Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2
Aktualizacja:
Poniższy rozdział stanowi kompletny opis przejścia etapu w grze Outlast II zatytułowanego Jezioro. Znajdziesz tutaj wskazówki, które umożliwią ukończenie etapu. Wyszczególnione zostały też nagrania i notatki, które należy zarejestrować za pomocą kamery, a także lokalizacja baterii i bandaży, których używanie jest nieodzownym elementem rozgrywki.
Przebieg etapu

Na początku etapu wyjdź z jaskini i udaj się bezpośrednio przed siebie. Przed sobą zauważysz drewniany pomost. Sięgnij po pozostawioną tam baterię i udaj się schodami w dół. Następnie wejdź pod schody i po skałach przejdź w kierunku jeziora. Na swojej drodze nie spotkasz nikogo.

W pierwszej kolejności nagraj głowy nabite na pal (Głowy na plaży #1) tuż przed tobą. Następnie odbij w lewo. Na końcu pomostu po lewej znajdziesz kolejną baterię. Budynek po lewej stronie jest zamknięty, ale możesz się do niego dostać jeśli wczołgasz się pod pomost. W środku podłogi jest dziura, dzięki której wejdziesz do środka i zapoznasz się z ukrytą tam notatką (Idź z nimi #2). Potem odrygluj drzwi i wyskocz poza balustradę po lewej. Idź w lewo do oporu i przepłyń kawałek, aż znajdziesz się na małej plaży. Tam poszukaj śpiwora, żeby zapoznać się z kolejną notatką (Stary podróżnik #3). Gdy to zrobisz wróć do punktu wyjścia. Skieruj się w prawo.
![W pierwszym domu [1] po prawej znajdziesz baterię, ale żeby wejść do budynku musisz najpierw wejść do budynku [2] obok i przejść oknem w ramach tego samego podwórka - Jezioro | Lamentacje | Opis przejścia Outlast 2 - Outlast 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1797/524950883.jpg)
W pierwszym domu [1] po prawej znajdziesz baterię, ale żeby wejść do budynku musisz najpierw wejść do budynku [2] obok i przejść oknem w ramach tego samego podwórka. W tamtym kierunku prowadzi też droga w głąb lokacji, więc udaj się tam od razu. Z podwórka przejdź na wzniesienie.

Jeśli nie zdecydujesz się wejść od razu na pomost widoczny powyżej, a zamiast tego sprawdzisz skalną półkę za sobą, to znajdziesz tam bandaże.

Wchodząc po schodach trzymaj kamerę bezpośrednio przed sobą, bo wraz z charakterystycznym dźwiękiem pojawi się błysk, który powinieneś nagrać (Odległe wieże #4). Wejdź na górę.

Dalsza droga prowadzi poprzez niewielki spadek gruntu. Wykorzystaj go, żeby wziąć rozbieg i przeskocz nad przepaścią. Następnie zbiegnij na dół, przejdź pod drzewem i skieruj się do najbliższego budynku. Znajdziesz w nim notatkę (Nieprzyjaciel czeka #5), a zaraz obok niej na stole baterię do kamery.

Następnie skieruj się na plażę. Tam zobaczysz napis "HELP" wypisany na piasku. Nagraj go (Pomoc #6). Już po drodze Blake zauważy tratwę, na którą musisz wsiąść, żeby kontynuować zadanie. Zanim to jednak zrobisz dojdź do końca plaży mijając nagrany napis. Na końcu odbij w prawo, a zaczniesz wchodzić na wzniesienie. Tam znajdziesz jaskinię, a w niej kolejną notatkę (Metalowe wieże #7).

Zapoznaj się z nią, zejdź na dół i wejdź do drugiego z budynków przy ognisku, jeśli potrzebujesz bandaży. Jeśli nie, to od razu wsiądź na tratwę [1]. W budce po lewej [2] znajdziesz baterię do kamery, więc warto tam wskoczyć, jeśli nie masz kompletu.

Płyń przed siebie. Po chwili zobaczysz oślepiające światło. Zaraz po tym martwe ryby (Martwe ryby #8) zaczną wypływać ku powierzchni. Nagraj je jak najszybciej. Po chwili fala zepchnie cię z tratwy. Podpłyń do niej i wróć do wiosłowania. Płyń z prądem rzeki i unikaj kamieni.
Ostatecznie zobaczysz palącego się człowieka, który wpada do wody. Gdy podpłyniesz zobaczysz całą masę topielców (Pływaki #9). Nagraj ich i płyń dalej.

Po chwili Blake spadnie z tratwy. Żeby iść w jej kierunku musisz przejść pod widocznym powyżej drzewem. Zanim to zrobisz skręć w lewo. Tam znajdziesz kolejną notatkę (Ewangelia Knotha rozdział 3 #10). Zapoznaj się z nią i kontynuuj zadanie.

Idź na górę, aż znajdziesz się w widocznym powyżej miejscu. Nagraj pozostałości osoby (Ostrzeżenie #11) przywiązanej do drzewa [1]. Następnie przewróć oznaczone na obrazku drzewo [2], żeby utworzyć prowizoryczny most. Przejdź po nim. W pobliżu nie znajdziesz niczego użytecznego, więc nie pozostaje ci nic innego, jak biec w kierunku tratwy.
Wykonaj interakcję, żeby ją wypchnąć na wodę, a następnie wiosłuj. Po dłuższej chwili spadniesz z tratwy. Płyń przed siebie jak najdalej od heretyków, a demon wciągnie cię pod wodę i rozpocznie się kolejna retrospekcja.
0
Komentarze czytelników
Gende2k Junior
I rozumiem, ze osiągnięcia typu ''spędz pod wodą 10min'', ''skorzystaj z mikrofonu przez 20min'' to osiągnięcia ogólne ? Mianowicie chodzi mi o to, czy mamy to wykorzystać przez całą grę, czy jest to osiągnięcie typu , ze musimy mieć cały czas kamerę z mikrofonem przez 20min i musimy spędzic 10min cały czas pod wodą
sowisznr2 Junior
Tak ogólne jak to nazwales jeżeli nie będziesz się skupial na tych trofeach to raczej nie wpadną przy pierwszym przejściu a już na pewno nie nurkowanie. Najlepiej w 3 rozdziale z jeziorem na samym brzegu zanurzyć się i powtarzać aż trofik wpadnie
w.l.o.p Legionista
Mała uwaga.Nie mówi się przypłacić coś śmiercią tylko przypłacić coś życiem.
Zmroku Konsul
PDF/EPUB już jest :)
w.l.o.p. -> Słuszna uwaga, poprawione :)
marcin.997 Centurion
Czy mi się wydaje nawet jak jest zakładka nagrania to czy mam wszystkie nagrania czy nie muszę mieć na przejściu gry ... Czy jest możliwość dograć jakoś na rozdziałach ...?
marcin.997 Centurion
Masz coś wykonać lub iść na kolanach czyli od startu do końca masz wykonać jakaś czynność
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
