Silent Hill 4 The Room: Podwodne więzienie (5)
Aktualizacja:
![]() | Kiedy wszystkie pomieszczenia tego typu będą ustawione w jednej linii pionowej, wyświetli ci się scenka z mężczyzną opuszczającym swoją celę (tak, to ten, którego spotkałeś tuż po rozpoczęciu poziomu). Jeśli odpowiednio ustawiłeś piętra, to w celach zabłyśnie światło. Teraz zejdź po drabinie na sam dół i obejrzyj filmik z Walterem Sullivan'em (chłopcem, którego spotkałeś w lesie) oraz Andrew DeSalvo (facet, którego przed chwilą uwolniłeś). |
![]() | Kiedy scenka dobiegnie końca, udaj się przez drzwi naprzeciwko drabinki. Znajdź jakąkolwiek drabinę prowadzącą do góry i dostań się do pomieszczenia z dziurą prowadzącą do pokoju 302. Wypadałoby wreszcie zapisać stan gry... |
![]() | Dzięki możliwości obracania poziomów, możesz uzyskać dostęp do zamkniętych pomieszczeń na poziomie drugim i trzecim. Można zrobić to poprzez odpowiednie ustawienie cel z dziurami, aby te pokrywały się z celami, do których chcesz się dostać. W ten sposób zdobądź umiejscowiony w jednym z pomieszczeń z dziurą na drugim piętrze pistolet elektryczny (Stun Gun). (Pamiętaj, że nie jest to konieczność, ale jeśli ci się nie śpieszy - możesz się po tę broń udać.) Popatrz na mapę, aby zobaczyć, do którego z pomieszczeń na drugim piętrze nie mogłeś wejść, bo drzwi były zamknięte i w powyższy sposób dostań się do pistoletu. Następnie wystarczy wejść do odpowiedniego pomieszczenia z dziurą na piętrze trzecim i zeskoczyć do celi na drugim poziomie. |
![]() | Dobrze, kiedy już zdobędziesz pistolet (lub nie), ustaw ponownie cele z zakrwawionymi łóżkami w jednym pionie (chyba że nie udawałeś się po pistolet, to wtedy nie musisz nic zmieniać) i udaj się na trzecie piętro, do jednej z tychże cel. W tej chwili powinno świecić się światło. Jeżeli nie - oznacza to, że cele z zakrwawionym łóżkiem nie znajdują się odpowiednim ustawieniu. |
![]() | Następnie skacz do kolejnych dziur, aż dostaniesz się na sam dół - do kuchni. Podejdź do drzwi z zamkiem kodowym i weź z nich tabliczkę (Watchfulness Placard). Teraz musisz doszukać się kodu do zamku. Znajdziesz go na notatce zebranej na najwyższym piętrze w centrum więzienia. Najpewniej będzie to następujący numer: 0302. Wpisz go na zamku, po czym przejdź przez drzwi i obejrzyj scenkę. |
![]() | Z powrotem trafiłeś do pokoju 302. Weź nową ulotkę spod drzwi i jeśli chcesz, podglądnij sąsiadkę przez lukę w ścianie. Radzę również zostawić w skrzynce mało ważne przedmioty, jak na przykład znalezioną przed chwilą tabliczkę (Watchfulness Placard). |
![]() | Kolejno zapisz stan gry i przejdź przez dużo już większą niż na początku dziurę w łazience. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany670 Senator
Hej Roland. Zglos mala poprawke. W Lesie cz. 2 obok tego siedzacego typka, trzeba przejsc na druga strone tego plotku ze swiecami i wscisnc przycisk akcji. Jest tam Nutrition Drink.
zanonimizowany1184 Generał
mktiger --> to że SH jest konwersją z konsoli nie oznacza, że nie jest (bo JEST) jednym z najsłynniejszych survival horrorów na PC. Trzeba czytać ze zrozumieniem jeśli się chce potem błędy wytykać :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-11-08 17:26:18]
zanonimizowany186521 Pretorianin
Bili ---> Dzięki za uwagę, ale obawiam się, że już się tego nie da poprawić. Na szczęście bez tego napoju da się spokojnie przejść etap.
Zodiac ---> Trochę zawile się wypowiedziałeś, ale rację Ci przyznać muszę ;).
Pilav Generał

W poradniku są dwa niedopatrzenia.
Pierwsze uchybienie to takie, że wogóle nie opisano wykorzystania srebnej kuli. Opis pokonania bossa DeSalvo jest długi i prezentuje trudniejszy sposób. Natomiast tak naprawdę można go pokonać w 5 sekund strzelając do niego ze srebnej kuli (o czym w poradniku nie wspomniano). Drugie uchybienie jest już poważniejsze.
Otóż w "świecie budynków poraz drugi" nie opisano wogóle jak użyć piłki do siatki. Ktoś kto korzysta z opisu krok po kroku zdziwi się, że zegar nie chce bić, a to dlatego że nie wrzucił piłki do kosza (a nie wrzucił bo nie ma o tym wzmianki w poradniku).
zanonimizowany346576 Junior
Najlepsze jednak jest "podwodne więzienie" n/c ^^
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.