Południowy las pierwotny - Japonia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
Aktualizacja:
Cichutko - tylko ptaszki śpiewają. Pierwszy budzi się Jacques i widząc obok leżącego Philippe, bierze go w ramiona, chcąc sprawdzić, w jakim jest stanie. Przyjaciel spogląda na niego przytomnie i wydaje przy nim ostatnie tchnienie. Rany odniesione w walce okazują się śmiertelne. Jacques troskliwie układa towarzysza i podnosi się z kolan. Rozgląda się wokół, zadając sobie pytanie, gdzie aktualnie się znajduje - koniec cutscenki i przejmujemy kontrolę nad naszym bohaterem. Na początek odbywamy spacer ścieżką w jedynym słusznym kierunku, czyli do przodu!
![]() Odszedł... Porządny był z niego kompan... Tylko, gdzie ja jestem? | ![]() Widok z koszmarnych snów: dziecko w rękach potwora!
|
Niestety, marsz nie trwa zbyt długo, jako że zostaje przerwany kolejnym filmikiem. W pewnym momencie Jacques słyszy głos swojego syna Henri'ego i wbiega na polanę. Tam widzi dziecko leżące na ziemi i szarżującego nań potwora! Rzuca się na niego - na potwora oczywiście, lecz odtrącony pada. Podnosi się z kolan i tu następuje rzecz dziwna. Jego prawe ramię pokrywa się dziwnym, mocnym i jasnym blaskiem, a po chwili jest już na nim rękawica rodu Oni (Oni Guntlet), a dłoń dzierży mocno bicz rodu Oni (Oni Chip). Przejmujemy kontrolę nad Jacques'em i pokonujemy potwora. Szybko biegniemy do chłopca, który zemdlał z nadmiaru wrażeń, lecz to znowu wytwór iluzji. Pojawia się Duch Pierwotnego Lasu, który wyjaśnia okoliczności sprawy i rolę, jaką w niej odegra Jacques. Stawką jest powrót do swoich czasów i do ukochanego syna. Zjawa chcąc pomóc Jacques'owi przekazuje mu, jako sojusznika i partnera Ako. Ako pochodzi z pradawnego rodu Crow Tengu, ale mnie bardziej przypomina trzydziestocentymetrowego elfa (mimo ludzkiej postaci) z własnymi skrzydełkami. Tak widocznie musi być!
![]() Czy ja śnię?
| ![]() Mała wzrostem, lecz duchem wielka - Ako!
|
Koniec cutscenki - maszerujemy dalej w towarzystwie powietrznej kawalerii! I zaczyna być przyjemnie. Towarzyszka wskazuje najbliższe cele, co znacznie usprawnia dystansowe wykorzystanie bicza - do poskromienia latających, podobnych do gargoili stworzeń (kombinacja klawiszy 5 + Enter załatwia wszystko). Naprawdę wszystko. Pozwala opasać i przerzucić głaz, czy też zastosować bicz w stylu Indiany Jonesa. Mała Ako przynosi także drobne przedmioty z miejsc niedostępnych!
![]() Ako to bardzo cenny partner w walce.
| ![]() Bicz rodu Oni ma wiele zastosowań, oto jedno z nich!
|
Wchodzimy na polanę, gdzie atakują nas potwory Genma. Nagle pojawia się młody samuraj i walczymy ramię w ramię. Po czym następuje cutscenka z prezentacją nowej postaci - Hidemitsu Samanosuke Akechi! Nieprawdopodobne? A jednak!
![]() W walce każdy sojusznik wart jest fortunę!
| ![]() Po pracy zalecana jest dokładna penetracja ruin!
|
Zbiory są owocne, a szkatułki zacnie wyposażone! W lewej części spalonego domostwa znajdujemy kolejno: Herb i EcoSpirit - atrybut dla Ako. W prawej części, niemal po wejściu na schody leży dokument Throw,a w szkatułce prezent w postaci kamizelki Blue Vest dla naszej skrzydlatej przyjaciółki. Ona sama, powęszywszy na tyłach budynku, przyniesie nam zioło lecznicze Herb.
![]() Po dojściu do polanki, z której rozchodzą się ścieżki w trzech kierunkach, widzimy dziwaczną maszynę.
| ![]() W całej gamie potworów, jak dotąd, jeden wygląda "prawie" normalnie - niemal jak Ninja!
|
Po dojściu do polanki pojawia się cutscenka, w której Samanosuke wyrusza na poszukiwania, my mamy znaleźć brakujący element do maszyny. Ścieżkę na lewo od wejścia na polanę zagradzają jadowite rośliny, wobec czego ruszamy w prawo. Po chwili znajdujemy się na półce skalnej atakowani przez Gargoyle. Po wybiciu intruzów za pomocą bicza (patent Indiany Jones'a) wspinamy się w górę, aby przeskoczyć na drugą stronę urwiska z wodospadem. Znajduje się tam drewniane rusztowanie stanowiące pozostałość po moście.
![]() Latające robactwo zawsze jest mało sympatyczne.
| ![]() Patent Indiany wiecznie żywy!
|
![]() Rusztowanie, jakich wiele, ale znalezisko jak najbardziej pożądane.
| ![]() Z powrotem jest zawsze łatwiej.
|
Przemarsz po rusztowaniu jest wielce owocny. Znajdujemy mapę Mt.Hiei i dokument Dokan, a gdy zejdziemy po drabinie i rozbijemy biczem starą drewnianą skrzynię, w szkatule czeka już na nas Bronze Mirror! Czas wracać do maszyny na polanie. Po dojściu na miejsce niezwłocznie przystępujemy do działania.
0
- Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
- Poradnik do gry Onimusha 3: Demon Siege
- Poradnik do gry - Wprowadzenie | Onimusha 3 Demon Siege
- Świątynia Honnoji - Japonia | Onimusha 3 Demon Siege
- 8 maja 2004 roku - Paryż | Onimusha 3 Demon Siege
- Południowy las pierwotny - Japonia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Południowy las pierwotny - Japonia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Łuk Triumfalny- "Kanały" - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Łuk Triumfalny- "Kanały" - Paryż cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Łuk Triumfalny- "Kanały" - Paryż cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- Sakai City, Senchu- Japonia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Sakai City, Senchu- Japonia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Sakai City, Senchu- Japonia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- Sakai City, Senchu- Japonia cz.4 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.4 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz. | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.6 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.8 | Onimusha 3 Demon Siege
- Katedra Notre Dame - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Katedra Notre Dame - Paryż cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Katedra Notre Dame - Paryż cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.4 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.6 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege
- Lake Biwa - Japonia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Lake Biwa - Japonia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Wieża Eiffla - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Wieża Eiffla - Paryż cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Decydujące starcie - Japonia, Francja | Onimusha 3 Demon Siege
- Od Autora | Onimusha 3 Demon Siege
- Poradnik do gry Onimusha 3: Demon Siege
Komentarze czytelników
zanonimizowany416692 Junior
Niewiecie przypadkiem co musze zrobić na począdku misji w tym zamku???
!!!!prosił bym o pomoc!!!!
Jeżeli ktoś mógłb mi pomóc był bym wdzieęczny!!!!!!!!!!
zanonimizowany416799 Legionista
Dziękuję bardzo za pomoc!!! Ale ledwo co sobie poradziłam z tym problemem, a już pojawił się następny: jak przejść przez ten zawalony most?
zanonimizowany390255 Konsul
Boże przecież to jest jeszcze w poradniku
zanonimizowany633568 Junior
WITAM!POMURZCIE!!!GDZIE ZNALERZC CZERWONI DISK ?
zanonimizowany1118258 Junior
Niemoge przejsc tego miasta sakai utknalem a tu kaza mi wydawac hajs zebym sie czego kolwiek dowiedzial niech sie gonia frajerzy nic nie bede placil za taka pomoc to ja dziekuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.