Songs of Conquest: Zburzyć miasto czy przeciągnąć na swoją stronę?
W trakcie oblężenia wrogiej osady lub grodu w Songs of Conquest otrzymacie ważny wybór. Ta strona poradnika wyjaśnia czy lepiej zburzyć dane miasto czy przeciągnąć na swoją stronę i je zająć. Dowiecie się też o okupacji twierdz.
Aktualizacja:
Zburzyć czy przeciągnąć osadę lub gród przeciwnika? To ważny wybór, przed którymi możecie zostać postawieni podczas organizowania oblężeń w grze Songs of Conquest. Nasz poradnik objaśnia jakie są konsekwencje opcji Zburz oraz Przeciągnij na swoją stronę (zajęcie miasta) i w jakich okolicznościach najlepiej się te warianty sprawdzają. Wyjaśniamy też jak działa okupacja twierdz znajdujących się na mapie.
- Wybór w trakcie oblężenia
- Zburz - pierwszy wariant
- Przeciągnij na swoją stronę - drugi wariant
- Okupacja - trzeci wariant
Wybór w trakcie oblężenia

- Po tym jak dotrzecie do wrogiej osady lub grodu, rozpoczniecie oblężenie i pokonacie ewentualnych obrońców na ekranie pojawi się ekran w sprawie dalszych losów danego miasta. Może on oferować 2 lub 3 warianty.
Zburz - pierwszy wariant

- Założeniem tego wariantu jest zburzenie wszystkich budynków w mieście, by następnie rozpocząć od nowa jego rozbudowę. Czas potrzebny do zakończenia prac nie jest odgórnie ustalony - burzone są 2 budynki na rundę, a więc całkowite zburzenie większego miasta może zająć kilka rund. Otrzymacie też pewne łupy ze zniszczonych obiektów.
- To lepszy wariant jeśli chcecie pozbawić przeciwnika miasta bez zatrzymywania się w nim lub jeśli planujecie postawienie własnych innych budynków. Wadą tego rozwiązania jest to, że trzeba od nowa wszystko stawiać i wydawać własne surowce na odbudowę danej osady lub grodu.
Przeciągnij na swoją stronę - drugi wariant

- Założeniem tego wariantu jest zatrzymanie się powiernikiem w przejmowanym mieście. Rozpocznie on proces przeciągania grodu na Waszą stronę i jego okupacja może potrwać np. 2 rundy. W przejętym grodzie zachowane zostaną postawione wcześniej budynki i Wasza frakcja zaczniecie czerpać z nich profity.
- To lepszy wariant jeśli możecie pozwolić sobie na zatrzymanie się w mieście oraz jeśli nie planujecie w nim poważnych zmian. Nie jest to dobry pomysł jeżeli śpieszycie się np. do kolejnego wrogiego miasta czy jednego z okolicznych powierników, bądź też jeśli macie tylko 1 powiernika z ważniejszymi zadaniami do wykonania.
Okupacja - trzeci wariant

- Ten wariant jest dostępny wyłącznie dla twierdz. Możecie dzięki niemu zacząć od razu czerpać zyski, np. otrzymywać co rundę określoną ilość złota albo uzyskać pasywne bonusy.
- Okupowana twierdza nie staje się Waszą własnością. Oznacza to, że nie możecie w niej stawiać budynków.
- Songs of Conquest - poradnik do gry
- Songs of Conquest: Poradnik do gry
- Songs of Conquest: FAQ
- Songs of Conquest: Czy jest tryb multiplayer?
- Songs of Conquest: Jak wyłączyć spowolnienie ostatniego zabójstwa bitwy?
- Songs of Conquest: Czy są losowo generowane mapy i edytor map?
- Songs of Conquest: Jak powiększyć HUD i czcionkę?
- Songs of Conquest: Czy można wyłączyć styl pixel art?
- Songs of Conquest: Jak wskrzesić powiernika po bitwie?
- Songs of Conquest: Czy są pełnoekranowa mapa i opcja powiększenia minimapy?
- Songs of Conquest: Jak anulować walkę i uciec z pola bitwy?
- Songs of Conquest: Jak zwiększyć maksymalny limit powierników?
- Songs of Conquest: Jak i kiedy zapisywać stan gry?
- Songs of Conquest: Czy warto używać automatycznej szybkiej bitwy?
- Songs of Conquest: Jak powiększyć armię powiernika?
- Songs of Conquest: Czy jest szybka podróż?
- Songs of Conquest: Zburzyć miasto czy przeciągnąć na swoją stronę?
- Songs of Conquest: Jak szybciej gromadzić złoto?
- Songs of Conquest: Jak szybciej gromadzić doświadczenie?
- Songs of Conquest: Jak rozwiązać problem braku dostępnej ścieżki?
- Songs of Conquest: Jak zwiększać inicjatywę?
- Songs of Conquest: Jak usuwać mgłę wojny i zwiększać promień widoczności?
- Songs of Conquest: FAQ
- Songs of Conquest: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Bardziej szczegółowy opis frakcji miałby jedynie sens w przypadku, jeżeli rzeczywiście poszlibyśmy "na całego" - opis jednostek, ich mocne i słabe punkty, umiejętności specjalne. W kontekście kampanii nie ma to większego sensu, gdyż frakcje są nam odgórnie narzucane i nie ma możliwości wyboru, więc zostajemy z tym co nam dają. Miałoby to ręce i nogi w przypadku gier PvP. Ten poradnik jednak nie jest szczegółową solucją - nie to jest jego celem. Dlatego też chociażby nie ma opisu przejścia misji z kampanii. Nasz poradnik ma wprowadzić nowych graczy w świat SoC i pokazać jakie rządzą nim zasady/mechaniki i wydaje mi się, że to robi całkiem nieźle. Oczywiście zapraszam wszystkich do umieszczania tu uwag.
Poradnik niestety dosyć słaby, żadnego sensownego opisu frakcji (nie licząc dwóch góra trzech linijek w sekcji stronnictwa). Mam wrażenie że został stworzony tylko aby coś tam napisać.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
