego tytułu dużą ilość obrażeń.

Znajdują się tutaj dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zimna oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz w nich skrzynie zawierające Pancerz zastojowy III i Pancerz dowódcy III.
Antena Caldera
Przejęcie Anteny Caldera wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Ognioganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna. Utrzymuj także statek w ciągłym ruchu.

Blok Tektonik
Blok Tektonik wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Ognioganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Utrzymuj także statek w ciągłym ruchu i wykorzystuj elementy otoczenia, do unikania ostrzału.

Blok Termit
Blok Termit wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Ognioganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Wykorzystuj elementy otoczenia, do unikania ostrzału.

Czujniki Metamor
Odbicie Czujników Metamor wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Ognioganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Utrzymuj także statek w ciągłym ruchu.

Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Dopalacz antygrawitacyjny II.
Skład Ignus
Odbicie Składu Ignus będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce jest Ogniogant. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna.

Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Amunicję Schładzającą II.
Wioska Volcanis
Przejęcie Wioski Volcanis będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikami występującymi w tej placówce jest Ogniogant i Grawigant. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Utrzymuj także statek w ciągłym ruchu.

Znajduje się tutaj schron. Dostanie się do niego będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zastojuoraz wyważenia drzwi. Znajdziesz tam skrzynię zawierającą Pancerz zastojowy III.
Blok Magma
Odbicie Bloku Magma wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Ognioganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Utrzymuj także statek w ciągłym ruchu.

Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Wzmacniacz electrum III.
Bryg Cinder
Przejęcie Brygu Cinder wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko się on rozpocznie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Ognioganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Wykorzystuj elementy otoczenia, do unikania ostrzału.

Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Wzmacniacz electrum III.
Antena Popioły
Antena Popioły wymagać będzie przeprowadzenia procesu dekodowania. Kiedy tylko rozpocznie się dekodowanie, zostaniesz zaatakowany przez kilka typów Cyklopów i Ognioganta. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Wykorzystuj elementy otoczenia, do unikania ostrzału.

Po zakończeniu procesu dekodowania otrzymasz Dopalacz antygrawitacyjny III.
Silos Lithic
Odbicie Silos Lithic będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikiem występującym w tej placówce jest Ogniogant. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna. Nie stój z nim na jednej linii. Możesz bowiem otrzymać z tego tytułu dużą ilość obrażeń.

Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Pancerz złomiarza II.
Ruiny Dymki
Przejęcie Ruin Dymki będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikami występującymi w tej placówce jest Ogniogant i Grawigant. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Utrzymuj także statek w ciągłym ruchu i wykorzystuj elementy otoczenia, do unikania ostrzału.

Znajdują się tutaj dwa schrony. Dostanie się do nich będzie wymagać zniszczenia novej za pomocą zastoju oraz wyważenia drzwi. Znajdziesz w nich skrzynie zawierające Pancerz grawitacyjny III i Amunicję miażdżącą III.
Skład Mafis
Skład Mafis będzie wymagać od ciebie pokonania wszystkich przeciwników znajdujących się na jego obszarze. Przeciwnikami występującymi w tej placówce jest Ogniogant i Grawigant. Najlepiej w tej walce sprawi się broń zadająca obrażenia od zimna i zastoju. Utrzymuj statek w ciągłym ruchu i wykorzystuj elementy otoczenia, do unikania ostrzału.

Po zakończonej walce będziesz mógł otworzyć skrzynię, w której znajdziesz Pancerz odbijający II.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.