Red Faction: "Zoo" Capeka
Aktualizacja:
"Zoo" Capeka
![]() | ![]() |
W korytarzu natkniesz się na robota - jeden celny strzał powinien go unieszkodliwić. W kolejnym pomieszczeniu jest ich więcej - również zlikwiduj je wszystkie. Dalszą drogę blokują wielkie, metalowe pręty - otwórz je przyciskiem widocznym obok nich.
![]() | ![]() |
Idź dalej, aż dotrzesz do pomieszczenia z wielkimi zagrodami i jeepem pośrodku. Według słów Capeka trafiłeś właśnie na porę karmienia jego mutantów i to Ty masz być ich pożywieniem. Podejdź do samochodu i skorzystaj z karabinu zamontowanego na nim. Rozpraw się z mutantami i nadbiegającymi żołnierzami. Teraz siądź za kierownicę i ruszaj dalej.
![]() | ![]() |
Atakujących Cię żołnierzy możesz po prostu rozjeżdżać - po chwili dojedziesz do pomieszczenia, w którym zamyka się krata. Musisz wysiąść z samochodu i otworzyć ja sposobem. Wysiądź z samochodu i skieruj się do przejścia widocznego w oddali. Za nim znajdziesz podest i przycisk otwierający jedną z zagród (przy przycisku stoi naukowiec).
![]() | ![]() |
Odwróć się i strzel w szybę, za którą znajduje się kilka mutantów. Przejdź korytarzem, w którym właśnie otworzyłeś kratę i skręć w lewo. Znajdziesz się przy kratach, które blokują dalszą jazdę samochodem - otwórz je przyciskiem znajdującym się nieopodal. Wsiądź do samochodu i kontynuuj przejażdżkę po drodze rozjeżdżając wszelki opór. Dojedziesz do mostu, który niestety zostaje rozłączony.
![]() | ![]() |
Wysiądź z samochodu i skorzystaj z plusów posiadania snajperki. Skocz do wody poniżej (uprzednio likwidując morskiego potwora). Teraz czeka Cię nieco pływania - kieruj się wzdłuż świecących punktów w podłożu. Dotrzesz do podwodnej bazy Capeka - skorzystaj z drabinki i wejdź do pomieszczenia, bądź też zlikwiduj wrogów będąc pod wodą.
![]() | ![]() |
Wewnątrz pomieszczenia na jednym z paneli znajduje się przycisk opuszczający łódź podwodną - użyj go, a następnie wsiądź do łodzi. Dalsza droga prowadzi znów wzdłuż świetlnych punktów - uważaj jednak na jednostki wroga.
![]() | ![]() |
Docierasz do kolejnego wyjścia na powierzchnię - tutaj musisz zostawić łódź i dalej ruszyć pieszo. Oczywiście na brzegu czekają na Ciebie kolejni wrogowie. Po wyjściu na powierzchnię kieruj się w stronę widocznego w oddali korytarza - winda i tak nie działa. Gdy dotrzesz do korytarza z kratami, wejdź do niego - idąc prosto dotrzesz do mostu, przed którym zostawiłeś samochód.
![]() | ![]() |
Lodowy korytarz po chwili zacznie się zwężać i robić bardzo śliski - przygotuj się do walki. Przeciwnikiem jest ogromny potwór plujący śluzem - wbrew pozorom nie jest on bardzo groźny, wystarczy umiejętnie omijać jego ataki i kontrować z karabinu. Po jego zabiciu możesz kontynuować wędrówkę korytarzem widocznym na wprost bądź też przy użyciu widocznego przycisku otworzyć kraty w podłodze i przejść tamtędy. Sam zdecyduj, którą z nich wybierzesz - prowadzą do tego samego kompleksu - za kratami znajdziesz jednak drugiego potwora.
- Red Faction - poradnik do gry
- Red Faction: Red Faction - poradnik do gry
- Red Faction: Opis przejścia
- Red Faction: Kopalnie
- Red Faction: Koszary
- Red Faction: Zapomniane kopalnie
- Red Faction: Sabotaż
- Red Faction: Znajdź Gryphona
- Red Faction: Ponownie w kopalniach
- Red Faction: Laboratoria medyczne i fizyczne
- Red Faction: W pogoni za Capekiem
- Red Faction: "Zoo" Capeka
- Red Faction: Tajny kompleks Capeka
- Red Faction: Ultor's Communications Center
- Red Faction: Koszary #2
- Red Faction: On the way to Shuttle
- Red Faction: On the Shuttle
- Red Faction: Witamy na Marsie (1)
- Red Faction: Witamy na Marsie (2)
- Red Faction: Opis przejścia
- Red Faction: Red Faction - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Stary, nic prostrzego. Po prostu szybciutko klikaj myszka i zapamietuj schemat. Czas, ktory masz dany wystarcza w 100%. Banalna zagadka. Jesli przejdziesz to polecam zagrac w Atlantis 2. Tam sie napocisz!!!
Do bomby nie ma kodow , za kazdym razem sa inne ustawienia.Musisz probowac wiele razy .Mi sie udalo za 10.
Poóżcie czy ktoś ma kody bo bomby bo nie mogę jej rozbroic
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















