Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Poradnik do gry Orcs Must Die! 2 zawiera solucję objaśniającą 15 dostępnych w grze etapów. Do każdej z misji przygotowana została mapa z oznaczeniami kluczowych elementów. W opracowaniu znalazły się też opisy broni, pułapek, artefaktów i przeciwników.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

Orcs Must Die! 2 - poradnik do gry

W poradniku do Orcs Must Die! 2 znajduje się szczegółowa solucja, pokazująca w jaki sposób przebrnąć przez każdy z 15 dostępnych w grze etapów. Dodatkowo do każdej z misji jest przygotowana mapa, na której zaznaczono kluczowe elementy. Opisy poszczególnych misji składają się z dwóch części - pierwszy z nich (wraz z informacją pod mapą) odnosi się do poziomu trudności Mag Bitewny, drugi dotyczy poziomu Koszmar.

Uwagi początkowe

Postacie - w grze pojawia się dwójka bohaterów, posiadających dostęp do nieco innych narzędzi. Przykładowo Mag Bitewny ma w swoim arsenale garłacza, smołę oraz ściany kolców, natomiast czarodziejka berło dominacji, klimatyzator i spryskiwacz kwasowy. W przypadku pułapek różnice są niewielkie (smoła działa na wrogów bezustannie, gdy na nią wejdą, klimatyzator wymaga natomiast przeładowania). Różnice występują w przypadku broni - garłacz trzeba załadować po każdym strzale i posiada on mocniejszy atak, berło zadaje mniejsze obrażenia, ale można przy jego pomocy zauroczyć przeciwnika. Są to szczegóły i tylko od gracza zależy, którą postacią będzie lepiej mu się grało, jednak należy zastrzec, że w poradniku grano czarodziejką. Dlatego należy pamiętać, że klimatyzator = smoła, a spryskiwacz = ściana kolców.

Poziomy trudności - podstawową różnicą między Magiem Bitewnym, a poziomem Koszmar jest to, że występują na nich zupełnie inni przeciwnicy oraz to, że na drugim z nich nie ma dłuższych przerw między falami wrogów (za każdym razem są to tylko trzy sekundy i tylko tyle mamy czasu, jeśli chcemy sprzedać jakąś pułapkę). Ponadto na Magu Bitewnym odblokowujemy dopiero pewne bronie i pułapki, natomiast na Koszmarze od początku mamy dostęp do wszystkich.

Bronie i pułapki - niektóre z nich odblokowujemy w trakcie kampanii na poziomie trudności Mag Bitewny (są zaznaczone pod mapą jako Nagroda), inne należy kupić za zdobyte czaszki. Te zdobywamy przez przechodzenie poziomów (maksymalnie 5 za poziom - 4 za niedopuszczenie żadnego wroga do szczeliny, 1 za zmieszczenie się w czasie), a także za zdobywanie osiągnięć oraz zbieranie ich podczas samych misji (w każdym trybie). Warto zaznaczyć, że w każdej chwili możemy zresetować wszystkie ulepszenia (opcja Zwrot Czach na dole ekranu w "księdze" broni) i dowolnie rozdysponować czachy ponownie. Można korzystać z tej opcji nieograniczoną ilość razy.

Legenda - na mapie zastosowano następujące oznaczenia: kolor czerwony (W), to wejścia przez które na mapie pojawiają się wrogowie, niebieski (S), to szczeliny, które musimy bronić, natomiast zielonym (P) oznaczono miejsca rozstawiania pułapek.

Pomysłowość - Orcs Must Die! 2 jest tytułem, w którym każdy poziom można pokonać na dziesiątki różnych sposobów. W poradniku są przedstawione przykładowe rozwiązania, jednak warto odkrywać swoje własne taktyki.

Michał "Wolfen" Basta (www.gry-online.pl)

7.4

GRYOnline

8.2

Gracze

9.3

Steam

OCEŃ
Oceny

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl