Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 3 Kampania Światła
Aktualizacja:
Rozdział 3 - Zadania główne
![Na południe od wioski Ruka znajdziesz dolinkę zalaną wodą [1] - Rozdział 3 | Kampania Światła w Sacred 2 Fallen Angel - Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/846/528230078.jpg)
Pośród orków
Na południe od wioski Ruka znajdziesz dolinkę zalaną wodą [1]. Porozmawiaj z Wojownikiem Grurag stojącym przy wejściu do doliny. Każe ci dowieść, że jesteś wojownikiem. Zabij 5 żywiołaków i wróć do orka. Skieruje cię do Starszej Orków stojącej na wzgórzu pośrodku doliny. Ona z kolei odeśle cię do jednego z orków na południu przypatrujących się walkom w dolinie. Gdy porozmawiasz z nim zleci ci zabić trolle atakujące wioskę. Udaj się do wioski Entruag [2] gdzie musisz porozmawiać ze Starszym Plemienia Grurag . Na dowód zabicia trolli każe ci przynieść zęby dziesięciu z nich. Trolle znajdziesz na południe od wioski [3]. Gdy zdobędziesz wszystkie zęby wróć do Starszego . Zrobi z nich naszyjnik i każe go zanieść do wodza w wiosce Sloptok [4] . Nubbutz, wódz plemienia Grurag rozkaże ci zabić Wodza Klanu Ore-Tag stojącego na czele grupy atakującej północną bramę wioski. Gdy go pokonasz wróć porozmawiać z Nubbutz , aby zakończyć misję.
![Idź do osady ZaZuruik [5] i porozmawiaj z Wodzem Jurrtag - Rozdział 3 | Kampania Światła w Sacred 2 Fallen Angel - Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/846/528230093.jpg)
Mokre zagrożenie
Idź do osady Za'Zuruik [5] i porozmawiaj z Wodzem Jurrtag . Poprosi cię o zabicie wodnego potwora - Oktagolamusa . Aby tego dokonać należy najpierw osuszyć studnię rzeki, w której żyje potwór. Pomoże ci w tym Szman Grurag , który się do ciebie przyłączy. Zaprowadź go do jaskini obok Monolitu Wskrzeszenia na północ od Za'Zuruik [6] . Wejdź do niej i idź do pieczary na północy. Tam porozmawiaj z Szamanem by rozpoczął rytuał. Następnie wróć kawałek korytarzem, przejdź przez drzwi w zachodniej ścianie korytarza i opuść jaskinię wyjściem na końcu pieczary. Tu czeka cię walka z Oktagolamusem [7]. Gdy go pokonasz wróć do Za'Zuruik [5] porozmawiać z Wodzem Jurrtag a uwolni elfy, których szukasz. Chata, w której są przetrzymywani znajduje się na południu wioski. Wejdź do niej i porozmawiaj z Aerimem . Następnie ruszaj do portu Blulutuz [8] i porozmawiaj z Kapitanem , który zabierze cię na Wyspę Serafii .

0
- Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry
- Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry
- Sacred 2 Fallen Angel: Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 1 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 2 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 3 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 4 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 5 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 6 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 7 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 8 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 9 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Rozdział 10 Kampania Światła
- Sacred 2 Fallen Angel: Kampania Światła
- Sacred 2: Fallen Angel - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany994511 Pretorianin
Poczekajcie złodzieje jak uaktywnie wam ten abonament! Nie po to cały miesiąc robi człowiek żeby was dorabiać
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
