Sid Meier's Civilization II - poradnik do gry
Poradnik do strategii turowej Sid Meier’s Civilization II opisuje wiele konkretnych problemów i zagadnień dotyczących rozgrywki, których zrozumienie ma kluczowe znaczenie dla powodzenia każdej kampanii.
Aktualizacja:
Sid Meier's Civilization II - poradnik do gry
Cywilizacja 2, jak każda część serii, jest grą niezwykle rozległą i opanowanie wszystkich jej tajników zajmuje naprawdę ogromną ilość czasu. Jednak dzięki temu poradnikowi, który powstał na podstawie moich wieloletnich doświadczeń w budowaniu wirtualnych imperiów, wygrana nie powinna już stanowić dla nikogo większego problemu.
Nie znaczy to oczywiście, że przedstawiona przeze mnie taktyka będzie "tą jedyną". Cywilizacja jest strategią naprawdę niesamowitą i gorąco zachęcam do samodzielnego grania, oraz wypróbowywania własnych strategii. Jak nie będzie skuteczna, to trudno - trzeba nie zniechęcać się i próbować dalej ;-).

Poradnik podzieliłem na podrozdziały, które niekoniecznie należy czytać w odpowiednim porządku. Po prostu gdy kogoś interesuje jedynie konkretne zagadnienie (na przykład cuda świata), to tylko część o tym traktująca ma dla niego wartość.
Jeszcze słowem wstępu moja rada dla osób dopiero zaczynających swoja przygodę z serią Sida Meiera: nie zaczynajcie od najprostszego poziomu trudności. Ułatwienia, które maja pomóc graczowi skutecznie niszczą radość z rozgrywki, a "doświadczenie" nabyte w ten sposób na niewiele się zda, gdy przyjdzie w końcu zmierzyć się z prawdziwym wyzwaniem.
W razie jakichkolwiek wątpliwości - czytajcie cywilopedię! To skarbnica wiedzy o grze, a kopiowanie licznych współczynników, które się tam znajdują, uznaję za stratę cennego miejsca. W końcu każdy może przecież sam sprawdzić ile ataku ma jakaś interesująca go jednostka. Oczywiście informacje w moim mniemaniu najważniejsze będę przytaczał, aby stanowiły pomoc w zrozumieniu realiów gry.
Pragnę zaznaczyć, że niniejszy poradnik tyczy się standardowej rozgrywki w Cywilizację. Dostępne w rozszerzeniu Próba Czasu mody, omówię jedynie krótko w podrozdziale.
Po tych krótkich, ale niewątpliwie niezbędnych wyjaśnieniach nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić do lektury poradnika.
Kuba "Cutter" Kowalski
Cywilizacja 2
Gracze
- Civilization 2: Ustroje
- Civilization 2: Dyplomacja
- Civilization 2: Rozwój technologiczny
- Civilization 2: Cuda świata
- Civilization 2: Handel
- Civilization 2: Zarządzanie państwem
- Civilization 2: Własne mody
- Civilization 2: Mody z Test of Time
- Civilization 2: Zwycięstwo
- Civilization 2: Tereny
- Civilization 2: Początek rozgrywki
- Civilization 2: Szczęście
- Sid Meier's Civilization 2: Poradnik do gry
- Civilization 2: Jednostki
- Civilization 2: Zarządzanie miastami
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.