Misja 2 - O jeden most za daleko - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
Aktualizacja:
Misja 2 - O jeden most za daleko
Cel I - wysadzić most
Cel II - dotrzeć do punktu przeznaczenia
Poziom trudności - niski
Miejsce akcji - nieznane
Czas akcji - nieokreślony

Misja numer dwa jest odrobinę trudniejsza niż poprzednia, ale też pod wieloma względami podobna do niej. Powtórnie uczulam was na snajperów, którzy są prawdziwą zmorą niedoświadczonych graczy. Oprócz tego zalecam zachować czujność w dwóch miejscach: bunkrze oraz stacji kolejowej. Trzeba się wykazać niemałym refleksem, by nie doznać uszczerbku na zdrowiu. Wrogowie pojawiają się znikąd i przeprowadzają ataki błyskawicznie. Na szczęście są częste quick save'y.
![]() | ![]() |
Ostrożnie przemieszczamy się w kierunku wschodnim. Kilkanaście metrów dalej natrafimy na dwóch żołnierzy. Aby ich wyeliminować, używamy granatu. Wkrótce potem zmierzymy się z kolejnymi przeciwnikami. Jeden z nich rzuci nam pod nogi niespodziankę, a więc cały czas miejcie się na baczności.
![]() | ![]() |
Na pierwszym z powyższych screenów widzicie bunkry, natomiast na drugim - ścieżkę, na którą należy się dostać. Zwróćcie uwagę na to, że co kilka sekund ogień karabinów jest przerywany i możemy swobodnie do niej przebiec. Po prostu trzeba wyczekać odpowiedni moment.
![]() | ![]() |
Wspinamy się na górę. Nim wejdziemy na obszar bunkra, zaskoczy nas nieprzyjaciel. Możemy mu przyłożyć kolbą lub nakarmić ołowiem - wybór należy do was. Po chwili zostaniemy ostrzelani z wyższego poziomu.
![]() | ![]() |
Przemykamy pomiędzy ścianami, starając się naciskać na spust szybciej niż przeciwnicy. Obserwujemy nie tylko wąskie przejście, ale również wyższy poziom. W tym miejscu świetnie sprawdzają się granaty! Gdy tylko dostaniemy się do głównego bunkra (przypominam, że na drabinkę wchodzimy klawiszem F), delikatnie wychylmy się zza ściany i zalejmy dwóch nieprzyjaciół gradem pocisków.
![]() | ![]() |
Zbieramy apteczki i wspinamy się po kolejnej drabinie. Uwaga - by uniknąć utraty zdrowia, należy od razu odwrócić się przez prawe ramię i odpowiedzieć na ogień wroga! Schodzimy na dół, ale... nie od razu. Jak tylko znajdziemy się na drabinie, zadziała skrypt i do pomieszczenia wpadnie granat. Szybko wspinamy się, by nie doznać uszczerbku na zdrowiu.
![]() | ![]() |
Gdy wyjdziemy na zewnątrz, zostaniemy ostrzelani przez dwóch nazistów. Przy pociągu czekają następni. Co gorsza, jeden ukrywa się w wagonie (drugie okno, patrząc od lewej) i jest uzbrojony w karabin samopowtarzalny.
0
- Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry
- Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Garść porad | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 1 - Lądowanie - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 1 - Lądowanie - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 2 - O jeden most za daleko - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 2 - O jeden most za daleko - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 3 - Tygrysy we mgle - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 3 - Tygrysy we mgle - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 4 - Wyłamania i włamania - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 4 - Wyłamania i włamania - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 5 - Ewakuacja - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 5 - Ewakuacja - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 6 - Mayday, Mayday - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 6 - Mayday, Mayday - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 7 - Pociąg - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 7 - Pociąg - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 8 - Ostateczne uderzenie - cz. 1 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 8 - Ostateczne uderzenie - cz. 2 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Misja 8 - Ostateczne uderzenie - cz. 3 | Mortyr III Akcje Dywersyjne
- Mortyr III: Akcje Dywersyjne - poradnik do gry
Komentarze czytelników
EG2004_68647082 Legionista
Nigdy więcej gier tej firmy. Szkoda pieniędzy na takie badziewie. Wykorzystali niezły tytuł do sprzedania tego gniota.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.