Mount & Blade: Zadania cz.1
Aktualizacja:
Challenge Lord
Zleca Dama: Jeden z lordów, szukając zemsty na swym rywalu, wziął sobie za cel zniszczenie dobrego imienia jego małżonki! Dama nieśmiało prosi nas byśmy w pojedynku zamknęli mu usta. (Zrobi to tylko, jeśli relacje z królestwem, do którego przynależy wynoszą, co najmniej +5).

Zostaniemy poinformowani gdzie znajduje się nasz cel. Gdy już tam dotrzemy musimy wyzwać go na pojedynek! Zostaniemy wtedy przeniesieni na specjalną arenę, gdzie nasz przeciwnik od razu rzuci się nam do gardła! Nie jest to zwykły piechur, więc zalecam ostrożność. Jest to lord i potrafi się bronić. Gdy już zaleje się krwią i padnie na wznak pod swym koniem, zadanie zostanie zaliczone. Nic nam już nie pozostaje poza powrotem do zapłakanej waszmość Pani, po nagrodę.
Nagrody:
- Relacje z damą podniesione o 3 za podjęcie się zadania i 10 za jego wykonanie.
- 2000 denarów ląduje w naszej sakiewce.
- 1000 doświadczenia.
Negatywne skutki:
- Relacje z lordem, któremu spuściliśmy łomot, spadają o 20. Trudność polega na tym, że to, jakiego lorda zleci nam dama jest absolutnie losowe i po wczytaniu gry, sprawa może potoczyć się inaczej.
Wnioski:
- Dama, która jest nam przychylna, może w przyszłości pomóc w polepszeniu relacji z różnymi lordami, poprzez przekazywanie im naszych prezentów. Jeśli nie potrzebujemy urosnąć w oczach któregoś z lordów, nie zawracajmy sobie głowy tym zadaniem.
Raid 2 Caravans
Zleca Lord: Któryś z lordów naszego zamku twierdzi, że ktoś, z kim aktualnie nie prowadzimy wojny, jednak na to zasługuje. Naszym zadaniem jest najechać dwie karawany obcego królestwa. I bynajmniej nie jest to zwykły rabunek. Celem jest sprowokowanie wrogiego królestwa do tego, by wypowiedziało nam wojnę. Nawet, jeżeli aktualnie prowadzimy wojnę na dwóch frontach i tak jest taka sama szansa na to, że głupi lord będzie chciał się bić jeszcze na trzecim. Także, jeśli wiemy, że więcej stracimy na tym, niż zyskamy, możemy mu odmówić. Będzie to jednak kosztować pogorszeniem z nim relacji. Przyjmijmy jednak, że podejmujemy się zadania. Karawany podróżują od miasta do miasta, więc najlepiej jest rozbić obóz na traku handlowym i czekać, aż jakaś sama wpadnie nam w ręce. Dwie skosimy i po sprawie.

Nagrody:
- Polepszenie relacji z lordem zlecającym o +5 na początku i +10 po robocie. Oraz polepszenie stosunków z innymi lordami naszej frakcji o +3.
- 500 denarów.
- 2000 doświadczenia.
Negatywne skutki:
- Tracimy jeden punkt honoru.
Capture a Spy
Zleca Lord: W mieście grasuje szpieg. Lord zleci nam, byśmy poczekali aż wyjdzie z miasta, a potem śledzili go, aż do miejsca gdzie spotka się ze swym pobratymcem, by przekazać mu tajne informacje. Mamy przyprowadzić obu, żywcem. Szalenie istotnym jest abyśmy nie zbliżali się zbytnio do szpiega, ponieważ gdy zorientuje się, że jest śledzony, zawróci do miasta i zadanie nie zostanie zaliczone. (Zalecam ostrożność, ponieważ szpieg wychodzi z miasta od razu po rozpoczęciu naszego czekania, a że jest dość szybki, możemy tego nie zauważyć.) Gdy spostrzeżemy, że obaj cichociemni połączyli się w jeden Oddział, przyłapujemy ich na gorącym uczynku i przystępujemy d aresztowania. Ważne jest byśmy przytargali obu nietkniętych! Weźmy, zatem w rękę broń obuchową. Przyprowadzenie więźniów do rąk lorda kończy zadanie.

Nagrody:
- Relacje z danym lordem zwiększają się o +1 przy wzięciu zadania oraz o +4 przy jego zakończeniu.
- Dodatkowo dostajemy 1000 doświadczenia.
Negatywne skutki:
- Brak.
Deliver a Message
Zleca Lord: Proste zadanie, choć trochę niegodne prawdziwego rycerza. Musimy zanieść list lordowie, który znajduje się w miejscu podanym nam przy przekazywaniu zadania.
Nagrody:
- Relacje z lordem zwiększają się o +1 przy zleceniu i +1 przy zakończeniu zadania, natomiast z lordem, który przesyłkę otrzymuje, także o +1.
Negatywne skutki:
- Brak.
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany640063 Legend
Bo ta opcja jest aktywna w stosunku do wiosek wrogich państw. Jeżeli wioska należy do państwa z którym stosunki masz coajmniej na -40(obrażony) lub państwo z którym współpracujesz wypowiada wojne innemu panstwu to wtedy możez plądrować wioski tego wrogiego panstwa...
zanonimizowany377373 Centurion
Teraz mam problem bo ci, z którymi chcę być nie mają wojny.
Jest sposób żeby wojna była
Harfagre Junior
Klasycznym sposobem na sprowokowanie jakiegos krolestwa by wypowiedzialo Ci wojnę, jest najechanie im dwóch karawan. To wystarczająco pogarsza stosunki. Pobiegaj po lordach z twojego krolestwa, bo czasem zlecają sprowokowanie do wojny.
Nie wiem natomiast jak to wyglada jezeli najedziesz karawany na wlasna reke. Spróbuj, to nic nie kosztuje. Zniszcz dwie karawany zamku z ktorym chcesz miec wojnę i się zobaczy.
zanonimizowany664929 Junior
nie wiem jak się karmi oddziały morze ktoś wie ????
shark214 Legionista
Trzeba mieć jedzenie w ekwipunku. Ale pamiętaj! Szybko się kończy!
zanonimizowany788940 Junior
napadanie na własną ręke karawan nic nie daje ja sam niemam żadnej wojny i niewiem jak to zrobićbo żadni lordowie nie mają żadnych zadań.
spoiler stop
zanonimizowany888496 Junior
ej jak można zmienić swój herb ???
Johny26_ Junior
a jak się jescze nie jest wasalem i ma się 6 pkt u jakiegoś króla to zaatakowanie jakiegoś oddziału który jest z królestwa z którym nasz króle ma wojne dostaje się pkt ?
Tymo227 Junior
Mam taki problem że jak włączam gre to nie chce mi się wczytać save byłem na 300dniu a teraz pokazuje że dzień 0 i nie da się wczytać czy ktoś wie o co chodzi
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
