Songs of Conquest: Zburzyć miasto czy przeciągnąć na swoją stronę?
W trakcie oblężenia wrogiej osady lub grodu w Songs of Conquest otrzymacie ważny wybór. Ta strona poradnika wyjaśnia czy lepiej zburzyć dane miasto czy przeciągnąć na swoją stronę i je zająć. Dowiecie się też o okupacji twierdz.
Aktualizacja:
Zburzyć czy przeciągnąć osadę lub gród przeciwnika? To ważny wybór, przed którymi możecie zostać postawieni podczas organizowania oblężeń w grze Songs of Conquest. Nasz poradnik objaśnia jakie są konsekwencje opcji Zburz oraz Przeciągnij na swoją stronę (zajęcie miasta) i w jakich okolicznościach najlepiej się te warianty sprawdzają. Wyjaśniamy też jak działa okupacja twierdz znajdujących się na mapie.
- Wybór w trakcie oblężenia
- Zburz - pierwszy wariant
- Przeciągnij na swoją stronę - drugi wariant
- Okupacja - trzeci wariant
Wybór w trakcie oblężenia

- Po tym jak dotrzecie do wrogiej osady lub grodu, rozpoczniecie oblężenie i pokonacie ewentualnych obrońców na ekranie pojawi się ekran w sprawie dalszych losów danego miasta. Może on oferować 2 lub 3 warianty.
Zburz - pierwszy wariant

- Założeniem tego wariantu jest zburzenie wszystkich budynków w mieście, by następnie rozpocząć od nowa jego rozbudowę. Czas potrzebny do zakończenia prac nie jest odgórnie ustalony - burzone są 2 budynki na rundę, a więc całkowite zburzenie większego miasta może zająć kilka rund. Otrzymacie też pewne łupy ze zniszczonych obiektów.
- To lepszy wariant jeśli chcecie pozbawić przeciwnika miasta bez zatrzymywania się w nim lub jeśli planujecie postawienie własnych innych budynków. Wadą tego rozwiązania jest to, że trzeba od nowa wszystko stawiać i wydawać własne surowce na odbudowę danej osady lub grodu.
Przeciągnij na swoją stronę - drugi wariant

- Założeniem tego wariantu jest zatrzymanie się powiernikiem w przejmowanym mieście. Rozpocznie on proces przeciągania grodu na Waszą stronę i jego okupacja może potrwać np. 2 rundy. W przejętym grodzie zachowane zostaną postawione wcześniej budynki i Wasza frakcja zaczniecie czerpać z nich profity.
- To lepszy wariant jeśli możecie pozwolić sobie na zatrzymanie się w mieście oraz jeśli nie planujecie w nim poważnych zmian. Nie jest to dobry pomysł jeżeli śpieszycie się np. do kolejnego wrogiego miasta czy jednego z okolicznych powierników, bądź też jeśli macie tylko 1 powiernika z ważniejszymi zadaniami do wykonania.
Okupacja - trzeci wariant

- Ten wariant jest dostępny wyłącznie dla twierdz. Możecie dzięki niemu zacząć od razu czerpać zyski, np. otrzymywać co rundę określoną ilość złota albo uzyskać pasywne bonusy.
- Okupowana twierdza nie staje się Waszą własnością. Oznacza to, że nie możecie w niej stawiać budynków.
0
- Songs of Conquest - poradnik do gry
- Songs of Conquest: Poradnik do gry
- Songs of Conquest: FAQ
- Songs of Conquest: Czy jest tryb multiplayer?
- Songs of Conquest: Jak wyłączyć spowolnienie ostatniego zabójstwa bitwy?
- Songs of Conquest: Czy są losowo generowane mapy i edytor map?
- Songs of Conquest: Jak powiększyć HUD i czcionkę?
- Songs of Conquest: Czy można wyłączyć styl pixel art?
- Songs of Conquest: Jak wskrzesić powiernika po bitwie?
- Songs of Conquest: Czy są pełnoekranowa mapa i opcja powiększenia minimapy?
- Songs of Conquest: Jak anulować walkę i uciec z pola bitwy?
- Songs of Conquest: Jak zwiększyć maksymalny limit powierników?
- Songs of Conquest: Jak i kiedy zapisywać stan gry?
- Songs of Conquest: Czy warto używać automatycznej szybkiej bitwy?
- Songs of Conquest: Jak powiększyć armię powiernika?
- Songs of Conquest: Czy jest szybka podróż?
- Songs of Conquest: Zburzyć miasto czy przeciągnąć na swoją stronę?
- Songs of Conquest: Jak szybciej gromadzić złoto?
- Songs of Conquest: Jak szybciej gromadzić doświadczenie?
- Songs of Conquest: Jak rozwiązać problem braku dostępnej ścieżki?
- Songs of Conquest: Jak zwiększać inicjatywę?
- Songs of Conquest: Jak usuwać mgłę wojny i zwiększać promień widoczności?
- Songs of Conquest: FAQ
- Songs of Conquest: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Mazarian Konsul
Poradnik niestety dosyć słaby, żadnego sensownego opisu frakcji (nie licząc dwóch góra trzech linijek w sekcji stronnictwa). Mam wrażenie że został stworzony tylko aby coś tam napisać.
Czaruś Chorąży
Bardziej szczegółowy opis frakcji miałby jedynie sens w przypadku, jeżeli rzeczywiście poszlibyśmy "na całego" - opis jednostek, ich mocne i słabe punkty, umiejętności specjalne. W kontekście kampanii nie ma to większego sensu, gdyż frakcje są nam odgórnie narzucane i nie ma możliwości wyboru, więc zostajemy z tym co nam dają. Miałoby to ręce i nogi w przypadku gier PvP. Ten poradnik jednak nie jest szczegółową solucją - nie to jest jego celem. Dlatego też chociażby nie ma opisu przejścia misji z kampanii. Nasz poradnik ma wprowadzić nowych graczy w świat SoC i pokazać jakie rządzą nim zasady/mechaniki i wydaje mi się, że to robi całkiem nieźle. Oczywiście zapraszam wszystkich do umieszczania tu uwag.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
