Silent Hill 2 Remake: Jak wybrać niewinnego skazańca w więzieniu Toluca?
Więzienie Toluca w Silent Hill 2 Remake kończy się zagadką na szubienicy. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak wybrać niewinnego skazańca.
Aktualizacja:
Więzienie Toluca w Silent Hill 2 Remake kończy się zagadką na szubienicy. Otrzymacie historie sześciu skazańców, z których musicie wybrać jedynego skazanego niesłusznie. Zagadka może być dość nieintuicyjna, w czym nie pomaga fakt, że historie skazańców są dobierane losowo podczas każdego playthrough. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak wybrać niewinnego skazańca.
Każda zagadka w grze ma trzy warianty w zależności od wybranego poziomu trudności zagadek. Takowy wybieracie na początku gry i nie możecie go zmienić w trakcie rozgrywki. Zagadka poniżej została rozwiązana na zalecanym, normalnym poziomie trudności.
Założenia zagadki
Zagadka ma miejsce na dziedzińcu więzienia Toluca, po zdobyciu dźwigni egzekucyjnej. Na szafocie znajduje się sześć pętli oznaczonych rzymskimi cyframi. Na kamiennej tablicy znajduje się zaś sześć wierszy, które opisują zbrodnie popełnione przez skazańców powieszonych na pętlach.
Z początku na tablicy znajdują się tylko pierwsze połowy wierszy, opisujące popełnione zbrodnie. Poniżej znajdują się tabliczki z drugimi połowami wierszy, opisującymi motywy. Musicie dopasować motywy do zbrodni i pociągnąć za pętlę, na której wisiał jedyny niesłusznie skazany więzień. Zagadkę utrudnia to, że każdy gracz zetknie się z innymi wierszami, a zarazem inną poprawną pętlą - są one wybierane losowo podczas każdego playthrough.
Jak dopasować motyw do zbrodni?
By poprawnie dopasować motyw do zbrodni musicie zwrócić uwagę na strukturę rymów oraz wskazówki kontekstowe. Wybierzcie motyw najbardziej pasujący do zbrodni - np. motywem włamywacza będzie chciwość. Struktura rymów również musi pozostać taka sama w obu połowach wiersza. Jeśli w pierwszej połowie rym padał co drugą linijkę, druga połowa musi działać na identycznych zasadach.
Jak wybrać niewinnego skazańca?
Wybór niewinnego skazańca może okazać się wymagający, ponieważ zetkniecie się z kilkoma skazańcami zasługującymi na sympatię. W naszym przypadku kandydatami byli skazaniec drugi i trzeci - skazani za kradzież bochenka chleba by nie umrzeć z głodu oraz o porwanie swojego dziecka by ocalić je przed okrutną małżonką.
Tożsamość niewinnego skazańca ostatecznie kryje się w szczegółach - wybierzcie skazańca, który we wierszu wyraża skruchę, popełnił przestępstwo w samoobronie lub w obronie kogoś innego. W naszym wypadku skazaniec drugi nie wyraził skruchy za kradzież chleba, lecz skazaniec trzeci przeprosił dziecko za swoje czyny i nie odebranie go małżonce wcześniej. Niewinnym skazańcem był zatem skazaniec trzeci - pociągnięcie za pętlę oznaczoną rzymską cyfrą 3 rozwiązało zagadkę i pozwoliło nam przejść dalej, do ostatnich pomieszczeń więzienia.
0
- Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry
- Silent Hill 2 Remake: Poradnik do gry
- Silent Hill 2 Remake: Zagadki
- Silent Hill 2 Remake: Wszystkie zagadki
- Silent Hill 2 Remake: Jak naprawić szafę grającą w Neely's Bar?
- Silent Hill 2 Remake: Jak otworzyć sejf w mieszkaniu 206?
- Silent Hill 2 Remake: Jak otworzyć biurko w recepcji apartamentów Wood Side?
- Silent Hill 2 Remake: Jak wydostać się z pokoju z ćmami?
- Silent Hill 2 Remake: Jak otworzyć sejf w gabinecie dyrektora szpitala Brookhaven?
- Silent Hill 2 Remake: Jak rozwiązać teleturniej Cukierek albo Psikus?
- Silent Hill 2 Remake: Jak wybrać niewinnego skazańca w więzieniu Toluca?
- Silent Hill 2 Remake: Jak włączyć pozytywkę w hotelu Lakeview?
- Silent Hill 2 Remake: Zagadki
- Silent Hill 2 Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.