Silent Hill 2 Remake: Apartamenty Blue Creek
Apartamenty Blue Creek są trzecim obszarem w Silent Hill 2 Remake. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak naprawić zegar, gdzie znaleźć wszystkie wskazówki zegarowe i przeżyć pierwsze starcie z Piramidogłowym.
Aktualizacja:
Apartamenty Blue Creek są trzecim obszarem w Silent Hill 2 Remake. Przypominają one Apartamenty Wood Side, składając się z ciemnych, ciasnych pomieszczeń. Na tej stronie poradnika opisaliśmy jak naprawić zegar, gdzie znaleźć wszystkie wskazówki zegarowe oraz przetrwać pierwsze starcie z Piramidogłowym.
- Jak dotrzeć do pokoju z zegarem?
- Jak zdobyć wskazówkę godzinową?
- Jak zdobyć wskazówkę minutową?
- Jak zdobyć wskazówkę sekundową?
- Jak pokonać Piramidogłowego?
Jak dotrzeć do pokoju z zegarem?
W przeciwieństwie do poprzednich lokacji, apartamentów Blue Creek nie rozpoczynacie w bezpiecznym obszarze. Zanim dotrzecie do punktu zapisu musicie przedostać się przez kilka pomieszczeń oraz przeciwników. Wyjdźcie z początkowego apartamentu i idźcie liniowym korytarzem. Po drodze podnieście mapę z tablicy korkowej.
Nieco dalej natraficie na nowy rodzaj podstawowego przeciwnika, Lying Figure. W jego ciało wbite są żelazne ćwieki. Przeciwnicy Ci walczą identycznie do swoich normalnych wersji, lecz przy śmierci wypluwają z siebie chmurę kwasu, która zrani was, jeśli będziecie za blisko. Zabijajcie ich pistoletem lub zróbcie unik od razu po dobiciu ich ciosem wręcz. Nieco dalej zapoznacie się również z popękanymi ścianami - musicie trzykrotnie uderzyć je ciosem wręcz by otworzyć szczelinę prowadzącą dalej.
Zajmijcie się wrogami w dużym pomieszczeniu i przejdźcie na koniec następnego korytarza. Za otwartymi drzwiami czeka sala zegarowa, do której będziecie powracać wielokrotnie. Zapiszcie tu grę.
Zdejmijcie płachtę z zegara przy ścianie. Zegar pozbawiony jest wskazówek - by odblokować wyjście z apartamentowca musicie znaleźć trzy wskazówki, przytwierdzić je do zegara i ustawić na właściwą godzinę. W pomieszczeniu znajduje się kilka podpowiedzi co do właściwych pozycji wskazówek.
Jak zdobyć wskazówkę godzinową?
Udajcie się do apartamentu 203. Cały czas bądźcie ostrożni, bowiem w lokacji znajduje się wielu przeciwników, z którymi walczyć będziecie w klaustrofobicznych pokojach bez miejsca do manewru. W apartamencie 203 zniszczcie popękaną ścianę, po czym wyjdźcie przez otwarte okno i wejdźcie na wyższe piętro po zewnętrznej klatce schodowej.
Na szczycie klatki schodowej wespnijcie się po skrzynkach i wejdźcie do pomieszczenia przez niewielkie okienko. Możecie zniszczyć popękaną ścianę by dostać się do apartamentu 305, gdzie znajdziecie pięć nabojów do pistoletu, lecz by przejść dalej musicie udać się do apartamentu 307. Na suficie wisi radio - musicie je zrzucić, co opisaliśmy poniżej.
Wyjdźcie na zewnętrzną klatkę schodową i przejdźcie oknem do następnego pomieszczenia. Ze stolika zabierzcie klucz do apartamentu 306, po czym przekręćcie korbę na ścianie. Po drodze do następnego pomieszczenia spotkacie wielu wrogów. Najpierw pozbądźcie się tych, którzy wejdą do pokoju.
Zostało jeszcze 68% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Silent Hill 2 Remake - poradnik do gry
- Silent Hill 2 Remake: Poradnik do gry
- Silent Hill 2 Remake: Opis przejścia
- Silent Hill 2 Remake: Wszystkie rozdziały
- Silent Hill 2 Remake: Wschodnie South Vale
- Silent Hill 2 Remake: Apartamenty Wood Side
- Silent Hill 2 Remake: Apartamenty Blue Creek
- Silent Hill 2 Remake: Zachodnie South Vale
- Silent Hill 2 Remake: Szpital Brookhaven
- Silent Hill 2 Remake: Szpital Brookhaven (Druga strona)
- Silent Hill 2 Remake: South Vale (Druga strona)
- Silent Hill 2 Remake: Więzienie Toluca
- Silent Hill 2 Remake: Labirynt
- Silent Hill 2 Remake: Hotel Lakeview
- Silent Hill 2 Remake: Hotel Lakeview (Druga strona)
- Silent Hill 2 Remake: Opis przejścia
- Silent Hill 2 Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













