Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Przejdź za lisem dalej. - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Przejdź za lisem dalej.

Podejdź do świecącej się kuli i podnieś ją. Podejdź z nią pod pole na prawo od wejścia i poczekaj, aż na punkt wejdzie robot. Pojawią się schody do góry, wraz z kulą, wejdź nimi na górę i poczekaj, aż robot przejdzie na kolejne pole. Utworzy to kompletny pomost, miń piedestał (na chwilę obecną jest on bezużyteczny) i idź w ślad za lisem.

Popchnij kamień do głównej Sali. - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Popchnij kamień do głównej Sali.

Czeka cię teraz dość wymagająca wspinaczka. Wspinaj się po deskach, krawędziach i fragmentach konstrukcji tak, by znaleźć się na samej górze. Na szczycie znajdziesz kamienny blok, przepchnij go z podświetlonego pola, a pojawi się przejście dalej.

Umieść kamienny blok na specjalnym polu, tuż obok kolumny - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry

Umieść kamienny blok na specjalnym polu, tuż obok kolumny. Dzięki temu, kolumna przesunie się w lewo - podnieś kulę i umieść ją na piedestale. Następnie zeskocz na dół i przesuń kamienny blok z pola, by kolumna wróciła na swoje dawne miejsce. Następnie przepchnij kamień tak, by odsłonić schody prowadzące do piedestału.

Stwórz wielką kulę i użyj jej, by przebudzić roboty do życia. - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Stwórz wielką kulę i użyj jej, by przebudzić roboty do życia.

Użyj piedestału, by stworzyć wielką, świecącą się kulę. Zeskocz na dół i podejdź do niej - skorzystaj z krzyku, a będzie miał miejsce przerywnik filmowy. Wszystkie dwunożne roboty powrócą do życia i zaczną maszerować w jednym kierunku - idź za nimi.

1 - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Kieruj się za robotami do wielkich wrót. - Przebudzenie pozostałych robotów | Rozdział 3 | Opis przejścia - Rime - poradnik do gry
Kieruj się za robotami do wielkich wrót.

Czeka cię dość liniowy spacer, a po chwili dojdziesz do komnaty w którym jeden z robotów stanie na polu na ziemi. Wskocz na kolumnę i rzuć cień na ścianę tak, by odsłonić dalsze przejście. Przejdź nim dalej, a po chwili czekają cię dobrze znane schody, a na ich końcu drzwi w kształcie klucza. Przejdź nimi, a trzeci rozdział dobiegnie do końca.

Podobało się?

0

Rime

26 maja 2017

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Zręcznościowe
2018-02-06
23:14

LukaSv2 Junior

LukaSv2
😒

Niestety poradnik nie zawiera opisu lokalizacji poszczególnych znajdziek. Przydatne zwłaszcza jeśli ktoś chciałby bawić się w nabijanie osiągnięć. Wielka szkoda.

Komentarz: LukaSv2

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl