Łuk Triumfalny- "Kanały" - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
Aktualizacja:
Paryż. Samanosuke schodzi z obserwatorium na poziom ulicy i rozmawia z Michelle. Pojawia się Ako i następuje dalszy ciąg wyjaśnień. Okazuje się, że do zalet Ako należy dodatkowo doliczyć zdolność porozumiewania się w każdym języku i talent poruszania w się w przestrzeniach ponadczasowych. Wezwanie o pomoc odbiera Michelle i razem z Samanosuke i Ako ruszają na odsiecz.
![]() Martwy żołnierz trzyma coś w zaciśniętej dłoni.
| ![]() A prawda leży w kanałach!
|
Walcząc w kanałach, w korytarzu prowadzącym do wyjścia widzimy ciało martwego żołnierza, który trzyma coś w zaciśniętej dłoni. Jest to klucz do drzwi prowadzących w głąb kanałów pod Paryżem. Robimy jeszcze mały rekonesans, a Ako wysyłamy do punktu save. W uliczce zapisujemy grę oraz ulepszamy ekwipunek. Wracamy do Michelle i z nią schodzimy do kanałów.
![]() Ako naprawdę jest pomocna!
| ![]() Zejście do kanałów - podobno łączą się z słynnymi katakumbami, ale czy to prawda?
|
Następuje wizualna zmiana potworów, które atakują w kanałach. Schodzimy na dół, po czym kierujemy się w lewo. Po stoczeniu dwu walk wchodzimy w widoczne w ścianie drzwi. W środku zastajemy konającego żołnierza jednostek specjalnych. Opowiada o rzezi w kanałach, po czym umiera. To sterownia zasilania elektrycznego i Michelle włącza generator. Po zapisaniu gry maszerujemy dalej.
![]() Doszedł aż tutaj - niestety już zakończył swój bojowy patrol.
| ![]() Opuszczamy most i ostrożnie wędrujemy do szkatułki.
|
Opuszczamy pomieszczenie, skręcamy za najbliższy róg i oczom naszym ukazuje się most zwodzony. Opuszczamy go i kierujemy się ku widocznej z daleka szkatułce, w środku której znajdziemy mapę kanałów. Teraz do stoczenia mamy kilka walk z galareto-ślimakowatymi indywiduami. Staramy się nie być w pobliżu, gdy Michelle rzuca granatem. Skutek jest wówczas odwrotny od zamierzonego - może ona niechcący zranić Samanosuke.
![]() Mapa kanałów.
| ![]() Pomieszczenie oznaczone niebieską "2" jest jedynym, do którego mamy dostęp, toteż wchodzimy.
|
Dochodzimy do pomieszczenia numer 2 i pakujemy się do środka. Zaczyna się walka z przeciwnikami, a potem eksploracja pomieszczenia. Idąc w lewo od wejścia, przechodzimy obok ciała żołnierza i skręcając w prawo, mamy przed sobą szkatułkę, a w niej lalkę, która nas zaatakuje. Po pokonaniu jej otrzymujemy salve. Ako też nie próżnuje i przynosi EcoSpirit. Teraz możemy w ekwipunku dokonać niezbędnych ustawień i Ako cieszyć się będzie nową kamizelką. Penetrujemy dalej to pomieszczenie. Korytarzyk ma kształt wąskiej kiszki, skręcamy nim w prawo. Na wprost widzimy stara beczkę, którą rozbijamy, za nią ukazuje się szkatułka, a w niej kolejny EcoSpirit i Red Vest - czerwona kamizelka dla Ako! Wracamy w stronę drzwi wejściowych, mijamy je i teraz idziemy do przodu. W ścianie po prawej są drzwi z zamkiem szyfrowym - nie mamy na razie do nich kodu, więc nie zawracamy sobie nimi głowy. Pod sufitem zauważamy jakiś wiszący przedmiot, strzelamy do niego z łuku i Ako przynosi zioło lecznicze - Herb. Po prawej znajdują się drzwi wejściowe na teren kanału. Na chwilę opuszczamy pomieszczenie, by po kilku krokach dojść do kolejnego mostu zwodzonego (nieczynny). To nie jest właściwy kierunek - wracamy do środka pomieszczenia numer dwa i widzimy na przeciwległej ścianie drabinę. Wspinamy się do góry i jesteśmy w wąskim korytarzu, którego ściany pokryte są nieznaną substancją w kolorze krwi. Dziwne!
![]() W kiszce niespodzianka - za beczką ukryta jest szkatułka, a w niej Red Vest i EcoSpirit!
| ![]() Dokąd teraz?
|
![]() Co może być gorszego od braku kodu? Brak pomysłu, gdzie go szukać!
| ![]() Nie da rady - potrzebne zasilanie. Wracamy!
|
Korytarzykiem skręcamy w prawo i jesteśmy w małej sterowni. Na stole leży worker memo - zapisek pracownika. Skwapliwie chowamy go w zapasach. Idąc dalej, na siatkowanym podeście znajdujemy memo to chief. Spójrzmy w górę. Ako już tam jest. Celny strzał z łuku i w naszym posiadaniu - kolejny EcoSpirit. Oglądamy maszynę na podeście - jest niesprawna, brakuje jej jednej części, no cóż, poszukamy, coś w końcu trzeba robić! Po przeczytanej notatce i wykonaniu czynności idziemy do drzwi z zamkiem szyfrowym, aby ustawić na nim wynik naszych przemyśleń - 314. Nowa lokacja stoi przed nami otworem.
0
- Onimusha 3: Demon Siege - poradnik do gry
- Poradnik do gry Onimusha 3: Demon Siege
- Poradnik do gry - Wprowadzenie | Onimusha 3 Demon Siege
- Świątynia Honnoji - Japonia | Onimusha 3 Demon Siege
- 8 maja 2004 roku - Paryż | Onimusha 3 Demon Siege
- Południowy las pierwotny - Japonia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Południowy las pierwotny - Japonia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Łuk Triumfalny- "Kanały" - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Łuk Triumfalny- "Kanały" - Paryż cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Łuk Triumfalny- "Kanały" - Paryż cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- Sakai City, Senchu- Japonia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Sakai City, Senchu- Japonia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Sakai City, Senchu- Japonia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- Sakai City, Senchu- Japonia cz.4 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podziemia Katedry Notre Dame - Paryż cz.4 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz. | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.6 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege
- Podmorska Świątynia cz.8 | Onimusha 3 Demon Siege
- Katedra Notre Dame - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Katedra Notre Dame - Paryż cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Katedra Notre Dame - Paryż cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.3 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.4 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.5 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.6 | Onimusha 3 Demon Siege
- "Mont-Saint-Michel" - Francja cz.7 | Onimusha 3 Demon Siege
- Lake Biwa - Japonia cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Lake Biwa - Japonia cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Wieża Eiffla - Paryż cz.1 | Onimusha 3 Demon Siege
- Wieża Eiffla - Paryż cz.2 | Onimusha 3 Demon Siege
- Decydujące starcie - Japonia, Francja | Onimusha 3 Demon Siege
- Od Autora | Onimusha 3 Demon Siege
- Poradnik do gry Onimusha 3: Demon Siege
Komentarze czytelników
zanonimizowany416692 Junior
Niewiecie przypadkiem co musze zrobić na począdku misji w tym zamku???
!!!!prosił bym o pomoc!!!!
Jeżeli ktoś mógłb mi pomóc był bym wdzieęczny!!!!!!!!!!
zanonimizowany416799 Legionista
Dziękuję bardzo za pomoc!!! Ale ledwo co sobie poradziłam z tym problemem, a już pojawił się następny: jak przejść przez ten zawalony most?
zanonimizowany390255 Konsul
Boże przecież to jest jeszcze w poradniku
zanonimizowany633568 Junior
WITAM!POMURZCIE!!!GDZIE ZNALERZC CZERWONI DISK ?
zanonimizowany1118258 Junior
Niemoge przejsc tego miasta sakai utknalem a tu kaza mi wydawac hajs zebym sie czego kolwiek dowiedzial niech sie gonia frajerzy nic nie bede placil za taka pomoc to ja dziekuje
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.