ShellShock 2 Blood Trails: Zadanie 2 Misja 10 - Whiteknight
Aktualizacja:
Zadanie 2 - Przedostań się do obozowiska NVA
Podążaj cały czas prosto. Zombiaki będą w głównej mierze zeskakiwały z pobliskich drzew. Za każdym razem przywiązuj szczególną wagę do eliminowania tych potworów, które są w stanie biegać. Często sprawdzaj też swoje tyły. Po dotarciu do zniszczonej wioski ruszaj w stronę pierwszej chatki i zabij zombiaka, który wybiegnie ze środka [#172].
![[#172] - Zadanie 2 | Misja 10 - Whiteknight | ShellShock 2 Ścieżki krwi - ShellShock 2: Ścieżki krwi - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/855/371708593.jpg)
[#172]
Przy próbie wejścia do chatki pojawi się konieczność rozwiązania dobrze poznanej mini-gry, siłując się z kolejnym potworem. Pokonaj bestię i zabierz ze stołu karabin maszynowy. Wyjdź na zewnątrz i w pokazanym na screenie [#173] miejscu zeskocz na dół. Zignoruj widoczny w tle śmigłowiec i zabij te zombiaki, które wybiegną Ci na powitanie.
![[#173] - Zadanie 2 | Misja 10 - Whiteknight | ShellShock 2 Ścieżki krwi - ShellShock 2: Ścieżki krwi - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/855/371708609.jpg)
[#173]
Kieruj się teraz w stronę widocznej w tle dużej wieży. Wejdź do środka, a następnie skorzystaj ze schodów. Uważaj na potwory, przez które możesz tu zostać zaatakowany. W pobliżu radiostacji odnajdziesz na szczęście trochę zapasów [#174]. Przesuwaj się teraz stopniowo na sam szczyt konstrukcji. Po drodze zabijesz tylko jednego zombiaka. Uważaj natomiast żeby przez przypadek nie spaść na dół.
![[#174] - Zadanie 2 | Misja 10 - Whiteknight | ShellShock 2 Ścieżki krwi - ShellShock 2: Ścieżki krwi - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/855/371708625.jpg)
[#174]
Po dotarciu na najwyższy poziom zabij kolejnego potwora, który pojawi się przy ciele zabitego żołnierza. Leżący tu karabin mógłbyś wykorzystać do zdjęcia ze szczytu wieży paru zombiaków [#175], ale jest to niewskazane, gdyż z bestiami bez większych potworów rozprawisz się już za kilka minut. Udaj się w stronę dziury prowadzącej na niewielki drewniany balkonik. Zauważ jednak, że zeskakując na tę platformę blokujesz sobie drogę powrotną na szczyt wieży.
![[#175] - Zadanie 2 | Misja 10 - Whiteknight | ShellShock 2 Ścieżki krwi - ShellShock 2: Ścieżki krwi - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/855/371708640.jpg)
[#175]
Zeskakuj teraz na kolejne półki, schodząc w ten sposób z wieży. Zatrzymaj się dopiero po dotarciu do pokazanych na screenie [#176] drewnianych drzwi. Zombiaka, który wybiegnie Ci tu na powitanie, możesz się na szczęście łatwo pozbyć. Okrzyk powitalny bestii da Ci bowiem wystarczająco dużo czasu żeby wymierzyć w jej głowę. Wejdź do środka.
![[#176] - Zadanie 2 | Misja 10 - Whiteknight | ShellShock 2 Ścieżki krwi - ShellShock 2: Ścieżki krwi - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/855/371708656.jpg)
[#176]
Zainteresuj się leżącymi tu przedmiotami, a więc amunicją do karabinu maszynowego i granatami. Wyjdź z budynku i z tego miejsca zaatakuj zombiaki, które pożywiają się na zabitych sojusznikach [#177]. Możesz tu używać granatów, ale nie jest to absolutnie wymagane. Na szczęście nawet jeśli spudłujesz, zabicie kilku bestii w bezpośredniej konfrontacji nie powinno stanowić problemu. Po oczyszczeniu terenu powróć do poprzedniego pomieszczenia po zapasy.
![[#177] - Zadanie 2 | Misja 10 - Whiteknight | ShellShock 2 Ścieżki krwi - ShellShock 2: Ścieżki krwi - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/855/371708671.jpg)
[#177]
Komentarze czytelników
Playboy95 Senator
Minęły dwa dni od ukazania się poradnika, a już potrzeba abonamentu żeby go zobaczyć w całości. Czemu tak??
Bak15 Generał
Playboy95 -> Nie trzeba
Stranger -> Chciało się tobie do takiego (s)hitu robić poradnik czy modliłeś się aby go skończyć bo ci kazali ?? Przyznaj się ^^
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
