Onimusha 3 Demon Siege: Południowy las pierwotny - Japonia cz.1
Aktualizacja:
Cichutko - tylko ptaszki śpiewają. Pierwszy budzi się Jacques i widząc obok leżącego Philippe, bierze go w ramiona, chcąc sprawdzić, w jakim jest stanie. Przyjaciel spogląda na niego przytomnie i wydaje przy nim ostatnie tchnienie. Rany odniesione w walce okazują się śmiertelne. Jacques troskliwie układa towarzysza i podnosi się z kolan. Rozgląda się wokół, zadając sobie pytanie, gdzie aktualnie się znajduje - koniec cutscenki i przejmujemy kontrolę nad naszym bohaterem. Na początek odbywamy spacer ścieżką w jedynym słusznym kierunku, czyli do przodu!
![]() Odszedł... Porządny był z niego kompan... Tylko, gdzie ja jestem? | ![]() Widok z koszmarnych snów: dziecko w rękach potwora!
|
Niestety, marsz nie trwa zbyt długo, jako że zostaje przerwany kolejnym filmikiem. W pewnym momencie Jacques słyszy głos swojego syna Henri'ego i wbiega na polanę. Tam widzi dziecko leżące na ziemi i szarżującego nań potwora! Rzuca się na niego - na potwora oczywiście, lecz odtrącony pada. Podnosi się z kolan i tu następuje rzecz dziwna. Jego prawe ramię pokrywa się dziwnym, mocnym i jasnym blaskiem, a po chwili jest już na nim rękawica rodu Oni (Oni Guntlet), a dłoń dzierży mocno bicz rodu Oni (Oni Chip). Przejmujemy kontrolę nad Jacques'em i pokonujemy potwora. Szybko biegniemy do chłopca, który zemdlał z nadmiaru wrażeń, lecz to znowu wytwór iluzji. Pojawia się Duch Pierwotnego Lasu, który wyjaśnia okoliczności sprawy i rolę, jaką w niej odegra Jacques. Stawką jest powrót do swoich czasów i do ukochanego syna. Zjawa chcąc pomóc Jacques'owi przekazuje mu, jako sojusznika i partnera Ako. Ako pochodzi z pradawnego rodu Crow Tengu, ale mnie bardziej przypomina trzydziestocentymetrowego elfa (mimo ludzkiej postaci) z własnymi skrzydełkami. Tak widocznie musi być!
![]() Czy ja śnię?
| ![]() Mała wzrostem, lecz duchem wielka - Ako!
|
Koniec cutscenki - maszerujemy dalej w towarzystwie powietrznej kawalerii! I zaczyna być przyjemnie. Towarzyszka wskazuje najbliższe cele, co znacznie usprawnia dystansowe wykorzystanie bicza - do poskromienia latających, podobnych do gargoili stworzeń (kombinacja klawiszy 5 + Enter załatwia wszystko). Naprawdę wszystko. Pozwala opasać i przerzucić głaz, czy też zastosować bicz w stylu Indiany Jonesa. Mała Ako przynosi także drobne przedmioty z miejsc niedostępnych!
![]() Ako to bardzo cenny partner w walce.
| ![]() Bicz rodu Oni ma wiele zastosowań, oto jedno z nich!
|
Wchodzimy na polanę, gdzie atakują nas potwory Genma. Nagle pojawia się młody samuraj i walczymy ramię w ramię. Po czym następuje cutscenka z prezentacją nowej postaci - Hidemitsu Samanosuke Akechi! Nieprawdopodobne? A jednak!
![]() W walce każdy sojusznik wart jest fortunę!
| ![]() Po pracy zalecana jest dokładna penetracja ruin!
|
Zbiory są owocne, a szkatułki zacnie wyposażone! W lewej części spalonego domostwa znajdujemy kolejno: Herb i EcoSpirit - atrybut dla Ako. W prawej części, niemal po wejściu na schody leży dokument Throw,a w szkatułce prezent w postaci kamizelki Blue Vest dla naszej skrzydlatej przyjaciółki. Ona sama, powęszywszy na tyłach budynku, przyniesie nam zioło lecznicze Herb.
![]() Po dojściu do polanki, z której rozchodzą się ścieżki w trzech kierunkach, widzimy dziwaczną maszynę.
| ![]() W całej gamie potworów, jak dotąd, jeden wygląda "prawie" normalnie - niemal jak Ninja!
|
Po dojściu do polanki pojawia się cutscenka, w której Samanosuke wyrusza na poszukiwania, my mamy znaleźć brakujący element do maszyny. Ścieżkę na lewo od wejścia na polanę zagradzają jadowite rośliny, wobec czego ruszamy w prawo. Po chwili znajdujemy się na półce skalnej atakowani przez Gargoyle. Po wybiciu intruzów za pomocą bicza (patent Indiany Jones'a) wspinamy się w górę, aby przeskoczyć na drugą stronę urwiska z wodospadem. Znajduje się tam drewniane rusztowanie stanowiące pozostałość po moście.
![]() Latające robactwo zawsze jest mało sympatyczne.
| ![]() Patent Indiany wiecznie żywy!
|
![]() Rusztowanie, jakich wiele, ale znalezisko jak najbardziej pożądane.
| ![]() Z powrotem jest zawsze łatwiej.
|
Przemarsz po rusztowaniu jest wielce owocny. Znajdujemy mapę Mt.Hiei i dokument Dokan, a gdy zejdziemy po drabinie i rozbijemy biczem starą drewnianą skrzynię, w szkatule czeka już na nas Bronze Mirror! Czas wracać do maszyny na polanie. Po dojściu na miejsce niezwłocznie przystępujemy do działania.
- Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
- Onimusha 3 Demon Siege: Poradnik do gry
- Onimusha 3 Demon Siege: Wprowadzenie
- Onimusha 3 Demon Siege: Świątynia Honnoji - Japonia
- Onimusha 3 Demon Siege: 8 maja 2004 roku - Paryż
- Onimusha 3 Demon Siege: Południowy las pierwotny - Japonia cz.1
- Onimusha 3 Demon Siege: Południowy las pierwotny - Japonia cz.2
- Onimusha 3 Demon Siege: Łuk Triumfalny- Kanały - Paryż cz.1
- Onimusha 3 Demon Siege: Łuk Triumfalny- Kanały - Paryż cz.2
- Onimusha 3 Demon Siege: Łuk Triumfalny- Kanały - Paryż cz.3
- Onimusha 3 Demon Siege: Sakai City, Senchu- Japonia cz.1
- Onimusha 3 Demon Siege: Sakai City, Senchu- Japonia cz.2
- Onimusha 3 Demon Siege: Sakai City, Senchu- Japonia cz.3
- Onimusha 3 Demon Siege: Sakai City, Senchu- Japonia cz.4
- Onimusha 3 Demon Siege: Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.1
- Onimusha 3 Demon Siege: Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.2
- Onimusha 3 Demon Siege: Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.3
- Onimusha 3 Demon Siege: Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.4
- Onimusha 3 Demon Siege: Podmorska Świątynia cz.1
- Onimusha 3 Demon Siege: Podmorska Świątynia cz.2
- Onimusha 3 Demon Siege: Podmorska Świątynia cz.3
- Onimusha 3 Demon Siege: Podmorska Świątynia cz.
- Onimusha 3 Demon Siege: Podmorska Świątynia cz.5
- Onimusha 3 Demon Siege: Podmorska Świątynia cz.6
- Onimusha 3 Demon Siege: Podmorska Świątynia cz.7
- Onimusha 3 Demon Siege: Podmorska Świątynia cz.8
- Onimusha 3 Demon Siege: Katedra Notre Dame - Paryż cz.1
- Onimusha 3 Demon Siege: Katedra Notre Dame - Paryż cz.2
- Onimusha 3 Demon Siege: Katedra Notre Dame - Paryż cz.3
- Onimusha 3 Demon Siege: Mont-Saint-Michel - Francja cz.1
- Onimusha 3 Demon Siege: Mont-Saint-Michel - Francja cz.2
- Onimusha 3 Demon Siege: Mont-Saint-Michel - Francja cz.3
- Onimusha 3 Demon Siege: Mont-Saint-Michel - Francja cz.4
- Onimusha 3 Demon Siege: Mont-Saint-Michel - Francja cz.5
- Onimusha 3 Demon Siege: Mont-Saint-Michel - Francja cz.6
- Onimusha 3 Demon Siege: Mont-Saint-Michel - Francja cz.7
- Onimusha 3 Demon Siege: Lake Biwa - Japonia cz.1
- Onimusha 3 Demon Siege: Lake Biwa - Japonia cz.2
- Onimusha 3 Demon Siege: Wieża Eiffla - Paryż cz.1
- Onimusha 3 Demon Siege: Wieża Eiffla - Paryż cz.2
- Onimusha 3 Demon Siege: Decydujące starcie - Japonia, Francja
- Onimusha 3 Demon Siege: Od Autora
- Onimusha 3 Demon Siege: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Niemoge przejsc tego miasta sakai utknalem a tu kaza mi wydawac hajs zebym sie czego kolwiek dowiedzial niech sie gonia frajerzy nic nie bede placil za taka pomoc to ja dziekuje
WITAM!POMURZCIE!!!GDZIE ZNALERZC CZERWONI DISK ?
Boże przecież to jest jeszcze w poradniku
Dziękuję bardzo za pomoc!!! Ale ledwo co sobie poradziłam z tym problemem, a już pojawił się następny: jak przejść przez ten zawalony most?
Niewiecie przypadkiem co musze zrobić na począdku misji w tym zamku???
!!!!prosił bym o pomoc!!!!
Jeżeli ktoś mógłb mi pomóc był bym wdzieęczny!!!!!!!!!!
Niewiecie przypadkiem co musze zrobić na począdku misji w tym zamku???
!!!!prosił bym o pomoc!!!!
Jeżeli ktoś mógłb mi pomóc był bym wdzieęczny!!!!!!!!!!
jeżeli grasz na klawiatuże to przyjmij postawe bjową(ctrl) i wciśnij enter
Jak przeskoczyć na drugą stronę? Jakie klawisze wklepać?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














