No Rest for the Wicked: Czy jest magia?
Archetyp maga jest popularnym i lubianym elementem wielu RPGów fantasy. Na tej stronie odpowiemy Wam, czy podobny build występuje także w No Rest for the Wicked.
Aktualizacja:
Stereotypowy podział archetypów postaci w grach RPG zakłada istnienie walecznego wojownika, szybkiego złodzieja oraz korzystającego z magii czarodzieja. No Rest for the Wicked, nowa gra Moon Studios, nie jest pod tym względem wyjątkiem, choć sposób implementacji klasycznych buildów jest dość nietypowy. Na stronie tej podpowiemy Wam, w jaki sposób możecie zacząć korzystać z zaklęć w czasie gry.
Czym są runy?

Runy, to specjalne wzmocnienia związane z brońmi w No Rest for the Wicked. Umożliwiają one wyprowadzenie specjalnych, potężnych ataków wykorzystujących koncentrację - specjalny zasób odnawiający się w czasie walki (pasek koncentracji znajdziecie nad paskiem zdrowia bohatera, w lewym górnym rogu ekranu). Więcej na temat run przeczytacie na stronie Jak ulepszać broń.

Ataki runiczne w kontekście systemu magii są o tyle istotne, że to właśnie one pełnią w No Rest for the Wicked rolę "zaklęć". W tym układzie, runiczna magia stanowi pewien dodatek do rozgrywki opartej na walce wręcz, a uzupełniany w czasie starć pasek koncentracji funkcjonuje jako mana. Jeżeli jednak interesuje Was bardziej "klasyczne" podejście do gry jako władający zaklęciami czarodziej, to istnieje na to pewna opcja.
Jak działają laski?

Laska to jeden z typów oręża, z którym spotkacie się w trakcie gry. Ta dwuręczna broń używana jako obuch w walce zadaje dość mizerne obrażenia i zdecydowanie ustępuje skutecznością wielkim mieczom, maczugom czy młotom bojowym.

Jej siła tkwi jednak z atakach runicznych. Nawet najprostsza broń tego typu możliwa do znalezienia na początku gry, Sękata Laska, oferuje dwa interesujące ataki runiczne:
- Ognistą kulę - firewall zadający spore obrażenia;
- Skierowanie - ruch pozwalający przekonwertować część zdrowia bohatera na punkty koncentracji.
Te mogą być rzecz jasna w przyszłości uzupełnione o kolejne czary z innych run (więcej na temat łączenia run również znajdziecie na stronie zalinkowanej powyżej). Ataki w tej formie to prawdopodobnie najbliższe, co w No Rest for the Wicked można określić jako granie klasą maga. To podejście do rozgrywki wymagać będzie od Was angażowania się w bezpośrednią walkę, by odnowić cenny pasek koncentracji, ale umożliwi Wam ponadto wykorzystywanie potężnych zaklęć specjalnych.
0
- No Rest for the Wicked - poradnik do gry
- No Rest for the Wicked: Poradnik do gry
- No Rest for the Wicked: FAQ
- No Rest for the Wicked: Jak działa Weight Class?
- No Rest for the Wicked: Jak ulepszać broń?
- No Rest for the Wicked: Czy jest magia?
- No Rest for the Wicked: Czy jest pauza?
- No Rest for the Wicked: Czy jest szybka podróż?
- No Rest for the Wicked: Gdzie jest fontanna?
- No Rest for the Wicked: Jak uwolnić kupca Finleya?
- No Rest for the Wicked: FAQ
- No Rest for the Wicked: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gordek Pretorianin
Zakładka poradnika "Jak działa Weight Class?"
Granie tym rodzajem bohatera polecamy osobą, powinno być osobom. Niepoprawna odmiana.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
