Misja 6 - Mayday, Mayday - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
Aktualizacja:
Misja 6 - Mayday, Mayday
Cel I - dotrzeć do bazy
Cel II - zlokalizować działa przeciwlotnicze
Cel IV - strącić dziesięć bombowców
Poziom trudności - średni
Miejsce akcji - Polska, okolice Bochni
Czas akcji - październik 1943

Mayday, Mayday to misja bliźniaczo podobna do Tigers in The Mist. Z tą różnicą jednak, że końcówka jest znacznie trudniejsza i irytująca, jeśli wystarczająco szybko nie zestrzelimy wszystkich bombowców. Tak czy inaczej recepta na sukces jest identyczna - odpowiednio przeprowadzona infiltracja i błyskawiczne działanie.
![]() | ![]() |
W wiosce natkniemy się na w sumie pięciu przeciwników. Pierwszych troje wybiegnie z budynku po prawej stronie, natomiast kolejny - snajper - leży na dachu.
![]() | ![]() |
W szopie czai się żołnierz uzbrojony w karabin. Likwidujemy go, po czym wspinamy się po drabinie i natychmiast skaczemy w dół, bowiem nazista rzuci granat. Zabijamy dwóch snajperów stojących za płotkiem.
![]() | ![]() |
Oglądamy cut-scenkę, a następnie przechodzimy pod mostem. Przy budynku przedstawionym na drugim obrazku zmierzymy się z dwoma wrogami. Ostrożnie - jeden ma granaty.
![]() | ![]() |
Gdy tylko wejdziemy do środka, zyskamy potężny argument w walce z przeciwnikami. Jest nim strzelba. Dokładnie sprawdzamy piętro (przebywa na nim 3-4 faszystów; jeden z nich rzuci granat, który stoczy się po schodach) i parter, po czym wychodzimy na zewnątrz. Jak zwykle wychylamy się zza ściany i karabinem samopowtarzalnym załatwiamy sprawę.
![]() | ![]() |
Zrujnowanego budynku naprzeciwko strzegą dwaj Niemcy. Tuż za nim, przy szopie, jest kolejny. Wchodzimy po drabinie i wyskakujemy ze stodoły.
![]() | ![]() |
Na pewno zauważycie most. Trzeba przez niego przejść, ale też uniemożliwić wrogom przedostanie się na drugą stronę. Co należy zrobić w takiej sytuacji? Oczywiście podłożyć dwa ładunki wybuchowe z zapalnikiem czasowym. W tym celu trzeba zejść nieco niżej, po belkach.

0
- Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry
- Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Garść porad | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 1 - Lądowanie - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 1 - Lądowanie - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 2 - O jeden most za daleko - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 2 - O jeden most za daleko - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 3 - Tygrysy we mgle - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 3 - Tygrysy we mgle - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 4 - Wyłamania i włamania - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 4 - Wyłamania i włamania - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 5 - Ewakuacja - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 5 - Ewakuacja - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 6 - Mayday, Mayday - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 6 - Mayday, Mayday - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 7 - Pociąg - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 7 - Pociąg - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 8 - Ostateczne uderzenie - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 8 - Ostateczne uderzenie - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 8 - Ostateczne uderzenie - cz. 3 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
EG2004_68647082 Legionista
Nigdy więcej gier tej firmy. Szkoda pieniędzy na takie badziewie. Wykorzystali niezły tytuł do sprzedania tego gniota.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.