Misja 6 - Mayday, Mayday - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Po krótkiej chwili (ach, te skrypty!) pod celownik napatoczą się szwaby. Kolejni chronią dostępu do bazy. Tak jak na przykład snajper na wieży.
![]() | ![]() |
Aby dostać się na obszar bazy, należy przejść przez dziurę w ogrodzeniu (nietrudno ją zauważyć). Szybko wbiegamy na wieżyczkę, skąd mamy świetną widoczność.
![]() | ![]() |
Idziemy do bramy, za którą jest paru wrogów. Możemy sobie nieco ułatwić zadanie, nieco cofając się i prowadząc ogień zza drewnianych skrzynek.
![]() | ![]() |
Jako że mamy sporo granatów, niegłupim pomysłem jest użycie jednego w koszarach, do których wbiegną aż trzej przeciwnicy. Identycznie postępujemy krótko potem, gdy również nieuniknione będzie przedostanie się przez barak. Gościowi, który wykona przewrót w stylu Lary Croft, wbijamy do łba, że to jest wojna, a nie cyrk.
![]() | ![]() |
Wychodzimy z koszar. Na skale czyha snajper, natomiast poniżej przejścia strzegą żołnierze uzbrojeni w karabiny. Przechodzimy przez kolejne budynki, aż nie dotrzemy (po drodze miniemy punkt zapisu) do wieżyczki chronionej przez wroga.
![]() | ![]() |
Jak doskonale widać, na górze jest CKM. Zadziała skrypt i z baraków wyjdą przeciwnicy, których w prosty sposób eliminujemy.
![]() | ![]() |
Aby wykonać misję, należy strącić dziesięć bombowców. Radzę się pospieszyć, bowiem po pewnym czasie zaatakuje was myśliwiec, którego ciężko trafić (wciśnięcie PPM powinno trochę pomóc).
0
- Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry
- Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Garść porad | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 1 - Lądowanie - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 1 - Lądowanie - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 2 - O jeden most za daleko - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 2 - O jeden most za daleko - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 3 - Tygrysy we mgle - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 3 - Tygrysy we mgle - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 4 - Wyłamania i włamania - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 4 - Wyłamania i włamania - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 5 - Ewakuacja - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 5 - Ewakuacja - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 6 - Mayday, Mayday - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 6 - Mayday, Mayday - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 7 - Pociąg - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 7 - Pociąg - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 8 - Ostateczne uderzenie - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 8 - Ostateczne uderzenie - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 8 - Ostateczne uderzenie - cz. 3 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
EG2004_68647082 Legionista
Nigdy więcej gier tej firmy. Szkoda pieniędzy na takie badziewie. Wykorzystali niezły tytuł do sprzedania tego gniota.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.