Rozwój postaci i statków w Starlink Battle for Atlas
Aktualizacja:
W Starlink zaimplementowano dwa połączone ze sobą funkcje awansu. Jedna tyczy się pilotów, druga zaś samych statków. W tym rozdziale znajdziesz informacje dotyczące ich funkcjonowania i wzajemnych zależności.
W całym cyklu rozwoju bardzo istotny jest fakt, że twoi piloci mają swój własny, stały poziom doświadczenia. Każdy zgromadzony przez nich punkt doświadczenia, odkłada się na jego konto. Zgromadzenie odpowiedniej ilości punktów zagwarantuje mu awans na kolejny poziom. Otrzyma wówczas punkt zdolności, który może zużyć na rozwijanie nowych zdolności. Większość drzewka rozwoju jest wspólna, jedyną różnicą są zdolności pilotów. Są one bowiem unikatowe dla danego pilota.

Całe drzewko zdolności podzielone jest na trzy poziomy. Odblokowanie kolejnego wymaga wydania odpowiedniej ilości punktów doświadczenia na zdolności z niższego poziomu. Każdy poziom wymaga także wydania większej ilości punktów zdolności na jedno ulepszenie. Oznacza to, że oprócz zwiększonej ilości punktów doświadczenia potrzebnych do awansu na kolejny poziom, będziesz musiał także zdobyć klika poziomów postaci, by móc zakupić odpowiednie ulepszenie. Powoduje to, że na późniejszych etapach rozgrywki rozwój postaci jest skutecznie spowolniony.
O ile punkty doświadczenia są przypisywane do konkretnego pilota, to nie jest ono stałe dla statków. Punkty doświadczenia są przypisywane nie do całego statku, tylko do określonych segmentów statków. Oznacza to, że każdy podłączony element, ma osobny poziom doświadczenia. Jest on zdobywany tylko i wyłącznie w momencie, kiedy dany segment jest podłączony. Przy ciągłych modyfikacjach, każdy element może mieć różne poziomy rozwoju. Tak samo wpływ na poziom poszczególnych elementów ma to jaki pilot znajduje się obecnie w kabinie. Konkretne elementy mają bowiem osobne poziomy doświadczenia dla każdego pilota z osobna. Dlatego właśnie istotnym jest aby dobrać sobie stałe pary pilot-statek. W ten sposób unikniesz przymusu rozwijania jednego statku kilkukrotnie.

W przypadku statków oraz broni, ilość wymaganych do awansu punktów doświadczenia jest znacznie większa niż w przypadku pilotów. Wynika to w dużej mierze z faktu, że ich maksymalne poziomy są zdecydowanie bardziej ograniczone. Statek oraz broń mogą mieć bowiem maksymalnie cztery poziomy. Wynika to z faktu, że awans na kolejny poziom modyfikuje parametry sprzętu, które również mają ograniczone wartości maksymalne dla każdego z parametrów. Ciągły awans w takim przypadku byłby bezcelowy.
0
- Starlink Battle for Atlas poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Mechanika gry
- Porady na start gry Starlink Battle for Atlas
- Figurki do Starlink Battle for Atlas
- Skanowanie w czasie eksploracji w Starlink
- Ulepszenia Equinoxa w Starlink
- Wpływy na planetach w Starlink
- Obserwatoria i rafinerie w Starlink Battle for Atlas
- Rozwój postaci i statków w Starlink Battle for Atlas
- Wraki pionierów w Starlink Battle for Atlas
- Warsztaty i Zbrojownie w Starlink Battle for Atlas
- Budowanie osad w Starlink Battle for Atlas
- Typy zadań fabularnych w Starlink Battle for Atlas
- Mechanika gry
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.